Ceremoniemeester

02-01-2010 21:22 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
In juni trouwt mijn schoonzusje en ik ben de ceremoniemeester. We willen er natuurlijk een superleuke dag van maken. Heeft iemand nog tips voor bijvoorbeeld een origineel receptieboek, of iets leuks om met alle bruiloftsgasten af te spreken ??
Receptieboek: mooie foto van bruid en bruidegom op canvas en daar de handtekeningen op.

Dekbedovertrek met de handtekeningen

Voor op het huwelijksbed: een rozenexplosie en een mand voor de wittebroodsweken: halfje wit, champagne met glazen, boekjes voor de saaie avonden, hartensnoepjes, douchgel etc. etc.

Als bruid en bruidegom afscheid nemen zonder handjes te schudden, dan kun je ervoor zorgen dat iedereen een sterretje in zijn handen heeft, zodat het bruidspaar wordt uitgezwaaid!
mijn zwager was onze ceremoniemeester en hij heeft heeel veel hulp gehad van zijn vriendin.

Wij vierden ons feest in een hotel en sliepen daar die nacht ook.

Toen we tussen de bedrijven door even bij gingen komen in de suite hadden mijn zwager en zijn vriendin al foto`s van die ochtend daar neer gelegd. Dat vonden wij echt heel leuk!

toen het feest was afgelopen en wij moe maar voldaan naar de kamer gingen stond de jaccuzzi gevuld, stonden er overal kaarsjes klaar en stond er een fles champagne open met 2 glazen erbij.

Ook brachten zij ons de volgende dag naar het vliegveld toen we op huwelijksreis gingen en daar kregen we een klein fotomapje met een impressie van de hele dag!

Het maakte voor ons de dag wel compleet
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven