De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 26 mei 2019 om 18:09
lollypopje schreef: ↑26-05-2019 18:05Hier ook lui, en weinig conditie, dus ik verwacht dat ik er echt wat langer over fiets dan het half uur dat google beweert![]()
Zó herkenbaar!
Moet morgen op de fiets, volgens google 28 minuten. Nou, ik denk er het mijne van.

Maar wel goed voor het opbouwen van mijn conditie.
Was afgelopen week begonnen met wandelen, elke dag een uur - hartstikke goed! Dag 3: ongelooflijke pijn aan mijn voet... dus nu maar even rust (het gaat gelukkig al wat beter, hopelijk geneest het sneller dan waar ik bang voor ben).
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 26 mei 2019 om 18:19
ik heb inmiddels de helft van wat hier schrijft ir ontmoet schat ik. Kia en ik zijn echt vriendinnen sinds een paar jaar en zij is mij heel dierbaar, net als Blondje, Pop, Minion, Draakje, Mar en Bloosje.
Grobje ken ik vooral van hier en een beetje fb, maar wil ik heeeel graag een keertje meeten!
En verder ben ik een meetslet, heb het halve forum volgens mij inmiddels ontmoet
Grobje ken ik vooral van hier en een beetje fb, maar wil ik heeeel graag een keertje meeten!
En verder ben ik een meetslet, heb het halve forum volgens mij inmiddels ontmoet

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 26 mei 2019 om 18:25
Bedankt voor het antwoorden, allemaal. Ik had al het idee dat veel van jullie bevriend zijn, of in ieder geval al lang(er) met elkaar schrijven.
Ik hoop trouwens dat het bij maar één stakingsdag blijft. Ik snap best waarom ze gaan staken, maar het geeft zulke toestanden.
Nu ga ik maaltijdsoep opwarmen.
Ik hoop trouwens dat het bij maar één stakingsdag blijft. Ik snap best waarom ze gaan staken, maar het geeft zulke toestanden.
Nu ga ik maaltijdsoep opwarmen.
zondag 26 mei 2019 om 18:27
zondag 26 mei 2019 om 18:28
Nope, moet in het centrum van de hoofdstad zijn. Dus dat is de verkeerde kant voor mij.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 26 mei 2019 om 18:31
Een meetslet
Dolfijntje, jij zit al veel langer in mijn hart dan ik je ken irl. En zo zijn er hier nog een paar. Wat ik heel apart vind is dat ik als ik een aantal - intussen dierbare vrienden, - in het wild tegengekomen was, we elkaar waarschijnlijk voorbij gelopen waren. Vooroordelen zijn ook mij niet vreemd. Hoe ik ook mijn best doe om mijn blik helder te houden. Woorden zijn vaak heel helder en zeggen zoveel over iemands karakter. Dat vind ik heel fijn.
Leuk om lezen al die relaaasies!

Leuk om lezen al die relaaasies!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 26 mei 2019 om 18:37
Nah, bij mij klopt het wel een beetje vindt man.lollypopje schreef: ↑26-05-2019 18:36Ik denk vaak dat mensen lijken op hun profielfoto als er een mens opstaat, ik weet inmiddels dat het vaak niet klopt![]()
zondag 26 mei 2019 om 18:39
bij jou wel ja. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel

Ben nu trouwens wel benieuwd of ik was wat je verwachtte en zo niet hoe je je mij dan had voorgesteld

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 26 mei 2019 om 18:40
Voor het laatste stukje wel, maar dan moet ik mijn fiets ergens achterlaten waar ik dat liever niet doe. Ik vertrek gewoon bijtijds en zie het wel. Doet er me aan denken dat ik morgen nog even mijn agenda voor dinsdag om kan proberen gooien: later beginnen en later werken

zondag 26 mei 2019 om 18:41
Ik had een voorstelling van een frisse, lieve, jonge vrouw. Dat je zoooo knap zou zijn had ik niet bedacht. Ik was best een beetje timide de eerste keer en dat zegt veel want meestal sta ik stoer in mijn hakken. Maar dat gevoel was na de eerste zin helemaal verdwenen. Scattie ben jelollypopje schreef: ↑26-05-2019 18:39bij jou wel ja. Er zijn altijd uitzonderingen op de regel
Ben nu trouwens wel benieuwd of ik was wat je verwachtte en zo niet hoe je je mij dan had voorgesteld![]()

zondag 26 mei 2019 om 18:43
Ik lijk in elk geval niet op een hond, heb er zelfs geen. 
En ik ben het helemaal met je eens Oudblond; vooroordelen zijn mij ook niet vreemd. Of misschien moet ik het anders zeggen; het duurt een tijd voor ik iemand beter leer kennen of er vriendschappelijk mee wordt. Door het schrijven hier, leer ik jullie al een stuk beter kennen. Dat is leuk!

En ik ben het helemaal met je eens Oudblond; vooroordelen zijn mij ook niet vreemd. Of misschien moet ik het anders zeggen; het duurt een tijd voor ik iemand beter leer kennen of er vriendschappelijk mee wordt. Door het schrijven hier, leer ik jullie al een stuk beter kennen. Dat is leuk!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 26 mei 2019 om 18:45
Oh, is Lolly zo mooi?! Wat leuk, nu nog nieuwsgieriger.
zondag 26 mei 2019 om 18:47
Oudblond schreef: ↑26-05-2019 18:41Ik had een voorstelling van een frisse, lieve, jonge vrouw. Dat je zoooo knap zou zijn had ik niet bedacht. Ik was best een beetje timide de eerste keer en dat zegt veel want meestal sta ik stoer in mijn hakken. Maar dat gevoel was na de eerste zin helemaal verdwenen. Scattie ben je![]()

Je doet me echt blozen lieverd.
Daar kan dat onzekere meisje in mij zich dan weer weinig bijvoorstellen. Kennelijk kan ik dat goed masceren

En ik zo knap? Okee, niet lelijk, maar bij knap denk ik altijd aan andere vrouwen. En als ik in de spiegel kijk, zie ik mijn acne-littekens en onderkin

zondag 26 mei 2019 om 18:51
Doorgaans niet nee.

zondag 26 mei 2019 om 18:55
Gedeeltelijk goed doel ben ik inmiddels achter. Las vandaag dat de vakbonden hiermee ook strijden voor pensioen voor ZZP'ers. Ik ben ZZP'er en ik ben het helemaal niet eens met het standpunt van de FNV hierover, vind ook dat zij de belangen van ZZP'ers helemaal niet moeten willen behartigen. Dus dan vind ik het wel extra irritant dat ik last heb van een actie waar ik het deels niet mee eens ben.
Maar goed, voor het andere deel kan ik er wel in mee gaan, dus leg me er maar bij neer (weinig keus ook trouwens).
Ben het er wel mee eens dat er rond Schiphol niet gestaakt mag worden, i.v.m. de openbare orde.
zondag 26 mei 2019 om 18:56

Blond haar, blauwe ogen, en die 10 kilo hè.
Overigens ben ik nu al 3 weken helemaal van het snoepen af en zelfs iets afgevallen. Ik ben lekker bezig met mijn gezondheid.

zondag 26 mei 2019 om 18:59
Goed bezig Dappertje.
Ik heb begin deze maand mijn weegmoment overgeslagen, wilde het niet weten na april

Donderdag ga ik eens kijken hoe het er voor staat.