Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
vrijdag 11 december 2009 om 09:44
vrijdag 11 december 2009 om 11:12
vrijdag 11 december 2009 om 12:43
Nou zeg... ik dacht: ik heb lunchpauze dus ik ga eens even fijn bijlezen... zijn er maar 5 berichtjes ofzo geplaatst!!
Wel fijn dat Bam even om de hoek kwam kijken.
Bubb ik heb je mail gehad hoor, in mn theepauze mag ik hem beantwoorden
Verder ben ik goed bezig, wat is dat toch raar dat als je met een instelling van: en nu gaan we ervoor! ook gelijk meer mensen in de winkel krijgt. Oke we hadden ook wel advertenties geplaatst maar het geeft mij alvast een beetje het gevoel dat het nog mogelijk is
Wel fijn dat Bam even om de hoek kwam kijken.
Bubb ik heb je mail gehad hoor, in mn theepauze mag ik hem beantwoorden
Verder ben ik goed bezig, wat is dat toch raar dat als je met een instelling van: en nu gaan we ervoor! ook gelijk meer mensen in de winkel krijgt. Oke we hadden ook wel advertenties geplaatst maar het geeft mij alvast een beetje het gevoel dat het nog mogelijk is
vrijdag 11 december 2009 om 14:53
Floor, bij het "bijlezen"heb ik iets van je situatie meegekregen en dat de ex dreigt (?)
Goh, ik weet niet hoe ik het je kan vertellen maar mogelijk kan ik je hierin helpen vanuit mijn eigen ervaring.
Liever zet ik het niet hier, maar kun je aan bubbles anders mijn e-mail adres vragen.
Ik wil je wel op het hart drukken (gerust stellen ) dat er heel veel landen het Haagse verdrag hebben ondertekend en zich hier ook aan houden. Eigen ervaring, vandaar.
Nou kijk maar wat je er mee doet, ik help je graag.
Sterkte
Goh, ik weet niet hoe ik het je kan vertellen maar mogelijk kan ik je hierin helpen vanuit mijn eigen ervaring.
Liever zet ik het niet hier, maar kun je aan bubbles anders mijn e-mail adres vragen.
Ik wil je wel op het hart drukken (gerust stellen ) dat er heel veel landen het Haagse verdrag hebben ondertekend en zich hier ook aan houden. Eigen ervaring, vandaar.
Nou kijk maar wat je er mee doet, ik help je graag.
Sterkte
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 11 december 2009 om 14:55
vrijdag 11 december 2009 om 14:58
Straatje, daarom was ik ook opgelucht omdat een EU-land, lid van het Haags verdrag.
Maar wel een enorm gedoe als ze de daad bij het woord zou voegen.
Maar wel een enorm gedoe als ze de daad bij het woord zou voegen.
anoniem_65848 wijzigde dit bericht op 11-12-2009 14:59
Reden: Oeps land genoemd
Reden: Oeps land genoemd
% gewijzigd
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
vrijdag 11 december 2009 om 15:08
Straat
Nope, niks hoor. Net nog even gechecked.
Misschien moet je even kijken of het versturen wel of niet is gelukt?
Kun je btw geen ander contactpersoon krijgen? Lijkt me in jouw geval niet onverstandig en wie weet krijg je iemand die er een heel andere kijk op heeft (in jouw voordeel).
We moeten wel ff lekker doortypen hier hoor anders gaat het 'nieuw bansysteem-topic' ons vandaag al voorbij en dat mag toch niet de bedoeling zijn hè
Nope, niks hoor. Net nog even gechecked.
Misschien moet je even kijken of het versturen wel of niet is gelukt?
Kun je btw geen ander contactpersoon krijgen? Lijkt me in jouw geval niet onverstandig en wie weet krijg je iemand die er een heel andere kijk op heeft (in jouw voordeel).
We moeten wel ff lekker doortypen hier hoor anders gaat het 'nieuw bansysteem-topic' ons vandaag al voorbij en dat mag toch niet de bedoeling zijn hè