De kou uit, de warmte in en andersom.

01-12-2010 14:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk in de zorg waarbij ik continue van mijn werkplek naar buiten moet, iemands huis in en soms de warme badkamer in.

Nu zoek ik dus een handige kleding om het niet continue te koud of te warm te hebben.

Ik zoek een paar stevige winterlaarzen waarmee ik de straat op kan, zoiets als snowboots, maar geen uggs, en het moet er wel een beetje 'gekleed' uitzien, en het moet dus niet te warm binnen zijn. ik heb nu een paar leren laarzen, maar daar moet ik nu een extra paar sokken in, en dan is het weer te warm als ik iemand was. Iemand ideeën of een leuk paar gezien?

Verder zat ik te denken om een dik wollen vest te kopen die makkelijk uit kan zodat ik iets heb wat ik zo kan aan/uit doen om de straat op te gaan of een warm huis in. Maar iemand een beter idee? Want dat is niet echt regenproof.

Mn budget is max 80. euro voor laarzen en max. 50 euro voor een vest/jas
Ik heb met wol gevoerde laarsjes van Mephisto. Geen idee wat ze kosten. Die draag ik ook op mijn werk en zijn dus niet heel erg te warm ofzo.
668, the neighbour of the Beast
Ik denk dat je best gewone laarzen kan kopen, maar dan wel met een beetje fatsoenlijke rubberzolen met wat profiel, zodat je niet zo gauw koude voeten krijgt en niet uitglijdt.

Ik heb bijvoorbeeld een paar die een beetje hierop lijken:

http://www.timberlandonli ... 2&source=search&color=236
Ik heb vorige week voor m'n dochter gave gevoerde boots gekocht bij Van Haren (en heb spijt dat ik ze ook niet voor mezelf heb gekocht). Die waren rond de ¤30.
Ik vind die shabbies erg mooi, maar helaas even boven mn budget, en ik heb veel dr. martens, maar die zijn dus niet warm genoeg nu
die timberlands zijn ook erg duur zeg!
Maar Mutsy, goede warme schoenen ZIJN duur. Ik denk echt dat je beter één keer die investering kunt maken.

Mijn Mephisto's waren ook niet goedkoop, maar daardoor heb je wel goede schoenen die binnen niet te warm maar buiten niet te koud zijn.

Goedkope gevoerde laarzen worden vaak klef, zeg maar, of zijn toch niet écht lekker warm.
668, the neighbour of the Beast
Tsjah.. Ik heb momenteel niet echt het budget daar voor, en tegen de tijd dat dat wel zo is, dan is de winter voorbij...

En ik ken mezelf, op mijn dr martens na, vind ik bijna al mijn schoenen na een jaartje er op lopen niet leuk meer. Om daar dan 300 euro voor uit te geven...
Misschien kun je op Marktplaats kijken voor goede warme schoenen? Veel zijn nieuw of zo goed als nieuw maar stukken goedkoper dan in de winkel. Ik doe het vaker hoor, ff goed snuffelen.
Ik wilde heel graag die shabbies, maar zelfs op MP was het boven mn budget/niet in mn maat.

Maar ik ga even verder kijken voor andere schoenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven