Daar issie dan: 3000+ deel 10 !!!
dinsdag 8 december 2009 om 22:27
Al duizenden leuke, lieve, huilie, grappige, serieuze, hilarische en ego posts zijn een feit.
Nu gaan we in deel 10 op naar de magische 30.000.
27.000 down, 3000 to go!!
Alles mag hier gezegd worden, er zijn alleen 2 regeltjes:
- Heb respect voor elkaar.
- Persoonlijke dingen niet quoten want dan kan de schrijfster het weer deleten indien gewenst.
Veel plezier
vrijdag 11 december 2009 om 16:58
Zo... ik ben weer vrij
Over de ochtend ben ik dik tevreden, over de middag wat minder. Veel visite in de winkel gehad (stiefdochter, oud collega, manlief) en daardoor te weinig naar mn zin gedaan.
Morgen weer een dag, dan kan ik inhalen wat ik vandaag niet heb gedaan
Hoe is het hier?
Zus weer een beetje opgeknapt zie ik
Roos koud? Lekkere warme sloffen aan, het warme dekentje en de kop thee van No... moet vanzelf wat warmer worden dan toch?
Floor nog niet happy, das klote meid, ik had gehoopt dat H-ex reeel zou reageren en daarbij het belang van de meiden voorop zou zetten.
En oke... voor de rest gewoon ook een
Over de ochtend ben ik dik tevreden, over de middag wat minder. Veel visite in de winkel gehad (stiefdochter, oud collega, manlief) en daardoor te weinig naar mn zin gedaan.
Morgen weer een dag, dan kan ik inhalen wat ik vandaag niet heb gedaan
Hoe is het hier?
Zus weer een beetje opgeknapt zie ik
Roos koud? Lekkere warme sloffen aan, het warme dekentje en de kop thee van No... moet vanzelf wat warmer worden dan toch?
Floor nog niet happy, das klote meid, ik had gehoopt dat H-ex reeel zou reageren en daarbij het belang van de meiden voorop zou zetten.
En oke... voor de rest gewoon ook een
vrijdag 11 december 2009 om 17:42
Hee Nootje, wat een nare dag gister. En niet allee lis=chamelijk.
Betekent het dat de jongetjes daar ooitngaan wonen?
Net nu jij zo zo hard nodig hebt en zij jou. \ik kanme voostellen dat je denkr wat maakt het nog uit.Bedoel ik mnatiurlijkm niet leleijk en ik weet ook geen opbeirende woorden, vooral bij jou.
Hoop dat het vandaag wat betr gaat.
Waarom eigelijk weer werken ls het toch nog te zwaar is? Uitprobeersel?\Probeer je niet te veel uit?
Woom je in Nood Holland? Gaan we naar Artis ofzo. Met of zoner kids.
Betekent het dat de jongetjes daar ooitngaan wonen?
Net nu jij zo zo hard nodig hebt en zij jou. \ik kanme voostellen dat je denkr wat maakt het nog uit.Bedoel ik mnatiurlijkm niet leleijk en ik weet ook geen opbeirende woorden, vooral bij jou.
Hoop dat het vandaag wat betr gaat.
Waarom eigelijk weer werken ls het toch nog te zwaar is? Uitprobeersel?\Probeer je niet te veel uit?
Woom je in Nood Holland? Gaan we naar Artis ofzo. Met of zoner kids.
vrijdag 11 december 2009 om 17:45
vrijdag 11 december 2009 om 18:13
vrijdag 11 december 2009 om 18:34