De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2019 14:48
Dappertje: Sebas kwam aangeslopen met Halloween!
Ik zal vanavond met hem proosten :cheers:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Welkom Elvira! :jump:

Welkom IBI! :jump:

Iedereen bedankt voor de felicitaties! :cheer2:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Bloesje en welkom terug Shades

En wat leuk al die felicitaties 😍
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
17-05-2019 00:26
:cheer:
Ik breek even in.

Wat leuk om je weer te lezen! Hoe gaat het?
Life is short. Eat dessert first.
Oudblond schreef:
17-05-2019 17:09
Speciaal voor vandaag heeft Dolfijntje inspiratie in de oceaan opgedaan. Ze was rustig wat rond aan het spelen en kreeg een fantastisch idee!
Afbeelding

We liggen er beeldig bij!
:rofl: :applause:

Weekeeeeeeeeeend!
Ik ben echt gesloopt... :@@:
Heeft iemand chocola :$?
Alle reacties Link kopieren
Jahoor Phoebe... een tas vol...
En nee, dat is niet overdreven :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat zijn die zeemeerminnendekentjes mooi geworden! :cheer2:
De fuchsia roze links boven is voor mij uiteraard. ;-D

Borreltje drinken met een mascotte...? Nee, zegt me nog niks. Zelfs even teruggekeken rond tijd van halloween. Maar toen was Bas er in ene al. Maar aan de beschrijving te horen is het een manspersoon die in het echt er waarschijnlijk beter uitziet dan op de plaatjes in de OP...?

En ik ben overduidelijk wel heel blond, want nieuw seizoen, nieuwe nick; geen idee. :$

Welkom terug Bloessie!
En welkom Elmervrouw, leuk om jou hier te zien
En hoi aan alle meelezers! :hello:
(ik vergeet ze ook).
anoniem_380791 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 23:22
30.67% gewijzigd
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Nee Dappertje. Sebas is echt gewoon een grote knuffelspin :P Ik denk dat Kia hem toegevoegd heeft in de OP rond Halloween. Of vlak na Halloween in een nieuwe OP zette.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2019 19:07
Nee Dappertje. Sebas is echt gewoon een grote knuffelspin :P Ik denk dat Kia hem toegevoegd heeft in de OP rond Halloween. Of vlak na Halloween in een nieuwe OP zette.
Jep, na onze Halloween meet. :proud:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ah, okay! En toen zijn ook de foto's gemaakt zeker?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
17-05-2019 19:16
Ah, okay! En toen zijn ook de foto's gemaakt zeker?
Ja, Droppie is druk geweest met haar camera en Sebas vond het heerlijk om model te zijn. :photo:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Wees maar zeker! Ik was er niet bij maar het bewijsmateriaal is er :ugeek:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
lollypopje schreef:
17-05-2019 18:08
Jahoor Phoebe... een tas vol...
En nee, dat is niet overdreven :P
Oww dan kom ik eraan...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie jubileum! Dat er nog maar lang geknusseld mag worden :)
Van harte gefeliciteerd Knussels!💗💗💗💗
Ontzettend leuk topic dit. Proost op jullie!
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2019 19:29
Wees maar zeker! Ik was er niet bij maar het bewijsmateriaal is er :ugeek:
Oh ja, jij hebt Sebas nog nooit irl ontmoet. Moesten we maar eens regelen!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-returns schreef:
17-05-2019 19:31
Oww dan kom ik eraan...
Zolang je maar niet alles opeet, wil wel wat voorraad houden 😁
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Welkom Tobbert! :jump:

Welkom Maelstrom! :jump:

Thanks voor de felicitaties! :cheer2:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
*dubbel*
(nu al teveel champie opheeft en zich terugtrekt onder een dekentje)
anoniem_360094 wijzigde dit bericht op 17-05-2019 19:39
Reden: Dubbel
84.29% gewijzigd
Wat een warm welkom! :heart: Ik kom graag weer een beetje meekletsen. Onder een dekentje is perfect, zo zit ik het liefst op de bank. En mijn verhaal kort samengevat: momenteel geen fijn huwelijk, relatietherapie en veel twijfels en gepieker of ik blijf, zelf therapie en begin juni naar internist-oncoloog/hematoloog met al heel lang opgezette lymfeklier en (goedaardige) knobbels schildklier. Met oudste zoon gaat het wel goed, om maar even positief te eindigen... gaat na de zomervakantie al naar school! :)
lollypopje schreef:
17-05-2019 19:34
Zolang je maar niet alles opeet, wil wel wat voorraad houden 😁
Forget it.. 😁😉
Nou vooruit, je met zn tweeën ziek eten is gezelliger alleen....
Je hebt toch trouwens niet alleen maar pure chocolade he, dat lussik nie....
(M'n moeder zou zeggen 'dat hoeft ook niet, je hoeft het alleen maar op te eten..' 😁)
Alle reacties Link kopieren
@Bloes Leuk dat je je voorstelt, jammer om te lezen wat er allemaal tegen zit :hug:

@Phoebe, ik ben ook niet zo van puur. Ik heb een zwak voor aparte chocola. Gevolg ik wil het vaak uitproberen. Nog een gevolg als het dan erg lekker is voor het geval weer uit het assortiment gaat. Dat is de FOMOF waar ik al eerder over schreef :P Het resultaat een tas chocola waar ik een hongerwinter op kan overleven :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ah Bloes. Veel aan je hoofd. Jij kan extra knussels gebruiken en zelf knussels uitdelen kan ook helend zijn. De topdekentjes van Dolfijntje helpen ook en zo af en toe stuurt mijn Maman een voorraadje liefs. Zoals nu! Ik was gisteren bij haar. En onze opperknusselaar werd heel lief verlegen van de jonge binkarts die zo aardig en humoristisch is. Beetje plagen en pesten en Maman is weer de madam! Toen man ook nog een keer - zonder dat ik haar dat verteld had - naar ons toe kwam had heel het verzorgingstehuis een zonnebril nodig. Maman gloeide van trots en liefde! Fijnfijnfijn. In moeilijke omstandigheden zijn er mooie momenten. Die les heb ik met vallen en opstaan geleerd.
:bigkiss:
Dusssss...... ik heb weer zo'n voorraad dat ik hier zonder behoudenheid kan strooien
Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Oudblond schreef:
17-05-2019 17:09
Speciaal voor vandaag heeft Dolfijntje inspiratie in de oceaan opgedaan. Ze was rustig wat rond aan het spelen en kreeg een fantastisch idee!
Afbeelding

We liggen er beeldig bij!
Uiteraard is de roze van mij :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
@Blond wat heerlijk om te lezen dat Maman zo'n goede dag had en helemaal straalde.

En jeej voor knussels.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven