Daar ben ik weer
woensdag 6 oktober 2010 om 12:55
Hallo allemaal.
Daar ben ik weer. Hebben jullie mij gemist? Ik had een ban. Van twee weken. Die ban ging in om een uur of half een 's nachts en had dus nu vannacht om half een moeten aflopen. Ik heb een uur zitten proberen in te loggen. Maar toen het eenmaal twee uur was ben ik maar naar bed gegaan.
Nu riep dat bij mij natuurlijk wel een vraag op. Hoe werkt dit nou? De ban word ingesteld. Is er dan een soort van eierwekkertje dat afgaat? Word je automatisch ontband? Moet een van de angels iets doen?
Wie helpt mij dit uit te leggen?
Daar ben ik weer. Hebben jullie mij gemist? Ik had een ban. Van twee weken. Die ban ging in om een uur of half een 's nachts en had dus nu vannacht om half een moeten aflopen. Ik heb een uur zitten proberen in te loggen. Maar toen het eenmaal twee uur was ben ik maar naar bed gegaan.
Nu riep dat bij mij natuurlijk wel een vraag op. Hoe werkt dit nou? De ban word ingesteld. Is er dan een soort van eierwekkertje dat afgaat? Word je automatisch ontband? Moet een van de angels iets doen?
Wie helpt mij dit uit te leggen?
woensdag 6 oktober 2010 om 13:41
woensdag 6 oktober 2010 om 13:43
quote:Cateautje schreef op 06 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
Je wordt helemaal niet aangevallen. Wees eens niet zo kort aangebonden.No pun intended, of gaan we het nu echt over bondage en BDSM hebben? *ziet Willem geketend op bed en Two die .... ..... ....
*ziet Two aan komen stampen*
[...]
Je wordt helemaal niet aangevallen. Wees eens niet zo kort aangebonden.No pun intended, of gaan we het nu echt over bondage en BDSM hebben? *ziet Willem geketend op bed en Two die .... ..... ....
*ziet Two aan komen stampen*
tia.dalma wijzigde dit bericht op 06-10-2010 13:44
Reden: gheh
Reden: gheh
% gewijzigd
woensdag 6 oktober 2010 om 13:45
quote:Tia Dalma schreef op 06 oktober 2010 @ 13:43:
[...]
No pun intended, of gaan we het nu echt over bondage en BDSM hebben? *ziet Willem geketend op bed en Two die .... ..... .... [afbeelding]
*ziet Two aan komen stampen*
[afbeelding]
Ik was niet de gene die de ban heeft uitgedeeld.
Ik mocht dus alleen maar kijken.
(maar gelukkig hebben we de foto's nog. )
[...]
No pun intended, of gaan we het nu echt over bondage en BDSM hebben? *ziet Willem geketend op bed en Two die .... ..... .... [afbeelding]
*ziet Two aan komen stampen*
[afbeelding]
Ik was niet de gene die de ban heeft uitgedeeld.
Ik mocht dus alleen maar kijken.
(maar gelukkig hebben we de foto's nog. )
woensdag 6 oktober 2010 om 14:14
Nou, mijn eerste topic na mijn ban van twee weken ontspoort volledig. Ik ben van plan uiterst serieus aan dit forum deel te nemen dus zal niet op alle off-topics reageren.
Angel2 heeft een en ander uitgelegd. Het zou automatisch moeten gaan. Tenzij je Willem heet natuurlijk. Dan laat de techniek iedereen in de steek en moet er, uren later, handmatig ontband worden.
Angel2 heeft een en ander uitgelegd. Het zou automatisch moeten gaan. Tenzij je Willem heet natuurlijk. Dan laat de techniek iedereen in de steek en moet er, uren later, handmatig ontband worden.