Centraal Moderatortopic

27-06-2019 18:17 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.


Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarden/

Huisregels:
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-125/list_messa ... 11?style=4

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Relatiebreuk door burn-out' is verwijderd ivm privacy.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Verliefd op een ander' is verplaatst naar de pijler Relaties.
Het topic 'Vrouwen en ploegendienst' is verwijderd ivm een onderzoekje.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Nu in de LeesOok:
* Verslaafd aan de vriend van mijn moeder
* Enorm geil mijn vriend met een vrouw bezig te zien
* Een konijn met een gebroken lul (ofzoiets)

Lekker bezig, Viva-redactie!
nounou
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
13-09-2019 17:11
Nu in de LeesOok:
* Verslaafd aan de vriend van mijn moeder
* Enorm geil mijn vriend met een vrouw bezig te zien
* Een konijn met een gebroken lul (ofzoiets)

Lekker bezig, Viva-redactie!
Als de redactie graag zulke titels plaatst, kan dan tenminste een NSFW-knop komen zodat het een keuze is of je 'zulke' dingen ziet?
madamzonderm schreef:
13-09-2019 17:40
Als de redactie graag zulke titels plaatst, kan dan tenminste een NSFW-knop komen zodat het een keuze is of je 'zulke' dingen ziet?

Hebben we lang geleden al gevraagd. We wachten nog steeds op antwoord.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
13-09-2019 18:09
Hebben we lang geleden al gevraagd. We wachten nog steeds op antwoord.
Is er een lijst met dingen die gevraagd zijn waar nog op antwoord wordt gewacht? Er is het bugtopic maar dit telt niet als bug denk ik en ik zag het ook niet staan daar.

Hebben jullie 'intern' zo'n lijst, CM?

Ik zou wel zo'n topic willen openen anders, met dingen waarvan ik weet of het gevraagd is met eventueel datums en verwijzingen naar posts. Maar ik weet niet of dat dubbel is en of dat wenselijk is. Nu lijkt het me rondgescatterd in een modtopic of zo?
Alle reacties Link kopieren
Mods, willen jullie dit topic sluiten? overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen-d ... ges/440376
Heb al een nieuw topic aangemaakt.
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
13-09-2019 19:50
Mods, willen jullie dit topic sluiten? overig/wat-je-niet-hardop-wilt-zeggen-d ... ges/440376
Heb al een nieuw topic aangemaakt.
Beste Zijdehoentje,

We hebben het topic gesloten, veel plezier in het nieuwe deel.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
13-09-2019 18:43
Is er een lijst met dingen die gevraagd zijn waar nog op antwoord wordt gewacht? Er is het bugtopic maar dit telt niet als bug denk ik en ik zag het ook niet staan daar.

Hebben jullie 'intern' zo'n lijst, CM?

Ik zou wel zo'n topic willen openen anders, met dingen waarvan ik weet of het gevraagd is met eventueel datums en verwijzingen naar posts. Maar ik weet niet of dat dubbel is en of dat wenselijk is. Nu lijkt het me rondgescatterd in een modtopic of zo?
Beste madamzonderm,

De Community Manager zal volgende week het bugtopic updaten. Daar kun je dan de bugs (en updates) terugvinden.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
13-09-2019 17:11
Nu in de LeesOok:
* Verslaafd aan de vriend van mijn moeder
* Enorm geil mijn vriend met een vrouw bezig te zien
* Een konijn met een gebroken lul (ofzoiets)

Lekker bezig, Viva-redactie!
Beste Zazamaenade,

De tweede en derde titel uit je lijstje zijn aangepast, het kan even duren voordat dit zichtbaar wordt op het forum.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Dag Moderator

Kun je de titel van mijn topic wijzigen naar Tob Cohen ipv Rob Cohen.

actueel/rob-cohen/list_messages/449298? ... #p30384298

Bedankt alvast!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2019 09:23
Reden: Gewijzigd! Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
13-09-2019 21:11
Beste Zazamaenade,

De tweede en derde titel uit je lijstje zijn aangepast, het kan even duren voordat dit zichtbaar wordt op het forum.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Dank jullie wel voor het steeds doorgeven en (net als wij) blijven aandringen op andere titels.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
13-09-2019 21:11
Beste Zazamaenade,

De tweede en derde titel uit je lijstje zijn aangepast, het kan even duren voordat dit zichtbaar wordt op het forum.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum

Fijn dat jullie het hebben doorgegeven, en dat het veranderd is. Het duurde inderdaad even voor het te zien was.
Overigens was mijn derde titel natuurlijk een grap, en was 'lul' in die titel een scheldwoord.
nounou
Beste Mods, ik wil graag mijn account laten anonimiseren. En aanvullende vraag: is het mogelijk dat ik 1 van mijn topics helemaal verwijder/laat verwijderen? Ik ben daarin te herkenbaar voor mijn omgeving en dat is niet zo handig heb ik gemerkt...
Alle reacties Link kopieren
anoniem schreef:
14-09-2019 13:34
Beste Mods, ik wil graag mijn account laten anonimiseren. En aanvullende vraag: is het mogelijk dat ik 1 van mijn topics helemaal verwijder/laat verwijderen? Ik ben daarin te herkenbaar voor mijn omgeving en dat is niet zo handig heb ik gemerkt...
Beste anoniem,

Zou je ons met deze vraag even willen mailen naar forum@viva.nl? In de tussentijd wachten we even met anonimiseren,

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Gemaild, hoop dat het lukt.
ModeratorViva schreef:
14-09-2019 15:20
Beste anoniem,

Zou je ons met deze vraag even willen mailen naar forum@viva.nl? In de tussentijd wachten we even met anonimiseren,

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
De nick die op anoniem is gegaan is nog zichtbaar in de quote
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
14-09-2019 22:44
Dat hoeft toch ook niet, je kunt namens jezelf schrijven, dat doet iedereen hier toch?
Ik heb ook weleens een mail aan de webredactie gestuurd.
Als je geluk hebt krijg je een (beleefd cq nietszeggend) antwoord ;-)
Ja, dat is waar. Ik kan ook zelf schrijven. Op het forum schrijf ik namens mezelf ja. Ik dacht omdat er meerdere forummers iets over die advertenties zeiden het mooier zou zijn als wat wordt gestuurd klopt met wat meerderen vinden. Lijkt me minder sterk als er totaal verschillende verzoeken binnenkomen bij de redactie. Maar consensus is misschien optimistisch en wellicht onnodig. Weet niet, ik mail wel en als ik iets hoor dan geef ik een parafrase. Niet de letterlijke mail, want niet chique en zag dat ervoor geband was. Maar dat was misschien een andere context.
S-Meds schreef:
14-09-2019 22:48
waarom zouden wij, forummers, de redactie tot de orde moeten roepen. Het lijkt me veel logischer dat het management dat het modteam en de redactie aanstuurt probeert om alle neuzen eens dezelfde kant op te krijgen.
Ik wil ze niet per se tot de orde roepen maar meer benoemen dat die ads niet bevallen, iets specifieker dan dat.
Er is al een aantal keer aan de mods gevraagd of ze iets met die ads kunnen maar ik zag de mods zeggen dat ze geen invloed hebben op de inhoud van die ads en dat ze het doorgeven. Ze zijn dus een soort boodschapper dan. Misschien niet logisch maar wel wat het is?
Nog een Lees Ook titel voor het lijstje om aan te laten passen: Power to the pussy.
Die vind ik juist heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
De topics 'baby overleden 40 weken' en 'baby overleden 40 weken' zijn samengevoegd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Hoi kan ik hier een verzoek van anonimiseren van een oude account van mij? Wat ik jaren niet meer gebruik?
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
16-09-2019 11:02
Hoi kan ik hier een verzoek van anonimiseren van een oude account van mij? Wat ik jaren niet meer gebruik?
Beste Lavendel2,

In dit geval kan je het best een mail sturen naar forum@viva.nl. Wel is het belangrijk dat je dit doet via het e-mailadres waarmee jouw oude account staat geregistreerd.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
En hoe moet het dan als dat e-mailadres bijvoorbeeld niet meer werkt?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
16-09-2019 11:16
En hoe moet het dan als dat e-mailadres bijvoorbeeld niet meer werkt?
Dan houdt het op. Of nog even met je oude account inloggen en dan het hier vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven