Centraal Moderatortopic
maandag 26 november 2018 om 14:43
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.
Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.
Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/
Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/
Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 11:46
5.83% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 19 april 2019 om 16:23
Dit gebeurt eigenlijk bijna nooit, en we zullen nooit inhoudelijk iets wijzigen als je geen regels overtreedt.
Maar het was inderdaad goed bedoeld

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
vrijdag 19 april 2019 om 16:30
ModeratorViva schreef: ↑19-04-2019 16:23Dit gebeurt eigenlijk bijna nooit, en we zullen nooit inhoudelijk iets wijzigen als je geen regels overtreedt.
Maar het was inderdaad goed bedoeld
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Ik heb geen idee wat er mis was, weet alleen dat ik het in de haast en zonder leesbril typte. Dus ik denk dat ik het in dit geval niet zo erg vind

Such fun!1

vrijdag 19 april 2019 om 16:30
Ben het eens met de rest. Niet doen.ModeratorViva schreef: ↑19-04-2019 15:39Hi MarindaH,
Kwamen het toevallig tegen, wat een service he![]()

vrijdag 19 april 2019 om 16:59
Dit kan ik ook bedenken. Ik had graag het antwoord van de mods gehad. Net als op de vraag hieronderJollyRider schreef: ↑19-04-2019 15:17Omdat Sanoma als uitgever een verdienmodel heeft. Die LeesOok staat daar niet voor het plezier van de forummers maar ultimo om geld binnen te harken. Net als de advertenties die Sanoma niet uit zal zetten, hoe graag je dat ook wil.
Gelukkig werkt LeesOok met ongeveer dezelfde techniek als advertenties, de verwijzingen moeten regelmatig kunnen wisselen, en dus staat de tekst niet op deze site, maar wordt daar naar verwezen. En die verwijzingen kan een ad-blocker voor je ondervangen en uit zetten.
Overigens zijn daar ook weer antwoorden op. NU.NL, ook een site van Sanoma blokkeert bijvoorbeeld haar video als een ad blocker wordt gedetecteerd.

vrijdag 19 april 2019 om 20:53

zaterdag 20 april 2019 om 05:50
Ik wil graag dat álle spel- en typefouten verbeterd worden, dat zou het forum een stuk leesbaarder maken. Als dat niet haalbaar is moeten ze niet op eigen houtje dingen gaan aanpassen. Er zijn wel belangrijkere zaken die de mods moeten doen.
zaterdag 20 april 2019 om 09:50
We hebben het doorgegeven aan de CM. Zij zal dit voor je doen.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva
zaterdag 20 april 2019 om 10:14

zaterdag 20 april 2019 om 18:13
Ik ook niet... en ja, ik weet het: een addblocker. Heb ik, toch krijg ik die LEES OOK gewoon in beeld.
Nog een vraag: er staat 'Day', enkelvoud. Eerst dacht ik nog ach, 1 dag per jaar... tzalwel.
Maar het is day after day after day "Happy Anal Sex Day", spreek dan van een happy anal sex week o.i.d.
Ik vond het best irritant toen ik vanochtend een paar haltes met de bus moest en 2 pubers achter me hoorde giebelen: 'o kijk dan, het is vandaag DE dag voor anale sex: niet vergeten vaseline te kopen hihihihihi... '.
Voelde me ietsepietsje opgelaten, zeker toen ze wat harder gingen praten: de jongen zei dat het dus héél normaal was, zelfs een dag om het te vieren dus je moet gewoon even doorzetten: je bent gewoon een trutje.
Doel bereikt zou ik zeggen: er is dus i.i.g. 1 meisje dat niet meer weet of ze nog wel 'nee, wil ik gewoon niet' durft te zeggen.
Hopelijk doet ze alleen wat ze zelf wil, en niet denkt: de Viva is een vrouwenblad dús heeft hij wel een punt

Mag het dan nu weg, en wat is nou de juiste datum? 13 april? Zullen we HASD dan alleen op 13 april 'vieren'?
Ik zou er heel blij mee zijn en zo te lezen meerdere mensen.
Hopelijk komt er dan geen vervolg in de trend van: Wat deed jij op HASD, met wie en vooral: beviel het?

zaterdag 20 april 2019 om 18:59
Ghostery installeren. Je krijgt dan een extra knop waarmee je die leesookmeuk (tijdelijk) kan verwijderen. Zodra je ergens op reageert of een topic start, staat die hele meuk er weer, maar dan geef je gewoon weer een hengst op die knop. Bij mij werkt het als een tierelier, nergens meer last van.SadButTrue999 schreef: ↑20-04-2019 18:13Ik ook niet... en ja, ik weet het: een addblocker. Heb ik, toch krijg ik die LEES OOK gewoon in beeld.
Edit: Die Ghostery-knop (roze) probeert zichzelf te verstoppen achter de witte knop aan de rechterbovenkant met het roze klokje. Beeld heel iets laten zakken en beng!, hebbes.
sri-is-back-now wijzigde dit bericht op 20-04-2019 19:05
15.62% gewijzigd
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.

zaterdag 20 april 2019 om 20:35
Inderdaad, die half verstopte knop helpt, joepieeee!!Sri-is-back-now schreef: ↑20-04-2019 18:59Ghostery installeren. Je krijgt dan een extra knop waarmee je die leesookmeuk (tijdelijk) kan verwijderen. Zodra je ergens op reageert of een topic start, staat die hele meuk er weer, maar dan geef je gewoon weer een hengst op die knop. Bij mij werkt het als een tierelier, nergens meer last van.
Edit: Die Ghostery-knop (roze) probeert zichzelf te verstoppen achter de witte knop aan de rechterbovenkant met het roze klokje. Beeld heel iets laten zakken en beng!, hebbes.
Ik roep 20 april uit tot "Happy Ghostery Day, wat verwijder jij ermee?

Bedankt voor de tip! Als er mensen langskomen doe ik al een tijdje mijn laptop snel dicht voor het geval er weer staat hoe Kiki weer eens jeuk aan haar teen heeft, of er plotseling handen over heupen dwalen...
Mijn zoon zou zich rot lachen en me er nog tien jaar mee pesten.
Ook wil ik hem niet opzadelen met het beeld van zijn moeder die happy anal seks heeft, al is het maar een bedacht beeld: je krijgt het nooit meer van je netvlies denk ik

zondag 21 april 2019 om 00:00
Veel plezier ermee, Sad! Geen reden meer om je laptop dicht te klappen voor vreemden of zoon (wat is erger?). Spread the word!
En al heb ik er geen last meer van, wat zou ik grenzeloos gelukkig zijn als die debiele Kiki permanent frigide werd. Dat mens is zo overbodig.
En al heb ik er geen last meer van, wat zou ik grenzeloos gelukkig zijn als die debiele Kiki permanent frigide werd. Dat mens is zo overbodig.

zondag 21 april 2019 om 04:44
Sri-is-back-now schreef: ↑21-04-2019 00:00Veel plezier ermee, Sad! Geen reden meer om je laptop dicht te klappen voor vreemden of zoon (wat is erger?). Spread the word!

Maar zie ik nu dat het bij jou niet meer werkt? Bij mij nog wel maarrr ik heb nog een addblocker op mijn laptop -better safe than sorry- en wel deze: Adblock Plus.
Het is te proberen en ik hoop dat het tijdelijk is bij jou anders zit je mooi tegen overbodige dingen aan te kijken en je familie, loodgieters, buren en de melkboer ook nog eens.
Daar komt gedonder van, mark my words...

Ik ga verhuizen van de bank naar mijn bed, ik zat te lezen op het forum en sliep opeens!? Toch saai zonder Kiki en 'welke smaak condoom (fruit, altijd fruitsmaken..

Of de 'Je Kont Is Niet Alleen Om Op Te Zitten Dag'.
Dat is op 21 mei, noteer dat. Er zijn diverse workshops bankhangen voor gevorderden, gamers, forummers en puberkinderen door het hele land georganiseerd.

Meer info binnenkort op Lees Dit Ook En Rap Wat, of gebruik een addblocker

zondag 21 april 2019 om 07:14
Ik heb Adblock Plus al jaaaren! Dat kan het dus niet zijn. Van mijn mooie rode weg-met-leesookknop is alleen nog een heel klein rood streepje over. Streepje doet niks.
Smaakje voor condooms? Ik wil alleen sambal goreng telor met serundeng en extra laos, maar dat zal wel weer te veel gevraagd zijn. Life's a bitch
.
Smaakje voor condooms? Ik wil alleen sambal goreng telor met serundeng en extra laos, maar dat zal wel weer te veel gevraagd zijn. Life's a bitch

zondag 21 april 2019 om 09:43
Het topic “Hoe wordt de diagnose van een burnout gesteld?” is verwijderd ivm vragen om een medische diagnose.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva
Met vriendelijke groet,
Moderator viva
zondag 21 april 2019 om 09:50
Het gaat nu wel erg ver. Doodnormale vraag.ModeratorViva schreef: ↑21-04-2019 09:43Het topic “Hoe wordt de diagnose van een burnout gesteld?” is verwijderd ivm vragen om een medische diagnose.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva
Geen bijzonderheden
zondag 21 april 2019 om 14:35