De knusseltjes zijn jarig!
vrijdag 17 mei 2019 om 00:00
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!!
Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad
. Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.
Op naar onze volgende verjaardag
.
-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder
.

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!
Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad

Op naar onze volgende verjaardag

-----------------
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.
Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!!

.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie!
overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie!
overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!
overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
Zie onze verjaardagsOP hieronder

kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 9 juni 2019 om 17:51
zondag 9 juni 2019 om 18:40
Hier in de omgeving zijn genoeg dingen te doen. Maar weet natuurlijk niet waar jij woont. Wandeling/museum/festival/terras ofzo?lollypopje schreef: ↑09-06-2019 17:51Dappertje Jasper is op de terugweg.
Merkte dat ik vandaag nog niet helemaal terug was qua energie, maar hoop morgen wel. Kijken of ik dan iets kan gaan doen, al weet ik nog niet wat. Iemand inspiratie?

zondag 9 juni 2019 om 18:42
Pannenkoeken eten buiten de deur?lollypopje schreef: ↑09-06-2019 17:51Dappertje Jasper is op de terugweg.
Merkte dat ik vandaag nog niet helemaal terug was qua energie, maar hoop morgen wel. Kijken of ik dan iets kan gaan doen, al weet ik nog niet wat. Iemand inspiratie?

zondag 9 juni 2019 om 18:48
Ikke!lollypopje schreef: ↑09-06-2019 18:44Ik zit qua regio vrij centraal beetje tussen Amsterdam en Utrecht.
Pannekoeken, alleen als iemand mee gaat![]()

zondag 9 juni 2019 om 19:23
Dat is zeker niet in mijn regiolollypopje schreef: ↑09-06-2019 18:44Ik zit qua regio vrij centraal beetje tussen Amsterdam en Utrecht.
Pannekoeken, alleen als iemand mee gaat![]()

zondag 9 juni 2019 om 19:28

zondag 9 juni 2019 om 20:10
Ja, echt zo stom!

zondag 9 juni 2019 om 20:12
Niet in mijn buurt in elk gevalNanny_Gytha_Ogg schreef: ↑09-06-2019 20:10Ja, echt zo stom!Hebben ze die beam van Star Trek nou nog niet uitgevonden?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 9 juni 2019 om 20:13
Niet in mijn buurt in elk gevalNanny_Gytha_Ogg schreef: ↑09-06-2019 20:10Ja, echt zo stom!Hebben ze die beam van Star Trek nou nog niet uitgevonden?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 9 juni 2019 om 20:38
Soms ga je, doordat iemand iets zegt of laat zien, datgene ineens over al zien. Rode brievenbussen of zo. Nu zag ik ineens een roze auto zien rijden dit weekend. Als de auto van Glitterbep daarop lijkt, moet het wel leuk zijn om erin te rijden.
Lollypopje, misschien een museum in Amsterdam of Utrecht? Het wordt niet zulk lekker weer, geloof ik, dus dan loop je in ieder geval droog.
Kia, ik hoop dat de koffie - toen je 'm eindelijk gevonden had - wel lekker was gisteravond. Eerst zoeken en dan vieze koffie zou een anticlimax zijn. Als het je spieren waren, van die koude gel/spray of juist warmtespul (tigerbalm oid) wil hier nog wel eens helpen.
Oudblond, wat ik zo lees, heeft Maman veel indruk gemaakt op mensen. Het lijkt me confronterend om haar zo achteruit te zien gaan. Sterkte, en zorg ook goed voor jezelf.
Lollypopje, misschien een museum in Amsterdam of Utrecht? Het wordt niet zulk lekker weer, geloof ik, dus dan loop je in ieder geval droog.
Kia, ik hoop dat de koffie - toen je 'm eindelijk gevonden had - wel lekker was gisteravond. Eerst zoeken en dan vieze koffie zou een anticlimax zijn. Als het je spieren waren, van die koude gel/spray of juist warmtespul (tigerbalm oid) wil hier nog wel eens helpen.
Oudblond, wat ik zo lees, heeft Maman veel indruk gemaakt op mensen. Het lijkt me confronterend om haar zo achteruit te zien gaan. Sterkte, en zorg ook goed voor jezelf.
zondag 9 juni 2019 om 21:23
Ha Tobbert, leuk om je weer te lezen. Hoe is het met jou?
Lolly; Jasper zat hier te roek-koeren op de vensterbank. Wat een herrie zeg. Ik heb 'm maar teruggestuurd.
Lolly; Jasper zat hier te roek-koeren op de vensterbank. Wat een herrie zeg. Ik heb 'm maar teruggestuurd.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 9 juni 2019 om 21:25
zondag 9 juni 2019 om 21:31
lollypopje schreef: ↑09-06-2019 21:25dankje Dappertje. ik hoor hem tekeer gaan. Wist je dat duif vroeger een delicatesse was?

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zondag 9 juni 2019 om 21:53
Jaja.

Ik heb 'm per ongeluk laten ontsnappen trouwens, schiet ook niet op hier.
Heb je nu gedaan wat je moest doen Kittens?

zondag 9 juni 2019 om 22:27
Oh oh Kittens! Hop hop, het is nog niet te laat toch? Al maak je er maar een begin mee?

zondag 9 juni 2019 om 22:32
zondag 9 juni 2019 om 22:33

Voelt het nu al weer meer behapbaar nu je een begin hebt gemaakt?
Moedeloos omdat je het niet overziet?
Bij mij helpt het om me te realiseren waar ik precies op blokkeer.