De knusseltjes zijn jarig!

17-05-2019 00:00 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijd voor champagne! Wij zijn jarig!!!!!! :jump:

Schuif allemaal aan voor een stuk taart, een glaasje bubbels en vooral een dikke knussel!

Alweer een jaar voorbij, wie had dat kunnen bedenken een jaar geleden toen we per toeval samenkwamen in een topic over knuffelen onder een dekentje? En wat een jaar hebben we gehad :heart: . Lief en leed is gedeeld, zelfs een knusselbabbie op komst (correctie, inmiddels twee!), een lach en een traan, een flinke discussie maar bovenal liefde voor elkaar en elkaars zijn.

Op naar onze volgende verjaardag :cheer2: .

-----------------

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. 

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, 

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert en Bloem.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515

.

Zie onze verjaardagsOP hieronder :) .
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-08-2019 03:54
29.40% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Tnx Coco.
Wil er niet over nadenken, want dan ga ik huilen.
Maar misschien zijn dat gewoon hormonen (moet ongesteld worden) 😁
Coerage schreef:
09-06-2019 22:33
:bigkiss:
Voelt het nu al weer meer behapbaar nu je een begin hebt gemaakt?
Moedeloos omdat je het niet overziet?
Bij mij helpt het om me te realiseren waar ik precies op blokkeer.
Gebrek aan overzicht bij het ene en te weinig duidelijkheid bij het andere.
Κιττεηs schreef:
Tnx Coco.
als het kan, altijd de schuld geven aan je hormonen... of aan mannen :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
ik ga slapen lieverds, althans proberen, maar moet wel. Hoofd maakt mij dat duidelijk.
Hopelijk dan morgen weer helemaal bij in energie.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Κιττεηs schreef:
Tnx Coco.
Hormonen, dat is gewoon zeker.
Trusten Pops.
Ik hoop op een goede nachtrust voor je, Popje :lips:
Slaap lekker Lolly.

Hmm Kittens. Morgen een nieuwe dag?
Weet je ergens wel hoe je het aan moet pakken of vind je sparren/aanmoediging wel fijn?
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Coerage schreef:
09-06-2019 22:41
Slaap lekker Lolly.

Hmm Kittens. Morgen een nieuwe dag?
Weet je ergens wel hoe je het aan moet pakken of vind je sparren/aanmoediging wel fijn?
Bij het ene wil ik alle informatie bij elkaar hebben om goed een, voor mij, belangrijk gesprek in te gaan. Maar er zijn twee partijen waar ik tussen zit en ik heb voor mijn gevoel niet alle informatie.

Het andere is ‘simpel’, 3 foto’s uitzoeken om af te drukken tijdens mijn workshop.
Maar mij lukt het (nog) niet.
Paar vragen die je misschien verder helpen.
Weet je het zeker dat je informatie mist?
Is er een manier (vragen?) om aan die aanvullende informatie te komen?
Hoe erg is - voor jouw werk/activiteit - als je niet alle informatie hebt?

Heb je de foto's waar je uit kan kiezen bij de hand? Kan je er bij?
Wat wil je dat er op de foto's staat?
Welke uitstraling zoek je?
Wat let je? ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ja ik mis info, maar misschien is dat in eerste instantie niet erg. Ik ben geneigd om stappen over te slaan en dan in 'paniek' te raken omdat ik niet kan voldoen aan de laatste stap.
Eerst maar een afspraak maken en daarin horen of er wel ruimte is voor mijn plan en dan de rest.

Die foto's. Tja. Ik heb 1000-en foto's overal en nergens. Die workshop is duur en de techniek intensief, dus ik wil graag 3 foto's waar ik blij van wordt. Maar waar vind ik ze en welke kies ik? Wat vind ik goed genoeg?
En ook hier denk ik te ver: moet ze nog omzetten naar zwart wit enz. Maak me er al druk over voor ik een foto gekozen heb.
Ah... Het stap voor stap syndroom. ;-D
Kan je een mail sturen om die afspraak te maken? Dat het voor vandaag even klaar is?

En weet je dat die fantastische workshop niet af hangt van welke foto's je kiest?
En dat je nu ook kan beginnen met één foto te selecteren?
Wanneer is de workshop ook alweer?
ik weet ik moet slapen, maar herkenbaar Poes.

Over de foto's.

Kijk alleen naar de laatste 100.
Selecteer daarvan de 10 beste.
Zet die om naar zwart/wit
Selecteer de 3 die daarin het mooist zijn.

En nu ben ik weer weg 💋
Night night Lolly. :sheep:
Maar wat een brilliant pragmatische oplossing. Ik zeg: doen.
Coerage schreef:
09-06-2019 23:04
Ah... Het stap voor stap syndroom. ;-D
Kan je een mail sturen om die afspraak te maken? Dat het voor vandaag even klaar is?

En weet je dat die fantastische workshop niet af hangt van welke foto's je kiest?
En dat je nu ook kan beginnen met één foto te selecteren?
Wanneer is de workshop ook alweer?
Ik moet uiterlijk a.s. dinsdag de foto's aanleveren.

Dinsdag wil de twee schooldirecteuren persoonlijk aanspreken.
Maar bedenk me nu dat de omstandigheden anders zijn en ik ze woensdag pas zie/kan zien, dus misschien toch een mail.
lollypopje schreef:
09-06-2019 23:04
ik weet ik moet slapen, maar herkenbaar Poes.

Over de foto's.

Kijk alleen naar de laatste 100.
Selecteer daarvan de 10 beste.
Zet die om naar zwart/wit
Selecteer de 3 die daarin het mooist zijn.

En nu ben ik weer weg 💋

Ik ben bang dat mijn telefoonfoto's te slecht van kwaliteit zijn. Dus moeten het andere foto's zijn. En die staan overal an nergens. Naar mijn idee. En en en en, zo heb ik nog meer excuses.
Κιττεηs schreef:
09-06-2019 23:12
Ik ben bang dat mijn telefoonfoto's te slecht van kwaliteit zijn. Dus moeten het andere foto's zijn. En die staan overal an nergens. Naar mijn idee. En en en en, zo heb ik nog meer excuses.

Inderdaad .. je hebt een Iphone8 .. en een waanzinnig oog voor mooie beelden, dus dat is geen excuus
SHIFTY schreef:
09-06-2019 23:57
Inderdaad .. je hebt een Iphone8 .. en een waanzinnig oog voor mooie beelden, dus dat is geen excuus
Niets aan toe te voegen.... Of toch wel. Je kadreert zo instinctief dat het altijd een extra dimensie aan je 'gewilde' beeld geeft. Dat is kunst katje. Dus hup: niet graven in het lange verleden. Scrollen en omzetten. De tip die je (Sorry nogal moe, dus weet niet wie hem gaf) kreeg: Laatste 100 beelden op je tel doorgaan. 10 uitkiezen en besluiten dat dat ook gekadreerd is voor deze opdracht. Makkelijk? Nee. Goed functioneel voor deze workshop: Zeker wel.
Ik heb dat lieve katje in de brievenbus intussen goed verzorgd. Maar manohman je neefje is te cute, ben alleen nog maar met hem aan het spelen en nog niet toe aan hem naar je terug sturen. :bigkiss:

Popje als je morgen wil hangen met geknussel en kattigheid met veel haar: Welkom hier. Thuisbezorgd doet de rest ;)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jullie zijn lief 😊

(Als ik jullie nu 100 foto’s stuur, kiezen jullie er dan 3?)
Kom maar door met die foto's, Kittens. Ik zit er klaar voor om je te helpen.
Nog steeds moe en duf hoofd, maar bankhangen maakt dat ook niet beter dus Blond ik denk dat ik op je aanbod in ga 😊💋

ik pb je via ander draadje 💋
lollypopje wijzigde dit bericht op 10-06-2019 12:17
5.59% gewijzigd
Kittens, ik wil het niet moeilijker maken, maar heb je iets in je hoofd wat je uiteindelijk met die foto's gaat doen? Want als je ze samen ophangt, moet je drie foto's zoeken die samenhang hebben. Als je ze in drie verschillende ruimtes hangt, kun je misschien kijken naar wat er past in die ruimte (of bij wie, als je ze aan iemand wil geven). En als je gewoon voor de nieuwsgierigheid en de leuk aan de workshop meedoet, kun je ook gewoon drie willekeurige foto's kiezen.

Hormonen zijn trouwens nare dingen, of het nou pms, ongesteld zijn, of de overgang is.

Hier eindelijk een wat helderder hoofd. Ik had dagen - nou ja, nachten dus - heel slecht geslapen. Zaterdagnacht eindelijk wél, maar gister lukte het maar niet om echt wakker te worden. Vandaag ben ik stukken helderder. Straks eerst even wat werk doen, en dan moet ik echt naar de winkel. Helaas heb ik nog geen enkel idee wat ik zou willen eten; ik zit een fase waarin ik eigenlijk alleen ontbijt lekker vind en voor de rest nergens trek in heb. Maar goed, als ik niet ga, is er alleen nog verlepte sla in huis.
Tobbert schreef:
10-06-2019 10:40

Hier eindelijk een wat helderder hoofd. Ik had dagen - nou ja, nachten dus - heel slecht geslapen. Zaterdagnacht eindelijk wél, maar gister lukte het maar niet om echt wakker te worden. Vandaag ben ik stukken helderder. Straks eerst even wat werk doen, en dan moet ik echt naar de winkel. Helaas heb ik nog geen enkel idee wat ik zou willen eten; ik zit een fase waarin ik eigenlijk alleen ontbijt lekker vind en voor de rest nergens trek in heb. Maar goed, als ik niet ga, is er alleen nog verlepte sla in huis.
In het water leggen, knapt je kroppie echt van op!
En weet je, dan ontbijt je vanavond weer, dat geeft toch niet?
There is always something happening, and it's usually right now
Kia, je hebt pb terug, maar de nummertjes zullen het wel weer niet doen.
There is always something happening, and it's usually right now
Hallo!!! Ik ben er weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven