Centraal Moderatortopic

26-11-2018 14:43 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 11:46
5.83% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
CommunityManagerViva schreef:
12-02-2019 17:12
Hi allemaal,

Helaas ben ik er nog niet helemaal uit waar dit aan ligt, ik hoop hier morgen een antwoord op te hebben!

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Ik kijk uit naar morgen!
TheSavior schreef:
12-02-2019 19:27
Kunnen jullie mij TT aanpassen? Pesten op het werk, wat kan ik eraan doen?
Beste TheSavior,

Ik heb het voor je aangepast!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Beste forummers,

Ik zou nog even bij jullie terugkomen op het feit dat sommige forummers wel hun e-mailadres in hun profiel kunnen aanpassen en anderen niet.

Ik had gedacht dat dit met oude en nieuwe gebruikers te maken had. Dus dat bijvoorbeeld gebruikers die ook al op ons 'oude' forum actief waren, dit nu wel zouden kunnen, en bijvoorbeeld nieuwe gebruikers niet. Maar nadat we jullie accounts zijn nagegaan, bleek dit niet het geval. We zien terug dat sommigen het wel kunnen en anderen niet, maar waarom de een wel de rechten heeft en de ander niet, is helaas een mysterie.

Ik wil dit natuurlijk laten gelijktrekken naar dat iedereen deze optie heeft, maar helaas is daar nu niet direct tijd voor. Ik ga dit wel inplannen, en zal jullie hierover updaten in mijn tweewekelijkse update.

Mocht jij nou niet je e-mailadres aan kunnen passen en dit wel willen, mail mij dan even via communitymanager@viva.nl, dan kan ik dit voor je aanpassen.

Vriendelijke groet,
Community Manager VIVA
Wel vervelend. Ik wil namelijk een anoniem account en niet eentje die aan deze gekoppeld is. Dat gebeurt zodra ik jullie mail het adres te veranderen.
Het topic The walking dead: team viva waiting for war is vol.
Eki12 schreef:
13-02-2019 15:13
Het topic The walking dead: team viva waiting for war is vol.
Beste Eki12,

Het topic is gesloten.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Dag mods.

Dit topic mag worden gesloten.

BVD

overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... #p29588784
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
13-02-2019 20:09
Dag mods.

Dit topic mag worden gesloten.

BVD

overig/woningen-op-funda-plaats-hier-wa ... #p29588784
Het topic is gesloten.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Zouden jullie mijn topictitel ‘Grootouders en kinderen’ willen wijzigen in ‘Grootouders en kleinkinderen’? Alvast bedankt.
MinkeDeWit schreef:
15-02-2019 14:53
Zouden jullie mijn topictitel ‘Grootouders en kinderen’ willen wijzigen in ‘Grootouders en kleinkinderen’? Alvast bedankt.
Beste MinkeDeWit,

Ik heb de titel voor je aangepast.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-02-2019 16:05
Reden: Typefout
1.32% gewijzigd

Kunnen jullie naar dit profiel kijken memberlist.php?mode=viewprofile&u=378978
Staat een nogal vriendelijk bericht in naar viva forummers
derooiekater schreef:
16-02-2019 18:53
Kunnen jullie naar dit profiel kijken memberlist.php?mode=viewprofile&u=378978
Staat een nogal vriendelijk bericht in naar viva forummers
We gaan het beoordelen.

Met vriendelijke groet,

Moderator viva

Dit forum is aan het doodbloeden, zo saai. Ik wil dus op anoniem, bij voorbaat dank.
Beste mods,
Hoe zit dat nu met dubbelnicken, datmag toch niet?
Het lijkt me voor jullie makkelijk te controleren.
Kan ik jullie een pb sturen met de dubbelnicker
Selisela schreef:
16-02-2019 22:57
Beste mods,
Je mag meerdere nicks hebben, maar niet met twee nicks tegelijk in hetzelfde topic schrijven. Als één van de nicks geanonimiseerd is mag je ook gewoon met je nieuwe nick verder in een topic.
Lady*Voldemort schreef:
16-02-2019 23:07
Je mag meerdere nicks hebben, maar niet met twee nicks tegelijk in hetzelfde topic schrijven. Als één van de nicks geanonimiseerd is mag je ook gewoon met je nieuwe nick verder in een topic.
Ze schrijft met twee nicks in hetzelfde topic.
Selisela schreef:
16-02-2019 23:14
Ze schrijft met twee nicks in hetzelfde topic.
hoe weet je dat
Selisela schreef:
Beste mods,

En dit is nickhunten, denk je dat dat wel mag ?
Dat doe je in dit topic trouwens ook actueel/voortschrijdend-inzicht-pvv-er- ... ?start=200#
nounou
Selisela schreef:
Beste mods,
Ik zou een ander soort hulp zoeken. Het is duidelijk dat het niet helemaal goed met je gaat, je ziet spoken.
¡Apagando las luces!
Het valt me op dat er steeds vaker posts gewist worden maar dat dan de quotes van die post gewoon blijven staan. Is dat nieuw beleid of reageren jullie zo blind op stafjes?
SombraOnline schreef:
17-02-2019 00:39
Ik zou een ander soort hulp zoeken. Het is duidelijk dat het niet helemaal goed met je gaat, je ziet spoken.
Ben jij mod? Dacht dat ik hier een vraag aan de moderators kan neerzetten
Mods, kan ik jullie een mail sturen
Selisela schreef:
17-02-2019 11:49
Mods, kan ik jullie een mail sturen
Je kunt de betreffende berichten staffen , dan krijg je een reactievak waarin je je vermoedens uitgebreid kunt toelichten. Niet dat ik denk dat je je zin gaat krijgen, maar het lucht je vast op.
Lady*Voldemort schreef:
17-02-2019 11:53
Je kunt de betreffende berichten staffen , dan krijg je een reactievak waarin je je vermoedens uitgebreid kunt toelichten. Niet dat ik denk dat je je zin gaat krijgen, maar het lucht je vast op.
Ah oke, dank je!
Het topic "Kan mijn vriendin zwanger zijn?" is samengevoegd met het topic "Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic (deel 2)".

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven