Centraal Moderatortopic

29-08-2018 10:30 2878 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2018 14:32
Reden: ongepast
99.51% gewijzigd
.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2018 14:32
99.36% gewijzigd
nounou
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2018 14:33
99.38% gewijzigd
Ja, laten we nu over racisme gaan discussiëren in het CM-topic. Goed plan! :thumbsup:
Het topic "Zwanger van getrouwde man" is verwijderd i.v.m. privacy.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

SombraOnline schreef:
23-11-2018 13:08
Google. ;-D
Bedankt, zo lukt het inderdaad.

In een topic schreef iemand: MissMaran beschreef het heel goed vind ik.. het voelen dat je ouder wordt.
En nu wilde ik lezen wat MissMaran had geschreven maar vond het niet.
Dankzij Google toch gevonden. En het is nog leuk ook wat ze heeft geschreven, zo herkenbaar!
RikM schreef:
23-11-2018 14:26
Ja, laten we nu over racisme gaan discussiëren in het CM-topic. Goed plan! :thumbsup:
Ow ik zie dat mijn post vewijderd is.. Ik dacht huh, maar het was op het mod topic. Dat had ik niet door toen ik reageerde.
Maar er stond ook een tip in voor de mods, dus goed dat hij gelezen is ;-)
.
*laat ook maar*
nounou
Kunnen jullie een W in mn topictitel toevoegen?

overig/black-friday-wat-is-jou-koopje
Been there, done that, got the T-shirt.
Als jullie toch topictitels aan het verbeteren zijn, doe deze dan ook meteen even: overig/hoe-gelukkig-ben-jij-je-momentee ... #p29267692
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2018 18:52
Reden: off-topic
99.64% gewijzigd
Dit topic laten jullie net toe:

zwanger/ben-ik-zwanger/list_messages/432087

Waarom zet je het niet meteen in het sticky topic dan?
TanteBedelia schreef:
23-11-2018 13:15
Rechts boven zie je loepje paperklipje qouten .
Even op loepje klikken
Le-zen.
Star² schreef:
23-11-2018 17:34
Dit topic laten jullie net toe:

zwanger/ben-ik-zwanger/list_messages/432087

Waarom zet je het niet meteen in het sticky topic dan?
Het topic is samengevoegd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

@ CommunityManager:
Nemen je onderstaand verzoek in overweging?
Is het een idee om er hier op dit topic een terugkoppeling over te geven? Dit topic wordt namelijk het best gelezen door 'de community'.
RikM schreef:
22-11-2018 11:22
Dat staat er eigenlijk al:

De content op de website Viva.nl is grotendeels afkomstig van de deelnemers aan Viva.nl. Viva.nl is niet aansprakelijk voor enige directe en/of indirecte schade die voortvloeit uit deze content. De op de website Viva.nl geplaatste content die van derden afkomstig is, geeft uitsluitend de persoonlijke mening weer van de betreffende deelnemer. Viva.nl kan op geen enkele manier verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud hiervan.

Ik wilde dit dus al voorstellen, maar het is er dus zelfs al.
Je zou er nog een sticky topic op elke pijler aan kunnen toevoegen met dezelfde mededeling en dan klaar.

Mods, echt, je zou het plezier van zovelen vergroten als jullie al die 'medische' topics gewoon laten staan en alleen modereren op het hoogst noodzakelijke. Het zou jullie ook een hoop tijd en moeite besparen, dus het mes snijdt aan 2 kanten. Geen topics meer hoeven verwijderen, geen bans meer, geen berichten meer aanpassen op het modstopic.
Geef de forummers hun verantwoordelijkheid weer terug. We kunnen echt wel zelf corrigerend optreden tegen verkeerd medisch, juridisch of technisch advies.
Please: overleg met de juridische afdeling of het zo goed dichtgetimmerd is en laat het dan los.
Levert Viva ook weer meer interessante content op voor het tijdschrift, want die wordt deels hier van het forum gehaald.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
23-11-2018 19:08
@ CommunityManager:
Nemen je onderstaand verzoek in overweging?
Is het een idee om er hier op dit topic een terugkoppeling over te geven? Dit topic wordt namelijk het best gelezen door 'de community'.

Ik wilde dit dus al voorstellen, maar het is er dus zelfs al.
Je zou er nog een sticky topic op elke pijler aan kunnen toevoegen met dezelfde mededeling en dan klaar.

Mods, echt, je zou het plezier van zovelen vergroten als jullie al die 'medische' topics gewoon laten staan en alleen modereren op het hoogst noodzakelijke. Het zou jullie ook een hoop tijd en moeite besparen, dus het mes snijdt aan 2 kanten. Geen topics meer hoeven verwijderen, geen bans meer, geen berichten meer aanpassen op het modstopic.
Geef de forummers hun verantwoordelijkheid weer terug. We kunnen echt wel zelf corrigerend optreden tegen verkeerd medisch, juridisch of technisch advies.
Please: overleg met de juridische afdeling of het zo goed dichtgetimmerd is en laat het dan los.
Levert Viva ook weer meer interessante content op voor het tijdschrift, want die wordt deels hier van het forum gehaald.
Beste Courage,

Het CM is niet bedoeld voor dit soort berichten. Je kunt dit mailen naar communitymanager@viva.nl.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Mod, ik vroeg het gisteren ook al.

Dit topic is niet bedoeld voor dit soort berichten.
Maar de cm schrijft zelf in haar tweewekelijkse update dat de suggesties over beleid allemaal gelezen en meegenomen worden. (En dat ze de vragen begrijpt)
Ik lees die suggesties en vragen alleen hier.

cm reageert dus volgens mij op de berichten hier op dit topic, dus lijkt het wel alsof het wél mag (in ieder geval van cm) .
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het topic "Snachts naakt iets doen" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

ModeratorViva schreef:
23-11-2018 22:16
Het topic "Snachts naakt iets doen" is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
staan er nog een paar van dezelfde poster.... :-D
waarom zijn die destijds niet weggehaald?
Het topic "is 1.5 liter water in 45 minuten drinken gevaarlijk?" is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

ouwewijsneus schreef:
23-11-2018 22:18
staan er nog een paar van dezelfde poster.... :-D
waarom zijn die destijds niet weggehaald?
Die zijn nu ook verwijderd :-)

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

ModeratorViva schreef:
23-11-2018 23:46
Die zijn nu ook verwijderd :-)

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
de vraag was waarom dezelfde topics de ene keer verwijdert worden onder het mom van trollen en de andere 3 topics blijven staan gedurende weken.
Het lijkt op willekeur van de mod in plaats van eenduidig beleid.
ModeratorViva schreef:
23-11-2018 22:25
Het topic "is 1.5 liter water in 45 minuten drinken gevaarlijk?" is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Geen bijzonderheden
ouwewijsneus schreef:
24-11-2018 08:57
de vraag was waarom dezelfde topics de ene keer verwijdert worden onder het mom van trollen en de andere 3 topics blijven staan gedurende weken.
Het lijkt op willekeur van de mod in plaats van eenduidig beleid.
Geen willekeur. Ander woord en daar ben jij slim genoeg voor.
Geen bijzonderheden
ModeratorViva schreef:
23-11-2018 22:25

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Slaan jullie nu niet heel erg door?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven