De loterij winnen!!

31-12-2010 17:17 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer tijd voor het dromen van (en hopen op) het winnen van de loterij!

Ik ben er heilig van overtuigd dat ik hem ooit nog eens ga winnen. Op dat moment ben ik dan ook helemaal voorbereid.

Geld is niet alles, maar het lijkt me toch zo mooi om ineens bepaalde zorgen te zien verdwijnen als sneeuw voor de zon..

En als ik hem zelf niet win, kan ik ook helemaal blij worden van anderen die verrast worden met zo'n mooie prijs.

Hoe zit dat bij jullie?

Doe je mee? Doe je absoluut niet mee? Of heb je misschien al eens een mooie prijs gewonnen?

Ik ben benieuwd!
Ik koop af en toe een straatje vijfjes, maar nooit met de illusie dat ik een bedrag hoger dan 25 euro zal winnen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik doe mee en mag graag fantaseren over wat ik allemaal voor leuks met de jackpot zou gaan doen.
Dat topic heb ik ergens vorige week al geopend

Iets met "dit jaar win ik de 27,5 miljoen", ofzo.
668, the neighbour of the Beast
Nope ik doe niet mee. Vind het zonde van m'n geld. Suf he?
Ik ga winnen vanavond!
Ik ken iemand die heeft een aanzienlijk (lees 6 cijfers) bedrag gewonnen.

Het leven werd er een stuk makkelijker door.
quote:Marels schreef op 31 december 2010 @ 17:20:

Dat topic heb ik ergens vorige week al geopend

Iets met "dit jaar win ik de 27,5 miljoen", ofzo.

Oooh, sorry! Niet gezien..

Wat jammer zeg, je was me gewoon voor! (Maar eh.. IK win hem!)
Ik koop wel eens een staatslot, maar nooit met het idee dat ik een hele grote prijs zal winnen. Fantaseer er dan wel soms even over
Nou, een paar jaar geleden had ik met 2 halve loten toch iets van 400 euro. Dat is meer dan de inleg. Dat is mijn persoonlijke vuurwerk. Het stinkt en rookt tenminste niet.

Ik ben mee gaan spelen toen ik stopte met roken. In het begin had ik steeds kleine prijzen, maar meestal meer dan de inleg.

Je moet toch ergens verslaafd aan zijn.
quote:Schilderspalet schreef op 31 december 2010 @ 17:23:

Ik ken iemand die heeft een aanzienlijk (lees 6 cijfers) bedrag gewonnen.

Het leven werd er een stuk makkelijker door.

Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen..

Is die persoon er heel open over geweest?

Ergens denk ik dat ik het een beetje stil zou willen houden als dat kan.. Kijk, als Gaston ineens voor de deur staat kun je er niets aan doen, maar ergens zou ik er graag 'discreet' mee omgaan. Geen idee waarom eigenlijk, gewoon een gevoel.
Ja ,ik doe iedere maand mee en nu ook met vrienden een straatje ,automatisch en heb gisteren nog twee halve loten gekocht ..Ik weet gewoon zeker dat ik eens een klapper ga maken !
O en ik ken alleen iemand die een keer de cijfers van de hoofdprijs goed had, maar de letters niet. Werd hij wel een stuk minder blij van.
Vanavond neem ik genoegen met 1.000.000 wat ik ook echt ga winnen.
Ben niet neurotisch dat ik van mn laatste centen loten koop hoor .

Ik kan het missen.. en vind het net als iemand al schreef "persoonlijk vuurwerk" vanavond ,gewoon spannend
Ik weet ook zeker dat ik ga winnen, maar dat doe ik elke maand eigenlijk wel. Dan hebben we het wel over 15 euro, dus ik hoop dat er dit jaar iets meer in zit...
Oh en ik moet dit even vertellen..

Omdat we met vrienden een "straatje " hebben stuurt een vriendin altijd de nummers door.

Toen ik eens te laat was met uitprinten ,en de uitslag al bekend was, heb ik eens de nummers (en letters ) verandert in de jackpot van 7 miljoen en niks tegen mn vriend gezegt....

HEHE toen die nietsvermoedend uitprinte en na ging kijken werd ie wel een beetje wit...
Ik heb mijn hoofdprijs al vergeven hoor Jules.

Ik vroeg ook; wat zou je doen met de jackpot? Daar kwamen zulke prachtige, ontroerende verhalen op, van mensen die het geld zoveel harder nodig hebben dan ik, dat ik besloot dat ik allang blij ben als ik 50 euro win.

Mijn inleg er uit halen, dan ben ik al hardstikke blij.

Eerlijk; 't zou leuk en makkelijk zijn, een grote geldprijs, maar we redden het prima zonder ook.

Ik hoop altijd zo dat die grote prijzen (en ik vind 500 of 1000 euro ook een grote prijs) terecht komen bij mensen die ze echt hard nodig hebben!

Dat lijkt me zo mooi, een gezin dat het absoluut niet breed heeft dat dan een ton wint en daarmee eindelijk uit de geldzorgen is.
quote:boss schreef op 31 december 2010 @ 17:35:

Oh en ik moet dit even vertellen..

Omdat we met vrienden een "straatje " hebben stuurt een vriendin altijd de nummers door.

Toen ik eens te laat was met uitprinten ,en de uitslag al bekend was, heb ik eens de nummers (en letters ) verandert in de jackpot van 7 miljoen en niks tegen mn vriend gezegt....

HEHE toen die nietsvermoedend uitprinte en na ging kijken werd ie wel een beetje wit...

Ohhhhhhh, dát is Evil!!

Zijn jullie nog samen? Hihi!
Ik ben eerlijk gezegd best bang om zo'n onwijze prijs te winnen.

Ben bang dat mn normale waarden ineens anders worden.

(nee je krijgt geen mobile telefoon daar vind ik je te jong voor)(vind het ook een te dure assesoire voor als je 10 bent)

(nee je krijgt geen mobile telefoon daar vind ik je te jong voor)(vind het ook een te dure assesoire voor als je 10 bent)
quote:Pumps_italiaans schreef op 31 december 2010 @ 17:31:

O en ik ken alleen iemand die een keer de cijfers van de hoofdprijs goed had, maar de letters niet. Werd hij wel een stuk minder blij van.Oh, dat heb ik ook een keer gehad! Mén, dat was NIET leuk. Ik had anders 100.000 gulden gewonnen....
quote:boss schreef op 31 december 2010 @ 17:39:

Ik zou juist naar mijn ideale waarden gaan leven als ik de jackpot win!
quote:Marels schreef op 31 december 2010 @ 17:36:

Ik heb mijn hoofdprijs al vergeven hoor Jules.

Ik vroeg ook; wat zou je doen met de jackpot? Daar kwamen zulke prachtige, ontroerende verhalen op, van mensen die het geld zoveel harder nodig hebben dan ik, dat ik besloot dat ik allang blij ben als ik 50 euro win.

Mijn inleg er uit halen, dan ben ik al hardstikke blij.

Eerlijk; 't zou leuk en makkelijk zijn, een grote geldprijs, maar we redden het prima zonder ook.

Ik hoop altijd zo dat die grote prijzen (en ik vind 500 of 1000 euro ook een grote prijs) terecht komen bij mensen die ze echt hard nodig hebben!

Dat lijkt me zo mooi, een gezin dat het absoluut niet breed heeft dat dan een ton wint en daarmee eindelijk uit de geldzorgen is.

Jaaa, dat is waar..

Ik kan ook echt een beetje balen als de straatprijs is gevallen in een soort van villa-wijk.

Wij hadden het vroeger helemaal niet breed en al red ik mezelf nu prima, ik ben dat niet vergeten. Ik zal dan ook nooit een nachtje in een hotel doorbrengen voor 12.000 euro ofzo (zag ik gisteren op tv!), want dat kan ik naar mezelf toe nooit verantwoorden.
El, als één van ons vanavond de jackpot wint dan plannen we onze date bij Inter Scaldes, oké? Op kosten van de winnaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven