De kou uit, de warmte in en andersom.
woensdag 1 december 2010 om 14:31
Ik werk in de zorg waarbij ik continue van mijn werkplek naar buiten moet, iemands huis in en soms de warme badkamer in.
Nu zoek ik dus een handige kleding om het niet continue te koud of te warm te hebben.
Ik zoek een paar stevige winterlaarzen waarmee ik de straat op kan, zoiets als snowboots, maar geen uggs, en het moet er wel een beetje 'gekleed' uitzien, en het moet dus niet te warm binnen zijn. ik heb nu een paar leren laarzen, maar daar moet ik nu een extra paar sokken in, en dan is het weer te warm als ik iemand was. Iemand ideeën of een leuk paar gezien?
Verder zat ik te denken om een dik wollen vest te kopen die makkelijk uit kan zodat ik iets heb wat ik zo kan aan/uit doen om de straat op te gaan of een warm huis in. Maar iemand een beter idee? Want dat is niet echt regenproof.
Mn budget is max 80. euro voor laarzen en max. 50 euro voor een vest/jas
Nu zoek ik dus een handige kleding om het niet continue te koud of te warm te hebben.
Ik zoek een paar stevige winterlaarzen waarmee ik de straat op kan, zoiets als snowboots, maar geen uggs, en het moet er wel een beetje 'gekleed' uitzien, en het moet dus niet te warm binnen zijn. ik heb nu een paar leren laarzen, maar daar moet ik nu een extra paar sokken in, en dan is het weer te warm als ik iemand was. Iemand ideeën of een leuk paar gezien?
Verder zat ik te denken om een dik wollen vest te kopen die makkelijk uit kan zodat ik iets heb wat ik zo kan aan/uit doen om de straat op te gaan of een warm huis in. Maar iemand een beter idee? Want dat is niet echt regenproof.
Mn budget is max 80. euro voor laarzen en max. 50 euro voor een vest/jas
woensdag 1 december 2010 om 14:44
Ik denk dat je best gewone laarzen kan kopen, maar dan wel met een beetje fatsoenlijke rubberzolen met wat profiel, zodat je niet zo gauw koude voeten krijgt en niet uitglijdt.
Ik heb bijvoorbeeld een paar die een beetje hierop lijken:
http://www.timberlandonli ... 2&source=search&color=236
Ik heb bijvoorbeeld een paar die een beetje hierop lijken:
http://www.timberlandonli ... 2&source=search&color=236
woensdag 1 december 2010 om 15:17
Maar Mutsy, goede warme schoenen ZIJN duur. Ik denk echt dat je beter één keer die investering kunt maken.
Mijn Mephisto's waren ook niet goedkoop, maar daardoor heb je wel goede schoenen die binnen niet te warm maar buiten niet te koud zijn.
Goedkope gevoerde laarzen worden vaak klef, zeg maar, of zijn toch niet écht lekker warm.
Mijn Mephisto's waren ook niet goedkoop, maar daardoor heb je wel goede schoenen die binnen niet te warm maar buiten niet te koud zijn.
Goedkope gevoerde laarzen worden vaak klef, zeg maar, of zijn toch niet écht lekker warm.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 1 december 2010 om 15:37