Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
woensdag 9 december 2009 om 22:36
woensdag 9 december 2009 om 22:37
quote:noanne schreef op 09 december 2009 @ 22:33:
Straatje, bahbah, ja, ik zou geloof ik ook t zekere voor t onzekere nemen.
Ja, eng zulke dingen, helemaal wanneer het je kind betreft.
Ik pieker me nu ook suf welke vaccinatie ze destijds heeft gehad toen ze twee was, meningitis, maar volgens mij was dat de preventieve virale versie.
Ik kan natuurlijk helemaal niet dat boekje vinden.
Straatje, bahbah, ja, ik zou geloof ik ook t zekere voor t onzekere nemen.
Ja, eng zulke dingen, helemaal wanneer het je kind betreft.
Ik pieker me nu ook suf welke vaccinatie ze destijds heeft gehad toen ze twee was, meningitis, maar volgens mij was dat de preventieve virale versie.
Ik kan natuurlijk helemaal niet dat boekje vinden.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
woensdag 9 december 2009 om 22:38
woensdag 9 december 2009 om 22:38
quote:chocolover schreef op 09 december 2009 @ 22:36:
Thnx allemaal hoor, ik moet wel inzien dat er iets is want dat twijfelen alleen al is natuurlijk niet goed. Ben een beetje zenuwachtig voor de vragen enzo.
En nee, ik lust wel melkchocola hoor maar ik eet pure chocola omdat ik dan denk dat ik serotonine binnenkrijg. Mooie placebo en ik eet chocola!Joggen werkt ook! Maar daar is het nu een beetje te laat voor
Thnx allemaal hoor, ik moet wel inzien dat er iets is want dat twijfelen alleen al is natuurlijk niet goed. Ben een beetje zenuwachtig voor de vragen enzo.
En nee, ik lust wel melkchocola hoor maar ik eet pure chocola omdat ik dan denk dat ik serotonine binnenkrijg. Mooie placebo en ik eet chocola!Joggen werkt ook! Maar daar is het nu een beetje te laat voor
woensdag 9 december 2009 om 22:39
Voor Strateeg: misschien heb je er iets aan?
http://www.vaccinatiesvoo ... svaccinatieprogramma.html
http://www.vaccinatiesvoo ... svaccinatieprogramma.html
woensdag 9 december 2009 om 22:40
woensdag 9 december 2009 om 22:40
quote:noanne schreef op 09 december 2009 @ 22:38:
Ow Straatje, dat stoffie zit ook in melkchocolade hoor. *zei de meneer van de chocoladeworkshop zelluf duzzz*
Afweerstoffen? wow, de wetenschap staat voor niets tegenwoordig
Hahaha, ik denk je je vergist en Choco bedoelt
Ow Straatje, dat stoffie zit ook in melkchocolade hoor. *zei de meneer van de chocoladeworkshop zelluf duzzz*
Afweerstoffen? wow, de wetenschap staat voor niets tegenwoordig
Hahaha, ik denk je je vergist en Choco bedoelt
woensdag 9 december 2009 om 22:42
Vinden jullie dat echt niet vervelend? Ik voel me er achteraf altijd wat ongemakkelijk bij.. Denk ik dat jullie denken 'nou daar is ze weer hoor met dat negatieve gelul'.
Nou de melkchocola is op dus ik ga weer even positief doen dan. Ik ben heerlijk een paar dagen weg geweest naar Preston Palace! 3 dagen gefeest! En nu kapot haha!
Nou de melkchocola is op dus ik ga weer even positief doen dan. Ik ben heerlijk een paar dagen weg geweest naar Preston Palace! 3 dagen gefeest! En nu kapot haha!
woensdag 9 december 2009 om 22:43
woensdag 9 december 2009 om 22:45
woensdag 9 december 2009 om 22:47