Centraal Moderatortopic

27-06-2019 18:17 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.


Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarden/

Huisregels:
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-125/list_messa ... 11?style=4

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
18-01-2020 08:09
De 'zwaarte' van de ban heeft niets te maken met de 'zwaarte' van de overtreding.
Dat zou toch onderhand bekend moeten zijn.

Je zou wel verwachten dat elke verwijderde OP als één overtreding telt.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
18-01-2020 00:30
Beste forummers,

we zijn deze vervelende situatie aan het onderzoeken.De CM zal maandag met een reactie komen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

Zal ik het nu alvast doen? Welk device, stuur een screenshot en we geven het door aan de TD.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Trotter schreef:
18-01-2020 08:11
Je zou wel verwachten dat elke verwijderde OP als één overtreding telt.
Nee dus.
Net zomin als 3 posts achter elkaar offtopic geldt als 3 overtredingen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ja en dan gaat er iemand op zoek in je geschiedenis en ziet dat jij vandaag al je OP's van 2 jaar terug hebt verwijderd en dan BAF perma. Want zo verwacht jij dat het gaat.
Want o wee. Ja o wee wat?
Solomio schreef:
18-01-2020 08:18
Nee dus.
Net zomin als 3 posts achter elkaar offtopic geldt als 3 overtredingen.
Ja dan heeft iedereen wel een perma verdiend.
Mag ik op anoniem?
Dank!
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Vrijwilligerswerk doen bij voedselbank: ervaringen?' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie het oude topic zwanger worden december 2019 sluiten? We gaan verder in nieuw.
..
Alle reacties Link kopieren
Windgong12 schreef:
18-01-2020 23:37
Kunnen jullie het oude topic zwanger worden december 2019 sluiten? We gaan verder in nieuw.
Het topic is gesloten!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Nekhernia of gewoon een stijve nek/verkeerde beweging?" is verwijderd ivm vraag naar medische diagnose.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic "Bloedneus bij elke verkoudheid normaal of niet ? ( kind 6 j" is verwijderd ivm vraag om medische advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Bloes schreef:
17-01-2020 12:37
Hallo, vandaag logde ik voor het eerst in tijden weer eens in op mijn account... en hoewel ik mijn eigen inlog invoerde, kwam ik op het account van een andere (nog actieve) forummer terecht.
Omdat ik in eerste instantie heel kort dacht dat alleen de naam verkeerd stond, heb ik op ‘Alle reacties’ geklikt. Dat werkte, en het waren echt niet mijn reacties. Privéberichten had ik waarschijnlijk ook kunnen aanklikken, had ook vast gewerkt, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd. Ben meteen uitgelogd, en opnieuw ingelogd (met dezelfde gegevens) en nu ben ik wel gewoon weer Bloes. Behoorlijke bug dit, en omdat ik niet weet hoe actief dat bug-topic is zet ik het hier maar meer. Echt helemaal niet oké en ik ben nu wel bang dat anderen op dezelfde manier ook per ongeluk op mijn account terecht kunnen komen...? Nogmaals: ik logde dus gewoon in op mijn eigen account.
Beste Bloes,

Wat vreemd en vervelend dat dit is gebeurd. Ik heb bij IT nagevraagd hoe dit kan gebeuren. Zodra ik hier meer over weet, zal ik dat met jullie delen.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'budgetbewaker' is verwijderd ivm onzintopic.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
*
.
Wanneer worden mijn reacties zichtbaar?
Alle reacties Link kopieren
Beste BeaTea,

Jouw berichten zijn vanaf nu zichtbaar op het forum.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:blob: Thanks!
Waarom is mijn avatar ongepast? Het is een afbeelding van Prinses Beatrix die het startschot geeft bij een estafetteloop? :|

https://www.destentor.nl/apeldoorn/beat ... 102429462/
Alle reacties Link kopieren
BeaTea schreef:
21-01-2020 16:14
Waarom is mijn avatar ongepast? Het is een afbeelding van Prinses Beatrix die het startschot geeft bij een estafetteloop? :|

https://www.destentor.nl/apeldoorn/beat ... 102429462/
Het blijft een wapen. Zou er zelf niet aan denken om zoiets aan de mods te melden maar snap wel dat ze dit ongepast vinden om eerlijk te zijn.
Weet alleen niet waar eigenlijk beschreven staat waar avatars wel en niet aan mogen/moeten voldoen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Een startpistool is toch geen wapen? Moet je met een wapen in definitie anderen schade mee kunnen toebrengen? Daar voldoet dit niet aan.

En ze lacht er zo koddig bij!
Alle reacties Link kopieren
Beste BeaTea,

Zonder context lijkt dit startpistool op een wapen, vandaar dat wij dit niet kunnen toestaan. Een avatar moet net als een reactie voldoen aan de huisregels.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vond hem leuk.
ModeratorViva schreef:
21-01-2020 16:33
Beste BeaTea,

Zonder context lijkt dit startpistool op een wapen, vandaar dat wij dit niet kunnen toestaan. Een avatar moet net als een reactie voldoen aan de huisregels.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Nou dat vind ik ook maar verklaar eens waarom ik op jullie site prominent een KONTDILDO zie staan bij de Lees Ook?
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
21-01-2020 16:33
Beste BeaTea,

Zonder context lijkt dit startpistool op een wapen, vandaar dat wij dit niet kunnen toestaan. Een avatar moet net als een reactie voldoen aan de huisregels.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Kunnen jullie dan even zeggen waar in de huisregels iets over wapens staat?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
SombraOnline schreef:
21-01-2020 21:37
Kunnen jullie dan even zeggen waar in de huisregels iets over wapens staat?
Oh ja doe es? :P
Alles komt goed, alleen de rest niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven