Centraal Moderatortopic

29-08-2018 10:30 2878 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Aneso schreef:
20-11-2018 10:36
Misschien al gemeld maar degene die gisteravond op anoniem is gegaan, staat hier netjes als anoniemhuppeldepup genoemd en is niet meer te loepen. Maar in mijn lijst van topics waarin ik heb gereageerd, staat de naam van diegene nog zichtbaar als laatste reageerder.
Beste Aneso,

We zijn hiervan op de hoogte. Het wordt opgepakt door IT.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Het topic “Doof / Slechthorend tijdens je zwangerschap.” is verwijderd ivm oproepje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Graag op anoniem
hallo ik had reacties gemelt in het frist dates topic. nou zijn er wel een paar verwijdert maar lang niet alle of topics reacties. kan je dat nog doen
(ik ben een mooie vrouw)
seks/minnaar-deel-36/list_messages/3931 ... #p28925711

Minnaar deel 36 kan gesloten worden, nieuw deel is geopend.
ModeratorViva schreef:
20-11-2018 12:05
Beste Aneso,

We zijn hiervan op de hoogte. Het wordt opgepakt door IT.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Waarom wordt het nu wel opgepakt en 1,5 jaar geleden niet?
seks/minaar-deel-37/list_messages/43192 ... #p29266000

Ben ik weer.... Mag minaar met dubbel m geschreven worden? :facepalm:
HoesjeBoesje schreef:
20-11-2018 18:31

mminaar?
Lady*Voldemort schreef:
20-11-2018 18:34
mminaar?
;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
HoesjeBoesje schreef:
20-11-2018 18:28
seks/minnaar-deel-36/list_messages/3931 ... #p28925711

Minnaar deel 36 kan gesloten worden, nieuw deel is geopend.
Het topic is gesloten, veel plezier in het nieuwe deel!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

HoesjeBoesje schreef:
20-11-2018 18:31

We hebben de titel aangepast!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

JettaPoen schreef:
20-11-2018 15:22
hallo ik had reacties gemelt in het frist dates topic. nou zijn er wel een paar verwijdert maar lang niet alle of topics reacties. kan je dat nog doen
+1
(ik ben een mooie vrouw)
JettaPoen schreef:
20-11-2018 19:13
+1
Ben je het nu met jezelf eens? :P
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Het topic '‘Den Haag is Racistisch’' is verwijderd ivm stemmingmakerij.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

ouwewijsneus schreef:
19-11-2018 22:19
Er was vrijdag of zaterdag een topic geplaatst door een dame die last had van pijn tijdens het vrijen.
waar is dat topic gebleven mods?
deze ouwewijsneus heeft het idee dat hij wordt genegeerd mods.
ouwewijsneus schreef:
20-11-2018 21:25
deze ouwewijsneus heeft het idee dat hij wordt genegeerd mods.
Beste ouwewijsneus,

Zonder link van het topic of exacte naam van het topic kunnen wij het topic niet opzoeken in het systeem. Sorry, maar we kunnen je niet verder helpen met je vraag.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

@allen: Het centraal moderatortopic is niet bedoeld als discussietopic. Vragen over beleid mogen niet. Alle berichten zijn verplaatst naar napraat. Mocht er toch een dringende vraag zijn, dan kan er gemaild worden.

Het topic zal de rest van de avond op slot gaan. Morgenochtend gaat het topic weer open.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Dus er kan savonds laat en snachts van alles gepost worden, NAW, laster en smaad en dergelijke en dat blijft dan gewoon uren en uren staan zonder dat dat gemeld kan worden en het verwijderd wordt. Wat een incompetentie wordt er tentoongespreid.

Hier verwacht ik een antwoord op, en nee, ik ga niet mailen want dat is sowieso onbegonnen werk en dit gaat eenieder hier aan.
Geen bijzonderheden
Het topic 'Maar niet achter kunnen halen wat ik onder de leden heb' is verwijderd ivm medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

je kan toch staffen. het hier melden vestig je er alleen maar extra aandacht op
ModeratorViva schreef:
21-11-2018 10:28
Het topic 'Maar niet achter kunnen halen wat ik onder de leden heb' is verwijderd ivm medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Dus wederom een heel topic verwijderd omdat ánderen medisch advies gaven?
Waarom niet die postings wissen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
rozamunda schreef:
21-11-2018 10:28
je kan toch staffen. het hier melden vestig je er alleen maar extra aandacht op

Het werk van de mods doen omdat ze niet capabel genoeg zijn om een forum te modereren bedoel je?
En hier mag best extra aandacht op gevestigd worden, want het getuigt van wanbeleid.
er zijn genoeg leden die graag staffen dus nee dat is niet het werk van de mods uit handen nemen.
en het is toch zo, als iemand hier komt melden dat elders naw staan gaan de meesten gelijk naar dat topic om te kijken wat er over wie staat. dan is een staf echt wel beter.
yasmijn schreef:
21-11-2018 10:17
Dus er kan savonds laat en snachts van alles gepost worden, NAW, laster en smaad en dergelijke en dat blijft dan gewoon uren en uren staan zonder dat dat gemeld kan worden en het verwijderd wordt. Wat een incompetentie wordt er tentoongespreid.

Hier verwacht ik een antwoord op, en nee, ik ga niet mailen want dat is sowieso onbegonnen werk en dit gaat eenieder hier aan.
Beste yasmijn,

Dat het Centraal Moderatortopic tijdelijk op slot is betekent niet dat je niets kunt melden. Je kunt dat soort berichtjes altijd staffen, dan kijken we ernaar.

Vriendelijke groet,
Moderator VIVA Forum

rozamunda schreef:
21-11-2018 10:49
er zijn genoeg leden die graag staffen dus nee dat is niet het werk van de mods uit handen nemen.
en het is toch zo, als iemand hier komt melden dat elders naw staan gaan de meesten gelijk naar dat topic om te kijken wat er over wie staat. dan is een staf echt wel beter.

Als er op stafjes adequaat gereageerd zou worden is dat inderdaad beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven