Daar ben ik weer

06-10-2010 12:55 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Daar ben ik weer. Hebben jullie mij gemist? Ik had een ban. Van twee weken. Die ban ging in om een uur of half een 's nachts en had dus nu vannacht om half een moeten aflopen. Ik heb een uur zitten proberen in te loggen. Maar toen het eenmaal twee uur was ben ik maar naar bed gegaan.



Nu riep dat bij mij natuurlijk wel een vraag op. Hoe werkt dit nou? De ban word ingesteld. Is er dan een soort van eierwekkertje dat afgaat? Word je automatisch ontband? Moet een van de angels iets doen?



Wie helpt mij dit uit te leggen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je niet echt gemist trouwens.
Niet echt is nog altijd positiever dan echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje:



Angel 2 heeft Willem handmatig ontband, Angel 2 heeft Willem handmatig ontband, Angel 2 heeft Willem handmatig ontbaaahaaand, nanananananah!
Alle reacties Link kopieren
quote:Charlotte69 schreef op 06 oktober 2010 @ 13:39:

Fleurtje:



Angel 2 heeft Willem handmatig ontband, Angel 2 heeft Willem handmatig ontband, Angel 2 heeft Willem handmatig ontbaaahaaand, nanananananah! Nou moet ik wèèr m'n handen gaan wassen.
Alle reacties Link kopieren
Maar Willem, is het fijn om ontband te zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 06 oktober 2010 @ 13:34:

[...]



Je wordt helemaal niet aangevallen. Wees eens niet zo kort aangebonden.No pun intended, of gaan we het nu echt over bondage en BDSM hebben? *ziet Willem geketend op bed en Two die .... ..... ....



*ziet Two aan komen stampen*

tia.dalma wijzigde dit bericht op 06-10-2010 13:44
Reden: gheh
% gewijzigd
quote:Viva Angel2 schreef op 06 oktober 2010 @ 13:31:

[...]



Nog meer van dit soort smerigheid en ik ga toverstaffen.

Zèèèèèèèèès! Ze doen naar tegen me. you really turn me on
Naaaah ik dacht dat ik de Sekspijler geblokkeerd had? Even opnieuw mijn instellingen controleren hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia Dalma schreef op 06 oktober 2010 @ 13:43:

[...]



No pun intended, of gaan we het nu echt over bondage en BDSM hebben? *ziet Willem geketend op bed en Two die .... ..... .... [afbeelding]



*ziet Two aan komen stampen*

[afbeelding]

Ik was niet de gene die de ban heeft uitgedeeld.

Ik mocht dus alleen maar kijken.



(maar gelukkig hebben we de foto's nog. )
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel2 schreef op 06 oktober 2010 @ 13:45:

[...]



Ik was niet de gene die de ban heeft uitgedeeld.

Ik mocht dus alleen maar kijken.



(maar gelukkig hebben we de foto's nog. )Voyeur!
quote:Viva Angel2 schreef op 06 oktober 2010 @ 13:45:

[...]



Ik mocht dus alleen maar kijken.



(maar gelukkig hebben we de foto's nog. )Eeeeew
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva Angel2 schreef op 06 oktober 2010 @ 13:30:

[...]



Getverdemme.P R O V O C E R E N D ! ! ! ! !
quote:Viva Angel2 schreef op 06 oktober 2010 @ 13:30:

[...]



Getverdemme.Dan moet je deze doen: :puke:
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 06 oktober 2010 @ 13:47:

[...]





Dan moet je deze doen: :puke:Ik zeg: PROVOCATIE!!
Alle reacties Link kopieren
Hé. hé. Je reinste provocatie. Ik zeg: bondage ban voor Fleurtje.
quote:Tia Dalma schreef op 06 oktober 2010 @ 13:43:

[...]



No pun intended, of gaan we het nu echt over bondage en BDSM hebben? *ziet Willem geketend op bed en Two die .... ..... .... [afbeelding]



*ziet Two aan komen stampen*

[afbeelding]It was fun intended.
Alle reacties Link kopieren
Nou, mijn eerste topic na mijn ban van twee weken ontspoort volledig. Ik ben van plan uiterst serieus aan dit forum deel te nemen dus zal niet op alle off-topics reageren.



Angel2 heeft een en ander uitgelegd. Het zou automatisch moeten gaan. Tenzij je Willem heet natuurlijk. Dan laat de techniek iedereen in de steek en moet er, uren later, handmatig ontband worden.
Alle reacties Link kopieren
Ah gos. Ik zou trouwens wel de uren én minuten exact noteren zodat je bij je volgende ban misschien wat kunt snipperen.



Je hebt al zwart op wit van angel 2 dat het eerder had moeten gebeuren, dus zet 'm op Willem!
Alle reacties Link kopieren
Wat was er dan zó belangrijk dat je het om half 1 nog had willen delen?!

Of gewoon weer een ouderwetsche principekwestie?



Ennieweej, welkom terug hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je meer om handen hebt in je leven, dan een ban te gaan zitten afwachten?

Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee weken de deur niet uitgeweest en zat met mijn handen in de aanslag boven het toetsenbord klaar om weer deel te nemen.
quote:willem1959 schreef op 06 oktober 2010 @ 14:39:

Ik ben twee weken de deur niet uitgeweest en zat met mijn handen in de aanslag boven het toetsenbord klaar om weer deel te nemen.En gelijk heb je, Willem!
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 06 oktober 2010 @ 14:39:

Ik ben twee weken de deur niet uitgeweest en zat met mijn handen in de aanslag boven het toetsenbord klaar om weer deel te nemen.Je hebt toch wel gegeten enzo, tussendoor..?
Alle reacties Link kopieren
Heb je al die tijd aan de sondevoeding gezeten zodat je je handen vrij had



Enfin welcome back.
Alle reacties Link kopieren
Bright eyes, Same thoughts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven