De Karavaan deel 2

12-01-2012 12:48 420 berichten
Alle reacties Link kopieren

nieuwe ruimte om dingen van je af te schrijven, te delen, te vragen en om gezellig te kletsen!
Ik denk het ook!
wow dat gebeurd niet vaak. Dat ik een nick herken. Laatst nog bij iemand waarvan iedereen het wist, ik al vaak mee geschreven had en uiteindelijk per msn moest vragen bij iemand haha.

trouwens!
Ik kom er bij veel mensen wel achter, maar sommigen ook niet. Die ene die boer zoekt vrouw presenteert... die weet ik ook nog steeds niet

(dit is geen vissen hoor, ik verwacht niet dat iemand hier een antwoord gaat geven, maar vandaag zei ze iets waardoor ik weer dacht: Ja wie dan? )

En al die bijen daar heb ik dan weer geen idee van...
Hahahaha, dit is volgens mij ook pas de 2e keer hoor, dat ik iemand herken.

Het hele bijengebeuren schijnt ook vol te zitten met oud gedienden, maar ik heb geen idee wie dat allemaal zijn. Vind het wel leuk om ze te lezen
Ja, dat dacht ik ook Moon, wie zou dat nou kunnen zijn dan.. Toch wel grappig dat je dan zo gehecht bent aan een naam en een avatar en als dat wijzigt je meteen niet meer weet wie wie is
quote:Moonlight82 schreef op 28 januari 2012 @ 17:57:

Ik kom er bij veel mensen wel achter, maar sommigen ook niet. Die ene die boer zoekt vrouw presenteert... die weet ik ook nog steeds niet

(dit is geen vissen hoor, ik verwacht niet dat iemand hier een antwoord gaat geven, maar vandaag zei ze iets waardoor ik weer dacht: Ja wie dan? )

En al die bijen daar heb ik dan weer geen idee van...haha ja die nicks ken ik dan wel vrijwel allemaal. Maar dat is niet door wat ze op het forum posten maar door achterkamertjes contacten.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 28 januari 2012 @ 17:48:

ceci had je voorheen te maken met de kleur rood? Of zit ik nu echt verkeerd te denken?Heel rood ja.
De achterkamertjes die ik ook wist Ieb? Want dan heb ik ook wel vermoedens. Verder herken ik echt nooit nicks, ik ga er ook geen moeite meer voor doen want scheelt een hoop frustratie.

Overigens kan ik volgens mij gewoon niet onherkenbaar blijven voor bepaalde mensen hier, heb me alweer laten gaan tegen Nerd haha. Maar jullie mogen het uiteraard gewoon weten.
Ik denk trouwens steeds dat Dangeensuus weer terug is door die nick secondhandsuus. Irritant.
Vind het leuk dat sommigen (kennelijk) weer terug zijn. Maar ik hoop dat ze op meer plaatsen gaan vliegen

Ik heb niet zoveel achterkamertjescontacten. Heb een paar emailadressen, maar die gebruik ik niet om dat soort dingen uit te wisselen
Tja de reden dan ik niet aan nickchanges doe is dat ik dan weer hetzelfde verder ga, in dezelfde groepjes, e.d. Dus dan het dan eigenlijk geen zin heeft.

Ceci jij bent wel redelijk onherkenbaar. Tenzij men echt gaat puzzelen en hier uit komt.
Onder andere die ceci. Van de bijen heb ik ook veel vermoedens hoor maar geen zekerheden. Zijn er ineens ook zo veel haha.
ik wil graag een nieuwe nick gewoon IBI maar vind het weer zo'n gedoe en eerlijk is eerlijk vind het leuk om te zien dat ik al heel veel berichten op mijn naam heb staan
Hmmmm ik hoef maar voor één persoon onherkenbaar te zijn, maar fijn dat het lukt Waarom vindt Nerd dat jij teruggefloten moet worden trouwens? Idioot.
Ja dat probeer ik ook duidelijk te krijgen maar dat lijkt een onmogelijke opgave.
Ik zou het ook heel gek vinden als je een andere nick had IBI. Hij heeft veel nare herinneringen maar hij hoort wel echt zo bij je vind ik.
quote:ceci_nest_pas_un_bal schreef op 28 januari 2012 @ 18:10:

Ik zou het ook heel gek vinden als je een andere nick had IBI. Hij heeft veel nare herinneringen maar hij hoort wel echt zo bij je vind ik.soms krijg ik nogal nare reacties erop. Mensen die me niet kennen en dan schrijven dat ik arrogant ben en vast trots op mezelf ben als ik meld dat ik gestaft heb ofzo en dat irriteert me wel daarnaast is de nick ook zo lang en ben ik helemaal niet (meer) trots op mezelf. Voor mij dus veel tegens. Ik denk er al lang over na maar denk dat dat het voorlopig ook is hoor. Een hele nieuwe onbekende nick nemen wil ik echt niet. Ben toch zo weer herkend en heb ook geen reden om ineens weer helemaal anoniem te willen zijn. Heb wel nog een tweede nick die niemand kent en waar zelfs Patrick niks van af wist. Zo heel af en toe gebruik ik die maar meestal vergeet ik zelf dat ik hem heb.
Wat stom dat mensen je als arrogant bestempelen. Die hebben nog geen 5 posts van je gelezen denk ik.

Gewoon 'ikbenik' is misschien ook nog wel vrij.
Ja dat kan ik me voorstellen dat dat niet leuk is. Vind het ook altijd moeilijk om te zien als iemand zoiets tegen je zegt maar het is natuurlijk logisch dat niet iedereen zoiets weet..

Overigens heb ik wel redenen om trots op je te zijn hoor Ik heb zoveel bewondering voor wat je allemaal toch nog maar doet. Misschien moet je nick worden 'Ikbenikenceciistrotsopmij'

Ik heb overigens ook nog een hoop nicks want ben dan altijd van plan om dingen te schrijven die ik met mijn hoofdnick niet wil, maar dat vergeet ik dan altijd weer.
Ibi, ik vind deze nick prachtig bij jou passen!
Ik heb drie nicks (twee al heel lang niet meer gebruikt overigens) maar ben altijd wel zo stom om met de verkeerde nick in een vast topic te posten.

Ik weet hoe ik het moet voorkomen maar t gaat toch wel eens mis.

Vind de suggestie van Ceci trouwens wel een goede, voor de nick van IBI
das lief van jullie! ikbenik is trouwens al bezet die wilde ik al toen ik uiteindelijk koos voor ikbenikhetisnietanders stom want nog nooit hier zien schrijven maar ja dat gaat op voor veel nicks natuurlijk.
Dat is jammer, dat die al bezet is.

Vind t trouwens gezellig dat het zo druk is hier
Ja ineens spits hier idd.

Ik ben dit weekend bij mijn oom en tante en mijn tante is nu aan het koken dus heb alle tijd om even te forummen
Wat is ze aan het maken, weet je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven