Daar zit je dan... Viesbah
woensdag 25 juli 2012 om 10:26
Ohhhhh fuck. De buurvrouw kwam net verse aardbeien brengen. Zo zoet! En ondanks dat ik zelden tot nooit zuivel eet, is yoghurt met aardbeien een van mijn kleine zondes. Ookal heb ik een lactose intolerantie. Maar ik ben van mening dat als ik het helemaal niet meer nuttig, het veel erger wordt als ik het dan per ongeluk eens binnen krijg. Dus ik net na het sporten en bakje boerenyoghurt met aardbeien nemen...
En daar zit ik dan. Op de pot. 5 minuten nadat het op was. Gigantisch aan den brulpeop! Met darmkrampen alsof ze een kartel mes langzaam ronddraaien. Snif....
En daar zit ik dan. Op de pot. 5 minuten nadat het op was. Gigantisch aan den brulpeop! Met darmkrampen alsof ze een kartel mes langzaam ronddraaien. Snif....
woensdag 25 juli 2012 om 10:37
Oja, dat herken ik 
Mijn kleine zonde met mijn lactose intolerantie is een slagroom wafel.Je weet wel, zo'n echte lekkere wafel met echte slagroom bij een echte ijssalon. Die eet ik dan voordat we naar huis toe gaan, en ik zeker weet dat ik binnen 15 minuten op het toilet zit.
Mijn kleine zonde met mijn lactose intolerantie is een slagroom wafel.Je weet wel, zo'n echte lekkere wafel met echte slagroom bij een echte ijssalon. Die eet ik dan voordat we naar huis toe gaan, en ik zeker weet dat ik binnen 15 minuten op het toilet zit.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
woensdag 25 juli 2012 om 10:44
Griekse yoghurt of turkse yoghurt gaan bij mij wel goed. En anders drie capsules disolut erbij nemen (kun je gewoon op internet bestellen op www.disolut.nl of .com). Sterkte!
woensdag 25 juli 2012 om 10:49
woensdag 25 juli 2012 om 10:50