Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

10-05-2010 20:40 2410 berichten
In een ieder van ons huist een BEO.

Wees niet bang haar te ontdekken.

Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!

Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!

De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.

'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.

BEO's verenigt u!

Hilbrand als Leo?

Is Winnie de Jong of Imca Marina dan geen beter idee?

Ik weet niet of Hilbrand in staat is mijn arrogante, sofische hysterie uit te beelden. Aukje van Ginneken, ok, Liesbeth Kamerling, soit, zelfs bij Jasmine Sendar of Ferri Somogy zeg ik ja, maar Hilbrand.....

Is Fred Teeven geen plan?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik Chantal Janszen dan maar eens de kans geef om mij te spelen. Met Doutzen Kroes al stand in.. ofzo. Kan ik mij volledig concentreren op een Duploo
Later is nu
Hallo mag ik ook meedoen? Ik wil graag de motormaaier spelen.
of een eend
Of ander decor, want ik wil geen tekst.
Ik heb namelijk een spraakgebrek
:oh:

Ik klapte enorm uit de school sorry
Aambij, je komt als geroepen.

Jij, met jouw robuuste uitstraling en je diepzinnige stiltes zou het zowel als eend en als motormaaier goed doen. Mits we dus 'Meds' kiezen.

Kiezen we voor een lichter thema, ik noem iets als 'De geschiedenis van Staatsbosbeheer' of 'Franco, de man achter de dictator' dan moeten we even zoeken naar een plek in ons ensemble. Dan dringt de rol van 'eik' of 'pet' zich op. Denk ik dan.
Waarom niet Rita Verdonk - de musical

Dan kan iedereen z'n hysterie ook kwijt. En Leo kan rustig verder met d'r dieet, alleen dan de oranje fase, of rood-wit-blauw. Kan ook. Aambij zou dan vlag kunnen spelen.
Wauw....

Vind ik wel een van de betere plannen Spuka.

Ik dacht zelf nog aan 'Nina Brink, thumbs up! The musical'.

Ook hysterisch en Aambij zou Pieter Storms kunnen spelen. Die lult wel veel masr zegt niks. Met een spraakgebrek prima te doen.
Fred Teeven? Is dat familie van Fred Oster?
Korenwolf, ze hebben wel dezelfde naam, dus het zou best kunnen!

Ik wil toch alvast even zeggen dat als we voor Rita Verdonk gaan dat ondanks de onmiskenbare gelijkenis (voor de makeover van Rita dan...) ik toch pas voor de rol van Rita.

Ik wil mij graag toeleggen op de special en effects bij een volgende productie. Ik ben inmiddels al erg bedreven in het maken van steekvlammen met koffiemelkpoeder en haarlak, kan ik heel goed met twee kokosnoten paardengalopgeluiden maken en ben ik aan het sparen voor een grindbak. Onderwijl ben ik ook al confettie aan het knippen.
Wat goed Duploo dat jij ook eindelijk je passie gevonden hebt. Na je periode waarin je zo aan het zoeken was naar een doel. Betekent dit dat we in het vervolg weer gebruik kunnen maken van nietjes, zonder dat jij ze er de hele tijd uithaalt? Het inbinden kost namelijk best veel tijd.

Sterke Hollandse Vrouwen - de Musical

Dan kunnen we zowel Rita als Nina als Janneke (Louisa uit Cothen) een rol geven. En achter een sterke vrouw staat nu eenmaal een slap ventje, dus Geert, Pieter en Arie (S hoor niet B) kunnen dan ook een rol krijgen.
ja Spuka, doen!

Mag Laurentien er dan ook in? Dat vind ik nou echt een sterke, uhm, vrouw. En ik vind dat er gewoon iemand van het koningshuis in moet. Beatrix krijgt al genoeg airplay, Maxima is niet echt Hollands en Mabel zit ook meer in het buiten- dan binnenland. Laurentien dus maar. En anders prinses Irene?
En Hedy d'Ancona dan? Vlak Hedy d'Ancona niet uit! Iedereen schijnt te vergeten dat zij ook een BEO pur sang is, enkel en alleen omdat de Wikipedia-maffia het telkens wegredigeert. (Ik heb al drie keer een alinea in de wikipedia erbij getypt over welke kruising TP Hedy heeft, maar het wordt élke keer verwijderd, het is parels voor de zwijnen tegen de bierkaai.)
Oh... de TP van Hedy! Schitterend, waar vakmanschap van de TP fokker herken ik erin. Ik denk dat de TP fokvakbond flink gelobbyd heeft bij Wikipedia ofzo, omdat ze die info niet willen delen. Bang voor concurrentie van de amateur fokkers denk ik...

Spuka die nietjes lever ik in bij de oudijzerboer. Ik heb er al een flinke duit mee verdiend. Heeft dus niets te maken met de zoektocht naar mijn passie, maar is puur vanwege geldelijk gewin. Voor de BEO kas natuurlijk! Het zou mij heel wat arbeid schelen als jullie die nietjes voor de zangbundels gewoon ongebruikt aan mij geven. Zorg ik wel dat we het te gelden maken bij de oud ijzerboer.
Sorry dat ik even inbreek, maar (aarzelt een beetje) wat vinden jullie van een combisical, een combinatie van twee musicals dus. Ik dacht zelf aan "het Staatsbosbeheer van Rita Verdonk" Die haarstukjes (hoe noemen jullie die beesten??) zijn dan heel goed inpasbaar.
Dan vragen we Frits Bom als gouden Eikel
Of vinden jullie me wat te opdringerig? Ik ben natuurlijk nog maar juniorlid. Sorry alvast
Ik ken Frits nog van de Lagere School
Daar fietste hij wel eens langs namelijk
Steedsbosbehaar van Rita.....

Mjah, ik vind het wel een goeie insteek.

Ik vind dat van die sterke vrouwen ook wel een prima plan en gouden eikels kun je nooit genoeg hebben en dan ken ik er nog wel een paar; Emile Ratelband, Rob de Geus en zoals daar zijn bijvoorbeeld Johan Derksen en Wilfred Genee, die dat predicaat ook zeer zeker verdienen.

Gut, het valt nog niks mee om een goed onderwerp te vinden he? Misschien dat we onze beste ideeën in een hoge hoed kunnen doen en dan gewoon het lot laten beslissen?
Als we gouden eikels gaan doen, dan ajb ook die kwast van Nederland in Beweging.
DE dame hiernaast ->>

draagt overigens ook een geweldig mooie TP..

vind ik dan.

Bij een musical over sterke, invloedrijke vrouwen zou ik graag Margreet Dolman zien.
Later is nu
Ja dreamer, en dan kan Ds. Gremdaat de man erachter zijn.

Die TP is dat het zomermodel uit 2004? Ik geloof dat het een kruising is tussen de TP-origineel © Toni en de eerste probeersels van Meds.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven