De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
18-05-2019 00:24
Ik heb de OP weer wat korter gemaakt!

En jullie hebben allemaal mazzel met de dekentjes, er is geen oranje voor mij... :'(

Nou mazzel... Ik heb anders wel net naast de enige echte roze gegrepen... :P

Nanny, leuk dat je dat weet, is volgens mij niet zo'n bekend verhaal van T-mobile.

Coco; hoe is het met je? :cat:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
18-05-2019 00:40
Nou mazzel... Ik heb anders wel net naast de enige echte roze gegrepen... :P

Nanny, leuk dat je dat weet, is volgens mij niet zo'n bekend verhaal van T-mobile.

Coco; hoe is het met je? :cat:
Had je al gekeken in de kast waar ze altijd liggen? Rosa maakt er namelijk altijd minimaal twee zodat je altijd een dekentje hebt als de ander in de was zit. Dus dan heb jij er ook eentje en kan Rosa en voor jullie beiden eentje bij maken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
18-05-2019 00:34
Als ik dat warme badje van Coerage zie zou ik trouwens bijna blijven hangen. :love:

Wat let je?

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Daantje, wil jij even in jouw box kijken? :)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oh Coer, every little thing you post is magic!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
18-05-2019 00:42
Had je al gekeken in de kast waar ze altijd liggen? Rosa maakt er namelijk altijd minimaal twee zodat je altijd een dekentje hebt als de ander in de was zit. Dus dan heb jij er ook eentje en kan Rosa en voor jullie beiden eentje bij maken.

Oh echt?
Ik ga even kijken. Als dat zo is, kan ze eerst een oranje voor jou maken - gooi ik die van mij wel af en toe in de was.
Als Lolly het tenminste niet erg vindt als ik haar reserve-exemplaar in pik. ;-D

Edit: ik zag ook een oranje in de kast liggen!

Afbeelding
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
18-05-2019 00:45
Oh echt?
Ik ga even kijken. Als dat zo is, kan ze eerst een oranje voor jou maken - gooi ik die van mij wel af en toe in de was.
Als Lolly het tenminste niet erg vindt als ik haar reserve-exemplaar in pik. ;-D

Edit: ik zag ook een oranje in de kast liggen!

Afbeelding
:jump:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik een tweede roze gevonden trouwens. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
18-05-2019 00:45
Oh Coer, every little thing you post is magic!

Hey... nu is mijn geheugen een zeef, maar dit klinkt alsof jij van mij wél iets hebt onthouden. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Oh help, Dappertje zit vast in een dekentje... Afbeelding
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
18-05-2019 00:54
Hey... nu is mijn geheugen een zeef, maar dit klinkt alsof jij van mij wél iets hebt onthouden. :)
Ja, klopt! Heeeeel lang geleden postte ik een keer ergens 'too much information running through my brain, too much information driving me insane". Ik zou bij god niet meer weten waarom ik dat postte, maar ik weet nog wel dat jij binnen no time reageerde omdat je dat herkende. :D
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
18-05-2019 01:00
Ja, klopt! Heeeeel lang geleden postte ik een keer ergens 'too much information running through my brain, too much information driving me insane". Ik zou bij god niet meer weten waarom ik dat postte, maar ik weet nog wel dat jij binnen no time reageerde omdat je dat herkende. :D

Jaah! Ik schreef laatst al dat mijn geheugen een zeef is, maar altijd wel een 'vibe' onthou. Die (positieve vibe) had ik ook bij jouw nick. :) Maar wist nooit precies waarom... Dát dus. Volgens mij hebben we het toen ook even over het reünie concert gehad, waar ik destijds naar toe ben geweest. Jij ook? Of dat niet?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
18-05-2019 00:58
Oh help, Dappertje zit vast in een dekentje...
Tijdelijk, tijdelijk, geen paniek!
Ik doe morgen ofzo wel even een Sebastiaantje. :)
anoniem_380791 wijzigde dit bericht op 18-05-2019 01:39
0.97% gewijzigd
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Daar hebben we het inderdaad over gehad en ik baal tot op de dag van vandaag dat ik daar destijds niet naartoe bent geweest! :-P Hoop voor je dat het de moeite waard was (maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan).
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dat je er van baalt...
Inderdaad, ik ben toen wel geweest. En nog steeds blij dat ik het gedaan heb. (sorry). Maar goed, de muziek blijft sowieso hè! :cat:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje laat🙈maar gefeliciteerd🎉🎉🎉🎉🎂🎂
Alle reacties Link kopieren
Geen sorry! Geweldig juist dat je er was en ervan genoten hebt! En de muziek blijft inderdaad. Altijd, gelukkig! :-)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
17-05-2019 23:30
Ik heb zelf een zwarte vinnendekentje gemaakt, want heksjes horen in het zwart!

Vlak voor ik vanmiddag weg ging kregen we nog meer leuk nieuws in de brievenbus trouwens. We zijn nu officiëel uit de schuldsanering! :cheer2: Nou de bewindvoering nog gaan afbouwen op een gegeven moment (niet alles tegelijk en zo), ik kijk er nou alweer naar uit dat ik het allemaal zelf kan regelen. :yes:
Gefeliciteerd Nanny!
Pb me mocht je hulp nodig hebben, ik ben nogal een cijfer/geld nerd 🤓

Mag ik trouwens een paarse vissendeken dinges ? Groen of zwart is ook goed.
Weeeeeeeekeeeeeeeeeeeend!!!! :puh: :cheer: :cheer2: :sun: :koffie:
En songfestival, zin in!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk vanavond ook als het lukt. Mijn favoriete avond trashtv van het jaar :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Afbeelding

Ik kon de blauwe niet vinden, dus heb even een groene gepakt.
lollypopje schreef:
18-05-2019 10:13
Ik kijk vanavond ook als het lukt. Mijn favoriete avond trashtv van het jaar :P
Jaaaaaaaaaaaaa :rolling:
Echt zin in!
Vannacht niet denderend geslapen dus wakker blijven tot de definitieve uitslag gaat hem niet worden maar das geen ramp. (Kan net altijd nog terugkijken)
Ik vind het nummer van Duncan trouwens grandioos, hij zingt ook goed.
Echt een songfestival liedje i.m.o :$
Ik heb nog geen plan voor vanavond.
Geen songfestival i.i.g.
lollypopje schreef:
18-05-2019 10:13
Ik kijk vanavond ook als het lukt. Mijn favoriete avond trashtv van het jaar :P
Jaaaaaaaaaaaaa :rolling:
Echt zin in!
Vannacht niet denderend geslapen dus wakker blijven tot de definitieve uitslag gaat hem niet worden maar das geen ramp. (Kan het altijd nog terugkijken)
Ik vind het nummer van Duncan trouwens grandioos, hij zingt ook goed.
Echt een songfestival liedje i.m.o :$

(Niet zo songfestivallerig als https://youtu.be/fZ5B6w-Baxs uiteraard ;-D)

Is er voor Bubbeltje nog een paarse, of zwarte vissendinges :$?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het welkom.

Ik ga vanavond ook naar het songfestival kijken. Maar da's pas later. Eerst ga ik langzaam verder wakker worden (ik heb eindelijk weer eens lekker en lang geslapen) en boodschappen halen. Daarna zie ik het nog wel wat ik ga doen (al is dat waarschijnlijk niet zo veel).
Alle reacties Link kopieren
@Phoebe Het is inderdaad een leuk liedje. Wat me bij het nummer, en bij die van veel inzendingen, wel opvalt is dat er weinig variatie in zit. Alsof hetzelfde stuk zich steeds herhaalt. Maakt het wel heel herkenbaar natuurlijk :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven