Hij mocht daar dus niet staan en heeft dus een boete gekregen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe hoog is het bedrag van de bekeuring eigenlijk?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:piratorart schreef op 28 februari 2012 @ 22:49:
Waar heeft ie gevist dan en wanneer is hij aan het vissen geweest?
Nog belangrijker: had hij beet? Want vissen zonder resultaat is natuurlijk erg jammer.De vis wordt duur betaald.
Anoniem_19971
dinsdag 28 februari 2012 om 22:54
En dan wil de BOA natuurlijk boter bij de vis....
Waardoor je man zich als een vis op het droge voelde...
Maar ach, je moet maar zo denken: In de krant van vandaag wordt morgen de vis verpakt...
Ik hoop dat hij niet naar het bedrag van de bekeuring moet vissen.
Anoniem_63c805eef0fff
dinsdag 28 februari 2012 om 23:40
doe niet zo kinderachtig, als je in een berm staat waar het niet mag kun je een bekeuring krijgen, triest om dat dode meisje er bij te halen zeg...
Wel een duur dagje hengelen eigenlijk.Had je beter een visje bij de visboer kunnen kopen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Anoniem_656afa06231f5
dinsdag 28 februari 2012 om 23:45
Moest die agent kiezen dan? Tussen het op de bon slingeren van een verkeerd geparkeerde auto en het redden van een jong meisje dat was overgeleverd aan een gek?
Joh, ik heb ook wel eens een parkeerbon, zelfs wanneer er tijdens mijn parkeertijd mensen worden vermoord, gemarteld, worden verkracht, etc.
Weet je, zelfs als ik betaal voor het parkeren dan gebeuren die dingen.
Je zou bijna denken dat er geen verband is tussen die twee....