De In Crowd: Bring it on!
dinsdag 16 november 2010 om 11:31
Goed, nu ook het Oud vs. Nieuw topic weer eens in de Bermuda Driehoek verdwenen is, ga ik dan eindelijk dat kletsgroepje maar eens opstarten waar we het daar over hadden.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Ik kan nog steeds geen tabellen maken - ben ik te cool voor - want anders was dat wel lekker ironisch geweest, forgive me, ladies.
Ik heb wel huisregels:
* Evidenza en Tuttmeteenrietje zijn verplicht erelid.
* Mensen die hier over hun katten, konijnen of ander harig ongedierte beginnen en - oh, the horror - recepten voor kattentaarten moeten bereid zijn een "tief lekker op" te incasseren of anderszins tot de enkels afgebrand te worden
* Modereren is niet nodig. Beste Angels, lezen jullie even mee? Ik herhaal, modereren is niet nodig. We zijn zelf vilein genoeg om ongewensten de tent uit te jagen.
* Als Damaris in oneliners vervalt, scrollen we om haar heen.
* Leef je uit over alles wat je dwarszit en waar je over wil discussiëren. Zodra je te oninteressant wordt hoor je het vanzelf wel.
* Op het plakken van glitterplaatjes of andere plaatjes die ik niet grappig vind staat levenslange uitsluiting van het groepje.
Bring it on!
P.S. Ja, dit is dus het kletsgroepje van het befaamde "groepje". Hoor je daar niet bij, tief dan lekker op naar de rest van het forum. Don't bother us, and we won't bother you. Toedels, lieve forumdinnetjes.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 26 november 2010 om 12:10
ik vind het wel raar van mezelf dat ik dus bijna net zo erg in elkaar krimp bij een puur fictief programma als The Office (wat ik trouwens wel heel erg leuk en goed gemaakt vind). Ik wéét dat het nep is, en toch kan ik naar sommige scenes nauwelijks kijken (handen voor de ogen).
Ik vraag me ook wel af waarom ik voor andere mensen moet besluiten wat genant is. Eigenlijk is dat natuurlijk heel normerend want misschien gaan die mensen de volgende dag wel zo trots als een pauw over straat omdat ze toch maar mooi op tv zijn geweest.
Zijn jullie oud genoeg om je de Pin-Up club te herinneren. Dat was de ultieme plaatsvervangende schaamte-tv, vooral het wekelijkse rubriekje waarin de ultieme fantasie van een kijker in beeld werd gebracht, met die kijker in de hoofdrol. Ik gruwel nog als ik eraan terugdenk.
Ik vraag me ook wel af waarom ik voor andere mensen moet besluiten wat genant is. Eigenlijk is dat natuurlijk heel normerend want misschien gaan die mensen de volgende dag wel zo trots als een pauw over straat omdat ze toch maar mooi op tv zijn geweest.
Zijn jullie oud genoeg om je de Pin-Up club te herinneren. Dat was de ultieme plaatsvervangende schaamte-tv, vooral het wekelijkse rubriekje waarin de ultieme fantasie van een kijker in beeld werd gebracht, met die kijker in de hoofdrol. Ik gruwel nog als ik eraan terugdenk.
vrijdag 26 november 2010 om 12:10
Oh.. jammer ja, dat dat topic is verwijderd. Het is een interessant onderwerp - spijt hebben dat je het ouderschap bent aangegaan. Het lijkt me juist goed dat daar meer over nagedacht en gediscussieerd wordt.
---
Hihahilarischehumor heb ik een schurfthekel aan. Zoals ik ook nooit van die verschrikkelijke homevideo's kan aanzien: mensen lachen zich te pletter om kinderen die een smak maken of mannen die een hark in hun edele delen krijgen of vrouwen die door een stoel zakken. Dergelijk leedvermaak vind ik akelig.
---
Hihahilarischehumor heb ik een schurfthekel aan. Zoals ik ook nooit van die verschrikkelijke homevideo's kan aanzien: mensen lachen zich te pletter om kinderen die een smak maken of mannen die een hark in hun edele delen krijgen of vrouwen die door een stoel zakken. Dergelijk leedvermaak vind ik akelig.
vrijdag 26 november 2010 om 12:11
quote:Pompadoer schreef op 26 november 2010 @ 11:52:
In antwoord op Evi's vraag waarom ik meeschrijf:
Neuh, niet echt. Soms leef ik echt mee en hoop dat mijn wijze woorden, raad en bemoedigingen iemand net even dat duwtje kunnen geven. En soms schrijf ik gewoon mee omdat ik mezelf zo graag hoor praten, en sommige anderen ook wel .
Ik vond wel dat deze discussie op een gegeven moment een herhaling van zetten werd omdat TO niet meer reageerde. Ik heb dan ook alleen in het begin meegeschreven.
Ik moet zeggen dat ik ook wel eens topics heb die me ergens raken, en dat ik echt denk de oplossing of op zijn minst echt wijze raad te hebben voor iemand. Maar daar zit ik dan weinig te posten. Daar zeg ik gewoon wat ik te zeggen heb en dan hoop ik maar dat ze er iets mee kunnen. Soms raak ik daardoor oprecht geinteresseerd in mensen.
Maar dat zijn geen eendagsforumvliegen.
In antwoord op Evi's vraag waarom ik meeschrijf:
Neuh, niet echt. Soms leef ik echt mee en hoop dat mijn wijze woorden, raad en bemoedigingen iemand net even dat duwtje kunnen geven. En soms schrijf ik gewoon mee omdat ik mezelf zo graag hoor praten, en sommige anderen ook wel .
Ik vond wel dat deze discussie op een gegeven moment een herhaling van zetten werd omdat TO niet meer reageerde. Ik heb dan ook alleen in het begin meegeschreven.
Ik moet zeggen dat ik ook wel eens topics heb die me ergens raken, en dat ik echt denk de oplossing of op zijn minst echt wijze raad te hebben voor iemand. Maar daar zit ik dan weinig te posten. Daar zeg ik gewoon wat ik te zeggen heb en dan hoop ik maar dat ze er iets mee kunnen. Soms raak ik daardoor oprecht geinteresseerd in mensen.
Maar dat zijn geen eendagsforumvliegen.
vrijdag 26 november 2010 om 12:13
quote:Pompadoer schreef op 26 november 2010 @ 12:10:
ik vind het wel raar van mezelf dat ik dus bijna net zo erg in elkaar krimp bij een puur fictief programma als The Office (wat ik trouwens wel heel erg leuk en goed gemaakt vind). Ik wéét dat het nep is, en toch kan ik naar sommige scenes nauwelijks kijken (handen voor de ogen).
Ik vraag me ook wel af waarom ik voor andere mensen moet besluiten wat genant is. Eigenlijk is dat natuurlijk heel normerend want misschien gaan die mensen de volgende dag wel zo trots als een pauw over straat omdat ze toch maar mooi op tv zijn geweest.
Zijn jullie oud genoeg om je de Pin-Up club te herinneren. Dat was de ultieme plaatsvervangende schaamte-tv, vooral het wekelijkse rubriekje waarin de ultieme fantasie van een kijker in beeld werd gebracht, met die kijker in de hoofdrol. Ik gruwel nog als ik eraan terugdenk.
Je mag iemand die je lief vindt best vertellen dat het in de badkamer misschien leuk klinkt, maar dat dat wat anders is dan 'in het echt' en zonder de ruis van de douche om de foutjes te camoufleren.
Wat dacht je van sex voor de buch? Net zoiets ergs. Ik heb het geloof ik maar een of twee keer gezien, maar mèn, die mensen? Met hun hele pasen en pinksteren op tv en dan weer gewoon de volgende dag naar het werk moeten!
ik vind het wel raar van mezelf dat ik dus bijna net zo erg in elkaar krimp bij een puur fictief programma als The Office (wat ik trouwens wel heel erg leuk en goed gemaakt vind). Ik wéét dat het nep is, en toch kan ik naar sommige scenes nauwelijks kijken (handen voor de ogen).
Ik vraag me ook wel af waarom ik voor andere mensen moet besluiten wat genant is. Eigenlijk is dat natuurlijk heel normerend want misschien gaan die mensen de volgende dag wel zo trots als een pauw over straat omdat ze toch maar mooi op tv zijn geweest.
Zijn jullie oud genoeg om je de Pin-Up club te herinneren. Dat was de ultieme plaatsvervangende schaamte-tv, vooral het wekelijkse rubriekje waarin de ultieme fantasie van een kijker in beeld werd gebracht, met die kijker in de hoofdrol. Ik gruwel nog als ik eraan terugdenk.
Je mag iemand die je lief vindt best vertellen dat het in de badkamer misschien leuk klinkt, maar dat dat wat anders is dan 'in het echt' en zonder de ruis van de douche om de foutjes te camoufleren.
Wat dacht je van sex voor de buch? Net zoiets ergs. Ik heb het geloof ik maar een of twee keer gezien, maar mèn, die mensen? Met hun hele pasen en pinksteren op tv en dan weer gewoon de volgende dag naar het werk moeten!
vrijdag 26 november 2010 om 12:13
Met mijn hoofd gaat het wel goed Tilalia
Ik ben nog wat snel geprikkeld en reageer over-alert wanneer iemand een stem verheft buiten op straat, dat soort dingen. Maar ik probeer het hele verhaal weer los te laten, want ik wil terug naar hoe ik was voordat die man op mijn pad kwam. Ik had er geen invloed op en had het niet kunnen vermijden. Dus heeft een nieuwe houding ook geen zin.
Ik ben nog wat snel geprikkeld en reageer over-alert wanneer iemand een stem verheft buiten op straat, dat soort dingen. Maar ik probeer het hele verhaal weer los te laten, want ik wil terug naar hoe ik was voordat die man op mijn pad kwam. Ik had er geen invloed op en had het niet kunnen vermijden. Dus heeft een nieuwe houding ook geen zin.
vrijdag 26 november 2010 om 12:14
vrijdag 26 november 2010 om 12:16
quote:tilalia2 schreef op 26 november 2010 @ 12:13:
[...]
Je mag iemand die je lief vindt best vertellen dat het in de badkamer misschien leuk klinkt, maar dat dat wat anders is dan 'in het echt' en zonder de ruis van de douche om de foutjes te camoufleren.
Wat dacht je van sex voor de buch? Net zoiets ergs. Ik heb het geloof ik maar een of twee keer gezien, maar mèn, die mensen? Met hun hele pasen en pinksteren op tv en dan weer gewoon de volgende dag naar het werk moeten!O, mijn hoofd zegt 'klik', volgens mij was het inderdaad Sex voor de Buch. Ik had de titel van dat programma geloof ik verdrongen. Ik zie nog flarden voor me van een hitsige 'indiaan' die loos ging op een rubberen pop. The horror.
[...]
Je mag iemand die je lief vindt best vertellen dat het in de badkamer misschien leuk klinkt, maar dat dat wat anders is dan 'in het echt' en zonder de ruis van de douche om de foutjes te camoufleren.
Wat dacht je van sex voor de buch? Net zoiets ergs. Ik heb het geloof ik maar een of twee keer gezien, maar mèn, die mensen? Met hun hele pasen en pinksteren op tv en dan weer gewoon de volgende dag naar het werk moeten!O, mijn hoofd zegt 'klik', volgens mij was het inderdaad Sex voor de Buch. Ik had de titel van dat programma geloof ik verdrongen. Ik zie nog flarden voor me van een hitsige 'indiaan' die loos ging op een rubberen pop. The horror.
vrijdag 26 november 2010 om 12:18
quote:Ephemera schreef op 26 november 2010 @ 12:13:
Met mijn hoofd gaat het wel goed Tilalia
Ik ben nog wat snel geprikkeld en reageer over-alert wanneer iemand een stem verheft buiten op straat, dat soort dingen. Maar ik probeer het hele verhaal weer los te laten, want ik wil terug naar hoe ik was voordat die man op mijn pad kwam. Ik had er geen invloed op en had het niet kunnen vermijden. Dus heeft een nieuwe houding ook geen zin.Goed zo. Is ook zo.
Met mijn hoofd gaat het wel goed Tilalia
Ik ben nog wat snel geprikkeld en reageer over-alert wanneer iemand een stem verheft buiten op straat, dat soort dingen. Maar ik probeer het hele verhaal weer los te laten, want ik wil terug naar hoe ik was voordat die man op mijn pad kwam. Ik had er geen invloed op en had het niet kunnen vermijden. Dus heeft een nieuwe houding ook geen zin.Goed zo. Is ook zo.
vrijdag 26 november 2010 om 12:19
quote:Ephemera schreef op 26 november 2010 @ 12:10:
Oh.. jammer ja, dat dat topic is verwijderd. Het is een interessant onderwerp - spijt hebben dat je het ouderschap bent aangegaan. Het lijkt me juist goed dat daar meer over nagedacht en gediscussieerd wordt.
---
Hihahilarischehumor heb ik een schurfthekel aan. Zoals ik ook nooit van die verschrikkelijke homevideo's kan aanzien: mensen lachen zich te pletter om kinderen die een smak maken of mannen die een hark in hun edele delen krijgen of vrouwen die door een stoel zakken. Dergelijk leedvermaak vind ik akelig.
Ik heb zeker weer onder een steen gezeten want ik weet niet wat The Office is. ik heb net gegoogled, en nope, nooit iets van gezien.
Bovenstaande kan ik echt, echt niet naar kijken. En dat hoeft gelukkig ook niet want je ziet al aan de presentator dat je weg moet wezen, of aan het wazige beeld.
Ik kijk graag naar DWDD, maar als dat gedeelte over de bloopers komt, zap ik weg. Ik vind dat dus niet grappig. Soms zit er eentje tussen waar ik wel erg om moet lachen, laatst was er een filmpje van een kitten wat een reuzesprong zou maken, dat zag je aan alles, en het werd allesbehalve dat. En dat deed me zo denken aan het item van de dag ervoor, dat de knuffelnerd van DWDD een enorme speerworp zou doen van zéker 2000 meter, dat zag je aan alles, en het werd een worp van -2 meter. Dat was lief en grappig, zonder af te zeiken.
Maar dat is zeldzaam, dus kijk ik er niet meer naar.
Oh.. jammer ja, dat dat topic is verwijderd. Het is een interessant onderwerp - spijt hebben dat je het ouderschap bent aangegaan. Het lijkt me juist goed dat daar meer over nagedacht en gediscussieerd wordt.
---
Hihahilarischehumor heb ik een schurfthekel aan. Zoals ik ook nooit van die verschrikkelijke homevideo's kan aanzien: mensen lachen zich te pletter om kinderen die een smak maken of mannen die een hark in hun edele delen krijgen of vrouwen die door een stoel zakken. Dergelijk leedvermaak vind ik akelig.
Ik heb zeker weer onder een steen gezeten want ik weet niet wat The Office is. ik heb net gegoogled, en nope, nooit iets van gezien.
Bovenstaande kan ik echt, echt niet naar kijken. En dat hoeft gelukkig ook niet want je ziet al aan de presentator dat je weg moet wezen, of aan het wazige beeld.
Ik kijk graag naar DWDD, maar als dat gedeelte over de bloopers komt, zap ik weg. Ik vind dat dus niet grappig. Soms zit er eentje tussen waar ik wel erg om moet lachen, laatst was er een filmpje van een kitten wat een reuzesprong zou maken, dat zag je aan alles, en het werd allesbehalve dat. En dat deed me zo denken aan het item van de dag ervoor, dat de knuffelnerd van DWDD een enorme speerworp zou doen van zéker 2000 meter, dat zag je aan alles, en het werd een worp van -2 meter. Dat was lief en grappig, zonder af te zeiken.
Maar dat is zeldzaam, dus kijk ik er niet meer naar.
vrijdag 26 november 2010 om 12:20
quote:Ephemera schreef op 26 november 2010 @ 12:13:
Met mijn hoofd gaat het wel goed Tilalia
Ik ben nog wat snel geprikkeld en reageer over-alert wanneer iemand een stem verheft buiten op straat, dat soort dingen. Maar ik probeer het hele verhaal weer los te laten, want ik wil terug naar hoe ik was voordat die man op mijn pad kwam. Ik had er geen invloed op en had het niet kunnen vermijden. Dus heeft een nieuwe houding ook geen zin.
Wat goed dat je het zo kunt zien, want zo is het inderdaad.
Heb je nog iets gehoord van de politie over verdere stappen tegen die man?
Met mijn hoofd gaat het wel goed Tilalia
Ik ben nog wat snel geprikkeld en reageer over-alert wanneer iemand een stem verheft buiten op straat, dat soort dingen. Maar ik probeer het hele verhaal weer los te laten, want ik wil terug naar hoe ik was voordat die man op mijn pad kwam. Ik had er geen invloed op en had het niet kunnen vermijden. Dus heeft een nieuwe houding ook geen zin.
Wat goed dat je het zo kunt zien, want zo is het inderdaad.
Heb je nog iets gehoord van de politie over verdere stappen tegen die man?
vrijdag 26 november 2010 om 12:54
quote:Pompadoer schreef op 26 november 2010 @ 12:16:
[...]
O, mijn hoofd zegt 'klik', volgens mij was het inderdaad Sex voor de Buch. Ik had de titel van dat programma geloof ik verdrongen. Ik zie nog flarden voor me van een hitsige 'indiaan' die loos ging op een rubberen pop. The horror.
Oh man, ik kan me ze allemaal nog herinneren. Het bruine bonen bad, de luier, die enorme engerd op die opblaaspop, die indiaan met die courgette en hij met een luipaardenstaart, man oh man.
Ik kan me nog herinneren dat ik door dat programma een tijdje echt bang voor sex en aanverwanten was. Volgens mij begaf ik me in die tijd net op het seksuele pad en ik dacht echt "oh help, maar al die mensen die dus heel gewoon in hun normale kleren op het werk zitten of bij je op de sportclub, die doen achter gesloten dus dát?!"
Wat een verschrikkelijkheid.
[...]
O, mijn hoofd zegt 'klik', volgens mij was het inderdaad Sex voor de Buch. Ik had de titel van dat programma geloof ik verdrongen. Ik zie nog flarden voor me van een hitsige 'indiaan' die loos ging op een rubberen pop. The horror.
Oh man, ik kan me ze allemaal nog herinneren. Het bruine bonen bad, de luier, die enorme engerd op die opblaaspop, die indiaan met die courgette en hij met een luipaardenstaart, man oh man.
Ik kan me nog herinneren dat ik door dat programma een tijdje echt bang voor sex en aanverwanten was. Volgens mij begaf ik me in die tijd net op het seksuele pad en ik dacht echt "oh help, maar al die mensen die dus heel gewoon in hun normale kleren op het werk zitten of bij je op de sportclub, die doen achter gesloten dus dát?!"
Wat een verschrikkelijkheid.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 26 november 2010 om 12:55
vrijdag 26 november 2010 om 13:00
quote:fashionvictim schreef op 26 november 2010 @ 12:54:
[...]
Oh man, ik kan me ze allemaal nog herinneren. Het bruine bonen bad, de luier, die enorme engerd op die opblaaspop, die indiaan met die courgette en hij met een luipaardenstaart, man oh man.
Ik kan me nog herinneren dat ik door dat programma een tijdje echt bang voor sex en aanverwanten was. Volgens mij begaf ik me in die tijd net op het seksuele pad en ik dacht echt "oh help, maar al die mensen die dus heel gewoon in hun normale kleren op het werk zitten of bij je op de sportclub, die doen achter gesloten dus dát?!"
Wat een verschrikkelijkheid. Lotgenoot! Ik dacht echt de enige te zijn die daar nog wel eens met afgrijzen aan terugdacht. Met een beetje geluk staat het inmiddels voor de eeuwigheid en het nageslacht op you-tube. Ik ga niet googelen, ik ga NIET googelen.
[...]
Oh man, ik kan me ze allemaal nog herinneren. Het bruine bonen bad, de luier, die enorme engerd op die opblaaspop, die indiaan met die courgette en hij met een luipaardenstaart, man oh man.
Ik kan me nog herinneren dat ik door dat programma een tijdje echt bang voor sex en aanverwanten was. Volgens mij begaf ik me in die tijd net op het seksuele pad en ik dacht echt "oh help, maar al die mensen die dus heel gewoon in hun normale kleren op het werk zitten of bij je op de sportclub, die doen achter gesloten dus dát?!"
Wat een verschrikkelijkheid. Lotgenoot! Ik dacht echt de enige te zijn die daar nog wel eens met afgrijzen aan terugdacht. Met een beetje geluk staat het inmiddels voor de eeuwigheid en het nageslacht op you-tube. Ik ga niet googelen, ik ga NIET googelen.
vrijdag 26 november 2010 om 13:01
quote:fashionvictim schreef op 26 november 2010 @ 12:54:
[...]
Oh man, ik kan me ze allemaal nog herinneren. Het bruine bonen bad, de luier, die enorme engerd op die opblaaspop, die indiaan met die courgette en hij met een luipaardenstaart, man oh man.
Ik kan me nog herinneren dat ik door dat programma een tijdje echt bang voor sex en aanverwanten was. Volgens mij begaf ik me in die tijd net op het seksuele pad en ik dacht echt "oh help, maar al die mensen die dus heel gewoon in hun normale kleren op het werk zitten of bij je op de sportclub, die doen achter gesloten dus dát?!"
Wat een verschrikkelijkheid.
Ik heb daar dus echt niet naar gekeken hoor. Gatverdamme. Te smerig voor woorden, en iedereen had het erover. En ik maar denken: maar je kéék er wel naar.
Jambers, daar keek ik dan weer wel naar. Ook bizar, maar minder ranzig.
[...]
Oh man, ik kan me ze allemaal nog herinneren. Het bruine bonen bad, de luier, die enorme engerd op die opblaaspop, die indiaan met die courgette en hij met een luipaardenstaart, man oh man.
Ik kan me nog herinneren dat ik door dat programma een tijdje echt bang voor sex en aanverwanten was. Volgens mij begaf ik me in die tijd net op het seksuele pad en ik dacht echt "oh help, maar al die mensen die dus heel gewoon in hun normale kleren op het werk zitten of bij je op de sportclub, die doen achter gesloten dus dát?!"
Wat een verschrikkelijkheid.
Ik heb daar dus echt niet naar gekeken hoor. Gatverdamme. Te smerig voor woorden, en iedereen had het erover. En ik maar denken: maar je kéék er wel naar.
Jambers, daar keek ik dan weer wel naar. Ook bizar, maar minder ranzig.
vrijdag 26 november 2010 om 13:28
quote:Evidenza schreef op 26 november 2010 @ 13:01:
[...]Ik heb daar dus echt niet naar gekeken hoor. Gatverdamme. Te smerig voor woorden, en iedereen had het erover. En ik maar denken: maar je kéék er wel naar.
Jambers, daar keek ik dan weer wel naar. Ook bizar, maar minder ranzig.Ik heb het ook nooit gekeken, maar wist indertijd ook eigenlijk niet dat het op tv was. Ook Jambers niet gezien, althans, niet daarover. Maar ik heb er dan weer wel over gelezen (Foucault, Bataille, maar ook www en chatrooms en fora e.d.) en inmiddels denk ik vaak wat Fashion zo treffend schreef:quote:"oh help, maar al die mensen die dus heel gewoon in hun normale kleren op het werk zitten of bij je op de sportclub, die doen achter gesloten dus dát?!"
[...]Ik heb daar dus echt niet naar gekeken hoor. Gatverdamme. Te smerig voor woorden, en iedereen had het erover. En ik maar denken: maar je kéék er wel naar.
Jambers, daar keek ik dan weer wel naar. Ook bizar, maar minder ranzig.Ik heb het ook nooit gekeken, maar wist indertijd ook eigenlijk niet dat het op tv was. Ook Jambers niet gezien, althans, niet daarover. Maar ik heb er dan weer wel over gelezen (Foucault, Bataille, maar ook www en chatrooms en fora e.d.) en inmiddels denk ik vaak wat Fashion zo treffend schreef:quote:"oh help, maar al die mensen die dus heel gewoon in hun normale kleren op het werk zitten of bij je op de sportclub, die doen achter gesloten dus dát?!"
vrijdag 26 november 2010 om 14:23
Had ik nou maar wat beter opgelet de laatste jaren. Nu heb ik iemand nodig die me met een klap in deze eeuw brengt. Ik heb die knuffelnerd van Matthijs nodig! Hoe heet die gozer?
Ik ga me over mijn enorme weerzin heen zetten en ik ga Twitteren, Facebooken, Linkedinnen en wat er nog maar meer te doen is. Als ik maar wist hoe. Ik kan nauwelijks sms'en. Echt nauwelijks. En ik weet niet eens wat een I-pod is. En of er verschil is met een I-phone zou ik je niet kunnen vertellen. Downloaden kan ik niet, de hele digitale revolutie is aan me voorbij gegaan.
Ik ga een inhaalslag doen. Waar te beginnen? En hoe?
Ik ga me over mijn enorme weerzin heen zetten en ik ga Twitteren, Facebooken, Linkedinnen en wat er nog maar meer te doen is. Als ik maar wist hoe. Ik kan nauwelijks sms'en. Echt nauwelijks. En ik weet niet eens wat een I-pod is. En of er verschil is met een I-phone zou ik je niet kunnen vertellen. Downloaden kan ik niet, de hele digitale revolutie is aan me voorbij gegaan.
Ik ga een inhaalslag doen. Waar te beginnen? En hoe?
vrijdag 26 november 2010 om 14:34
Ik heb mijn knuffelnerd al gevonden. Alexander Klöpping. Maar go figure, ik snap zo weinig van zijn sites dat ik niet eens begrijp hoe ik met hem in contact kan komen. Want serieus, die gozer moet bij mij komen.
Of kent iemand net zo'n figuur? Die mij in 1 dag in het digitale nu brengt? Die helemaal op de hoogte is van alle nieuwe snufjes en toeters en bellen en dat ook even komt fixen?
Of kent iemand net zo'n figuur? Die mij in 1 dag in het digitale nu brengt? Die helemaal op de hoogte is van alle nieuwe snufjes en toeters en bellen en dat ook even komt fixen?
vrijdag 26 november 2010 om 14:42
vrijdag 26 november 2010 om 14:48
Het gaat wel wat kosten denk ik hoor Pom, deze knuffelnerd. Maar dat kan me niet zoveel schelen, ik heb hem werktechnisch nodig. Ik heb net weer een artikeltje gelezen in de Telegraaf, ging dan wel over detailhandel, maar daardoor realiseer ik me dat ik me gewoon over mijn weerzin heen moet zetten en nu echt meer met internet en als zijn mogelijkheden moet gaan doen.
vrijdag 26 november 2010 om 14:52
O laat dan maar, Evi. Op het werk heb ik beschikking over een hele afdeling vol nerden, al dan niet knuffelig. Zodra mijn apparatuur raar doet bel ik panisch zo'n nerd en die maakt het dan in orde. Ik zou flippen als ik dat zelf moest doen. Kan je dus verder niet helpen, helaas. Misschien eens op de pijler digitaal kijken of daar zo'n held(in) zit?
vrijdag 26 november 2010 om 15:01
Oh, ik wou dat ik ook zo'n afdeling met nerden had!
Maar deze nerd is bijzonder. Hij is ook nog eens entrepeneur van het jaar 2008 meen ik geweest en is PR en marketingtechnisch erg goed onderlegd.
Dus ik vrees dat ik op de Digipijler daar ook niet mee weg kom
En ik open geen topics meer. Ik vertel er altijd meer dan ik wil in mijn enthousiasme en dan staat dat daar voor de eeuwigheid gequote. Vooral omdat dit werkgerelateerd is.
Oh, zou ik nu net niet minder spastisch gaan doen? Moeilijk hoor.
Maar deze nerd is bijzonder. Hij is ook nog eens entrepeneur van het jaar 2008 meen ik geweest en is PR en marketingtechnisch erg goed onderlegd.
Dus ik vrees dat ik op de Digipijler daar ook niet mee weg kom
En ik open geen topics meer. Ik vertel er altijd meer dan ik wil in mijn enthousiasme en dan staat dat daar voor de eeuwigheid gequote. Vooral omdat dit werkgerelateerd is.
Oh, zou ik nu net niet minder spastisch gaan doen? Moeilijk hoor.