dames die voetballen

20-12-2011 16:12 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel is benieuwd of er hier ook dames zijn die voetballen!

Lijkt me wel grappig waar jullie voetballen welke klasse hoelang je al voetbald

Ik zal zelf beginnen.

1.Groningen

2.5e Klasse

3.voetbal vanaf me 8e

4.Positie Laaste vrouw
Leuk! Heb al heel lang niets meer gepost op het forum, maar toen ik dit zag moest ik wel

Ik speel zelf in West Brabant, 4e klasse, ben op mijn 8e begonnen, met tussendoor pauze van 3 jaar, dus ik voetbal nu al 17 jaar in totaal. En ik sta zelf linksback. Heb trouwens altijd met meiden gespeeld, omdat bij onze voetbalclub al vanaf de E meisjesteams waren.

Bij ons het ook zo ingedeelt dat de eerste 6 voor promotie doorgaan. Wij zijn zelf gelukkig 6e geëindigt voor de winterstop!
Jeetje dames wat weer leuke sportieve berichtjes!

@Tas haha ja als je echt een voetbalster bent moet je idd ff reageren;)

Dus ook al een mooie tijd aan het voetballen leuk hoor,oke dus je hebt altijd al met meiden gespeeld,ik ben begonnen tussen de jongens tot aan de B's toen ben ik over gegaan naar de dames! maar vond het tussen de jongens voetballen ook erg leuk!

Dus ook een echte verdediger!

Oh dan hebben jullie mazzel gehad dat je nog bij de 1e 6 bent geeindigd.. dus naar de winterstop weer flink aan de bak (wij ook trouwens)
@lekx wat grappig zeg dat blad kreeg ik ook altijd stonden altijd leuke dingen in, maar zoals ik het lees kom je ook uit een echte voetbal familie super leuk!!!
quote:Tas101 schreef op 21 december 2011 @ 16:44:

Leuk! Heb al heel lang niets meer gepost op het forum, maar toen ik dit zag moest ik wel

Ik speel zelf in West Brabant, 4e klasse, ben op mijn 8e begonnen, met tussendoor pauze van 3 jaar, dus ik voetbal nu al 17 jaar in totaal. En ik sta zelf linksback. Heb trouwens altijd met meiden gespeeld, omdat bij onze voetbalclub al vanaf de E meisjesteams waren.

Bij ons het ook zo ingedeelt dat de eerste 6 voor promotie doorgaan. Wij zijn zelf gelukkig 6e geëindigt voor de winterstop!wie weet hebben wij ooit tegen elkaar gevoetbalt ;)
quote:bloempje28 schreef op 20 december 2011 @ 22:17:

@Siepel ben ik idd met je eens.. wij hebben gelukkig wel alle wedstrijden kunnen spelen.. andere teams moesten volgens mij de laaste inhaal wedstrijden 13dec spelen en door de weeks..

Oke dat is leuk dat je ook al jaren voetbald..

Wij spelen in de 5e klasse dus denk niet dat we tegen jou hebben gespeeld..

Haha ik bedoelde ook 5e klasse :p We spelen nu een paar jaar 4e klasse, daarvoor 5e

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven