Daar zit je dan... Viesbah

25-07-2012 10:26 46 berichten
Ohhhhh fuck. De buurvrouw kwam net verse aardbeien brengen. Zo zoet! En ondanks dat ik zelden tot nooit zuivel eet, is yoghurt met aardbeien een van mijn kleine zondes. Ookal heb ik een lactose intolerantie. Maar ik ben van mening dat als ik het helemaal niet meer nuttig, het veel erger wordt als ik het dan per ongeluk eens binnen krijg. Dus ik net na het sporten en bakje boerenyoghurt met aardbeien nemen...

En daar zit ik dan. Op de pot. 5 minuten nadat het op was. Gigantisch aan den brulpeop! Met darmkrampen alsof ze een kartel mes langzaam ronddraaien. Snif....
Alle reacties Link kopieren
Euh... Ok.

Sja, wat een OP.

Sterkte.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sterkte!

alsjeblieft:

Brulpoep... Wat een woord, die ga ik onthouden

Sterkte, ik hoop dat de rust in je darmen snel weerkeert
Zit nog steeds...
quote:Enn schreef op 25 juli 2012 @ 10:29:

Euh... Ok.

Sja, wat een OP.

Sterkte.
Heb je weleens die nep-slagroom uit een spuitbus geprobeerd? Ik weet niet of daar melkbestanddelen inzitten maar dat staat wel op de bus.
verba volant, scripta manent.
Als je klaar bent wel even poetsen, ok?

Oh, ik heb luxe wc papier gevonden voor je.

Sterkte op de wc
Leuk die slogan hè van "melk is goed voor elk!"

Maar ehm, sterkte! Balen.

Aardbeien zijn ook heel lekker met andere dingen, echt!

Of gewoon zomaar.
Oja, dat herken ik :-)

Mijn kleine zonde met mijn lactose intolerantie is een slagroom wafel.Je weet wel, zo'n echte lekkere wafel met echte slagroom bij een echte ijssalon. Die eet ik dan voordat we naar huis toe gaan, en ik zeker weet dat ik binnen 15 minuten op het toilet zit.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
Sterkte, lijkt me heel vervelend..

Wel fijn dat je ervan genoten hebt!
Doei
quote:camry schreef op 25 juli 2012 @ 10:33:

Als je klaar bent wel even poetsen, ok?

[afbeelding]Ow gruwel
Ik heb van die hele magere yoghurt. Misschien moet ik het eens met volle yoghurt proberen. Ik vind yoghurt namelijk erg lekker. Helemaal met dit weer!
Sterkte!

Ben je al klaar inmiddels?
Je kunt het ook eens proberen met linksgedraaide biogarde oid? Sterkte!
Griekse yoghurt of turkse yoghurt gaan bij mij wel goed. En anders drie capsules disolut erbij nemen (kun je gewoon op internet bestellen op www.disolut.nl of .com). Sterkte!
Biogarde daar kan ik net zo min tegen, maar het kan per persoon verschillen. Linksdraaiende of rechtsdraaiende enzymen maakt qua lactose niet uit in ieder geval.
Goed alternatief: yoghurt van Alpro (in het koelvak)! Zonder lactose. Alpro heeft ook slagroom voor op de aardbeien, mmmm nog lekkerder dan yoghurt.
quote:Oriane schreef op 25 juli 2012 @ 10:31:

[...]

Eerlijk hoe bedenk je het....

(ik doel op het idee om er een topic van te maken)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:jojanneke66 schreef op 25 juli 2012 @ 10:37:

[afbeelding]

Nouhou.....

Ik ben een béélddenker!
Joh, wat vervelend.

Wel handig om te weten als je nog net die ene kilo kwijt wil voor die jurk..
quote:Enn schreef op 25 juli 2012 @ 10:49:

[...]

Eerlijk hoe bedenk je het....

(ik doel op het idee om er een topic van te maken)Ze moet zichzelf toch bezig houden, daar op de wc
Sojayoghurt, hasske lekker (wel wat zoetiger dan gewone yoghurt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven