De 45 up club ;-)

31-12-2013 10:52 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om af en toe op dit forum te lezen, en soms plaats ik zelf ook een topic, maar heel vaak betrap ik mijzelf erop dat ik te oud word voor veel topics en me toch echt in een andere leeftijdsfase bevind. De vele 'Ben ik zwanger' topics, de vele topics over of hij nu wel of niet geïnteresseerd is, het ingewikkelde en onzekere relatiegedoe via whats-app, zien dat de ander 'online is' maar niet reageert, in plaats van gewoon (noem het maar ouderwets) de telefoon pakken en vragen hoe het zit enz enz.

Het lijkt me daarom leuk om hier te 'kletsen' met mensen van mijn generatie en ouder, over de dingen die ons bezig kunnen houden.

Om mijn eigen situatie te schetsen; ik ben 46, woon in Deventer, ben 8 jaar geleden gescheiden, moeder van een studerende maar nog (in co-ouderschap) thuiswonende zoon van 17, ik werk 30 uur per week op de financiële administratie van een verzorgingsinstelling, ik heb een eigen (rijtjes)woning.

Onderwerpen die mij bijvoorbeeld bezighouden zijn: de actualiteit, bijzondere tv-programma's/ docu's, mijn werk, mijn woning, mijn zoon, mijn vriendinnen (ik heb er 5), financiën, gezondheid, milieu, nou ja, en vast nog veel meer..
Iedereen een heel gezond en gelukkig nieuwjaar!

Dankjewel Enn maar ik kan geen plaatjes plakken. Maar het was exact de outfit die bij deze link te zien is, dus de blouse met de zwarte kokerrok. Het armbandje is van Didi.

http://www.wefashion.nl/B ... l-Site-WFS-nl_NL-EUR.html
Met vrienden en daarna gaan dansen..om 6.00 in mijn bed :-)
50 plus hier . . . . verbaas me ook over het belang van "appen" en status/vrienden op Facebook . . . . . Wat is er mis met gewoon bellen?

Geen thuiswonend kind meer, voel me nog lang niet rijp voor de geraniums of Libelle/Margriet-forum . . . .
Toen ik 20 was las ik juist de Libelle om te leren koken.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hier zitten de oude besjes. Ik sluit me aan.
-
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven