De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie verjaardag Knussels! Mag ik ook af en toe onder een dekentje komen liggen? Liefst wel zo ver mogelijk van de spin, die vond ik een beetje eng...
The owls are not what they seem
Afbeelding

Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor taart!
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
17-05-2019 21:56
Gefeliciteerd met jullie verjaardag Knussels! Mag ik ook af en toe onder een dekentje komen liggen? Liefst wel zo ver mogelijk van de spin, die vond ik een beetje eng...
Welkom! :jump:

Sebas is onschuldig hoor en heeeeeel aaibaar :love: . Maar hij wil met alle liefde je aan hem laten wennen hoor.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Maman :love:

Bloesje, het is ook allemaal veel! :hug:

Ik ga het weekend wel even zitten voor de nieuwerTs in de OP en dan krijgen jullie ook een Allmighty naam. :D
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Tobbert schreef:
17-05-2019 19:32
Gefeliciteerd met jullie jubileum! Dat er nog maar lang geknusseld mag worden :)
ik denk dat ik je nog nooit 'tegen gekomen' ben, maar wat fijn dat je meeleest en dit topic leuk vindt. Voel je vooral welkom om mee te schrijven. Net zoals andere meelezers die het een leuk topic vinden. Kom lekker mee knusselen. Er kan niet genoeg openheid, begrip en liefde in deze wereld zijn. En een klein begin is een grote start.

Kia; mijn grote dank voor dit initiatief. Dat begon als filmding en dat vervolgde als plek waar je veilig jezelf kan zijn zolang er respect voor de ander is. Werelds.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
17-05-2019 21:56
Gefeliciteerd met jullie verjaardag Knussels! Mag ik ook af en toe onder een dekentje komen liggen? Liefst wel zo ver mogelijk van de spin, die vond ik een beetje eng...
Lady :hello: Moest gisteren met mijn moeder aan je denken. Snel weer even knusselen? :loveys: Er komen stranddagen aan...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
doornroosje9 schreef:
17-05-2019 17:59
Ik breek even in.

Wat leuk om je weer te lezen! Hoe gaat het?

Hey hey roosje,

Ik kom voorzichtig weer eens een beetje kijken hier. Nog niet uit of dat nou verstandig is maar we zien wel.
In elk geval leuk om diverse fijne en bijzondere mensen hier weer te zien.

:bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Κιττεηs schreef:
17-05-2019 21:58
Afbeelding

Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor taart!
Man heeft weer gebakken.... Je hebt nog minstens twee weken tijd voor koek en taart :@@: :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat leuk zeg, al die meelezers die ook even gedag komen zeggen :D Fijn mee blijven schrijven hoor, als je daar zin in hebt, iedereen is welkom! Gezellig :jump:
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2019 22:19
Man heeft weer gebakken.... Je hebt nog minstens twee weken tijd voor koek en taart :@@: :D
Jammer dat ik morgen in de verkeerde stad ben, anders maakte ik even een tussenstop :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
SHIFTY schreef:
17-05-2019 22:19

In elk geval leuk om bijzondere mensen hier weer te zien.

:bigkiss:
Ook leuk om jou weer te lezen hier!
(want ik ben hier zelf zo vaak :$ )
Nou eh... gefeliciteerd dan maar :D
Oudblond schreef:
17-05-2019 22:19
Man heeft weer gebakken.... Je hebt nog minstens twee weken tijd voor koek en taart :@@: :D
Het wordt tijd dat ik eens op bezoek kom :-9
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
17-05-2019 22:23
Nou eh... gefeliciteerd dan maar :D
:proud:
Stiekeme leuke lezerT!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lady*Volgestort schreef:
17-05-2019 22:23
Nou eh... gefeliciteerd dan maar :D
Nou eh...bedankt dan maar ;-D
Alle reacties Link kopieren
Oh oeps, goed dat Minion het quote!

Welkom Roosje! :jump:

Welkom LV! :jump:

Thanks voor de felicitaties :cheer2:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
17-05-2019 22:21
Jammer dat ik morgen in de verkeerde stad ben, anders maakte ik even een tussenstop :P
Snel weer in de goede stad! Geen idee meer wat ik met al die hobby resultaten van man moet. Gebak voor een weeshuis en speakers voor een eh... club die nog niet bestaat... Mijn hele koelkast ligt vol baksel en de woonkamer ligt vol elektronicaspul... Dusssss.... wie heeft nog een gereviseerde geluidsinstallatie of 30 nodig? Of een B&O tv op standaard met een afstandsbediening die 10 jaar geleden 250 euro kostte... de afstandsbediening he! Djeeezzzz tis dat we niet meer hoeven klussen - in welke zin van de uitdrukking dan ook - en ik begrijp dat man een hobby heeft....
Morgen maar een keer 'zeuren' over een toiletbril. :proud:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
@Blond Ik heb hier nog wel een schaal liggen waar het in kan 😁
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
We moeten snel eens afspreken Blondje ;-D Zullen we samen gaan Kit?
Marana schreef:
17-05-2019 22:36
We moeten snel eens afspreken Blondje ;-D Zullen we samen gaan Kit?
Jaaa, leuk!
Ik trakteer, catnip voor iedereen!
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
2 keer
oudblond wijzigde dit bericht op 17-05-2019 22:44
96.47% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
In de pipeline!!! Ja! En dan gaan jullie weg met een weekvoorraad gebak en geluidsding voor een heeeeeel groot huis en aanbouw :D En gaan wij klussen. Niet zelf, maar wel eindelijke die ene stomme kamer bij het huis betrekken: badkamer... Zonder plan gaan jullie niet gevoed naar buiten :nope: :-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2019 22:43
In de pipeline!!! Ja! En dan gaan jullie weg met een weekvoorraad gebak en geluidsding voor een heeeeeel groot huis en aanbouw :D En gaan wij klussen. Niet zelf, maar wel eindelijke die ene stomme kamer bij het huis betrekken: badkamer... Zonder plan gaan jullie niet gevoed naar buiten :nope: :-D
I am in... 😁
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik las trouwens eerst pippie inplaats van pipe :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven