De geboorte van je nickname

04-07-2007 19:55 279 berichten
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf"  al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname :D

Ik begin:

Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.

Nu jullie!!! :D
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet stilzitten en ben op zn Limburgs gezegd dus een schravelvot.

Vandaar
Ik heb tientallen nicks ingevuld die allemaal toepasselijker zijn dan degene die ik nu heb, maar ze werden allemaal niet goedgekeurd. Op een gegeven moment keek ik naar buiten en je raad het al..ik zag een boom. Boom vond ik zo groot, dus het werd boompje, simpel hè.
Ik had eerst mijn eigen naam als nick, maar werd natuurlijk door anderen (oa vervelende familie) herkend. Dus werd het Luneth. En dat is de naam van een personage in een computerspelletje dat ik maar niet uitgespeeld krijg.
Ik heb een dure kat en die heeft als officiele naam Abusu.

Het schijnt 'hemel' te betekenen en dat vind ik wel mooi. Plaatje past daarom er ook mooi bij.
WTF?
Ik had hier vroeger -jaartje of zes terug denk ik- een andere nickname: LadyBird. Na alle veranderingen aan het forum was die naam op de één of andere manier onbruikbaar geworden.

Ik ben toen een tijdje niet meer hier geweest. Nu ben ik : "Optimistje" geworden. Komt omdat ik een ras-optimist ben, zelfs vaak dwars tegen de verdrukking in. Ik ben zelfs zó optimistisch, dat ik een boekje heb geschreven over het effect van positief denken.
Mijn nickname is een verbastering van mijn eigen naam (stukjes uit voornamen en achternaam)

En Linza klinkt alsof het een echte naam zou kunnen zijn, die heb ik jaren geleden eens bedacht voor 't chatten (dat deed ik toen nog wel eens op die sites)

Dus heb ik die er maar in gehouden... Lekker makkelijk.

Ik heb gewoon veel suffe akties... Ongezouten mn mening geven over iemand die net achter me staat. Lekker ouwehoeren terwijl de babyfoon beneden aanstaat. Keihard met de radio meezingen terwijl ik er geen erg in heb dat er een collega in mn kantoor staat. In mn string een spijkerbroek passen terwijl het paskamergordijn nog niet helemaal dicht is. Over de verkeerde kant van een zwangeschapstest heen plassen.. Tja... kan er wel een heel topic mee vullen.

En weet je, eigenlijk kom ik totaal niet suf over.. al is dat totaal ongeloofwaardig gezien bovenstaande...

Suff
quote:AgentL schreef op 01 maart 2008 @ 15:11:

[...]

Ik dacht al dat jij het was!

Alles goed met je?Ja, prima! Wat leuk! :-) En met jou?
traincha is mijn tweede naam, maar dan op zijn "Engels" uitgesproken.
Ik twijfelde over een jongen (tsss) en had niet echt tijd en zin om lang na te denken over een nickname. Stom stom stom. Nou ja, we doen t er mee, heb ook nu niet echt een leuk idee voor een nickname. Enne: ik twijfel echt niet overal over hoor
Up
Goed dan, 'Daikan' is Japans voor winter, of periode van grote koude. Ik heb het niet zelf bedacht, in die zin: eigenlijk is het de titel van een muziekstuk dat voor mij staat voor 'doorstaan'. Vandaar.
Mijn nick is genoemd naar een mooi boek van Benoite Groult.

Het is een erotisch verhaal over een affaire tussen een Parisienne en een Breton.
De gruffalo, dat is mijn favoriete kinderboek om voor te lezen aan mijn twee meiden. Zo jammer dat ze er te groot voor zijn geworden.

De gruffalo?

Die ken ik niet

O nee nou wacht maar tot je hem ziet

Hij heeft oranje ogen,

Een tong zwart als drop

En paarse stekels van zijn staart tot zijn kop!
The past may be in tatters
But today is all that matters
--
Jeugdsentiment...

Hasta la pasta dit is de Villa
Nou, raad es..

Heb 't de afgelopen 12 jaar al vaak verteld op het forum. Ik laat het nu open voor speculaties.
Later is nu
3 weken vrij van mijn werk gehad om eindelijk eens te werken aan klusjes. Alleen kon ik 's morgens nauwelijks op tijd opstaan. Het is ook de naam van een Friese band.
quote:dreamer schreef op 08 oktober 2012 @ 23:01:

Nou, raad es..

Heb 't de afgelopen 12 jaar al vaak verteld op het forum. Ik laat het nu open voor speculaties.Supertramp?
quote:luie-hond schreef op 08 oktober 2012 @ 23:03:

3 weken vrij van mijn werk gehad om eindelijk eens te werken aan klusjes. Alleen kon ik 's morgens nauwelijks op tijd opstaan. Het is ook de naam van een Friese band.Is dat een Amerikaanse bulldog op je ava ?
quote:-no-nick- schreef op 08 oktober 2012 @ 23:09:

[...]

Is dat een Amerikaanse bulldog op je ava ?Geen idee, het is gewoon een plaatje via Google.
American Beauty Silver Shadow was de leukste, liefste, mooiste en meest bijzondere (ras)kat die ik heb gehad.

Ik mis hem nog iedere dag.
Ik keek naar een vakantiefoto en daar lag ik op, jawel, een kanon. Elk kanon dat ik tegen kon klim ik altijd op, dus een passende nickname was direct gevonden.
quote:hasta_la_pasta schreef op 08 oktober 2012 @ 22:16:

Jeugdsentiment...

Hasta la pasta dit is de Villaidd jeugdsentiment! Nou zit het in mijn hoofd
Ik heb al meerdere nicks versleten, ik wissel nog wel eens. Soms is het een karakter uit een film of boek, een keertje mijn tweede naam irl (weet toch niemand).

Clarins was het merk van de tube handcreme die ik net uit mijn tas viste, toen ik dit account aanmaakte. Niet zo heel diepzinnig, maar het volstaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven