De ouderensoos

18-11-2016 18:13 3002 berichten
Ben jij ook van voor pakweg 1975 en heb je zin om ongebreideld nostalgisch te doen met je mede-ouderen, post dan gezellig mee over autoloze zondagen, macaroni met Smac, maar twee tv netten, droogkappen op zaterdag en meer zaken uit oude dozen.

Van die automatieken waar je een febo kroketje kon "trekken ".
quote:Cateautje schreef op 23 november 2016 @ 12:59:

Wie keek er Koning Klant en kan zich de exploderende limonadefles nog herinneren van Exota?Ja zeker keken wij Koning Klant en de fles, ik weet het nog!
Mijn moeder had een Anker, ik heb een Anker, en straks wil mijn dochter ook een Anker
Alle reacties Link kopieren

Die pan op afbeelding OP had mijn oma van weleer ook.

Als we bij haar waren, dan had ze altijd iets lekkers in die pan. En haar huis rook echt lekker naar vers gemaakte gerechten.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2016 @ 13:10:

[...]

Ja zeker keken wij Koning Klant en de fles, ik weet het nog!Ja!
quote:1234512345 schreef op 23 november 2016 @ 13:08:

[afbeelding]

Van die automatieken waar je een febo kroketje kon "trekken ".

Kan nog toch?

Waar ik woon is nog zo'n automatiek op de markt.

Ik vind de burgers zo lekker.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Exota

Met Marcel van Dam.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2016 @ 13:10:

[...]

Ja zeker keken wij Koning Klant en de fles, ik weet het nog!Heel Nederland had het over de kogel die ze zagen om de fles te laten ontploffen, dus niemand geloofde in het gevaar van Exota, toch heeft het de fabriek de kop gekost.
quote:Jaja007 schreef op 23 november 2016 @ 13:12:

[afbeelding]

Die pan op afbeelding OP had mijn oma van weleer ook.

Als we bij haar waren, dan had ze altijd iets lekkers in die pan. En haar huis rook echt lekker naar vers gemaakte gerechten.Echt alledrie de voorwerpen van de foto's hadden wij in huis.
quote:Cateautje schreef op 23 november 2016 @ 13:14:

[...]

Heel Nederland had het over de kogel die ze zagen om de fles te laten ontploffen, dus niemand geloofde in het gevaar van Exota, toch heeft het de fabriek de kop gekost.Klopt, maar een oudjaars show van Youp en niemand nam meer Buckler
quote:1234512345 schreef op 23 november 2016 @ 13:15:

[...]

Klopt, maar een oudjaars show van Youp en niemand nam meer BucklerDat vond ik vals van Youp.
quote:Cateautje schreef op 23 november 2016 @ 13:16:

[...]

Dat vond ik vals van Youp.Maar dit gaat nu nog steeds zo.
quote:Cateautje schreef op 23 november 2016 @ 13:16:

[...]

Dat vond ik vals van Youp.Welnee, dat was humor van de bovenste plank.
Was eind jaren 80

https://www.youtube.com/watch?v=eNCB6HZHthE
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2016 @ 13:15:

[...]

Echt alledrie de voorwerpen van de foto's hadden wij in huis.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:yasmijn schreef op 23 november 2016 @ 13:18:

[...]

Welnee, dat was humor van de bovenste plank.Hardwerkende mensen het faillisement inschoppen? Sorry, maar ik heb een heel ander gevoel voor humor.

[...]

Welnee, dat was humor van de bovenste plank.Echt wel.
quote:Cateautje schreef op 23 november 2016 @ 13:22:

[...]

Hardwerkende mensen het faillisement inschoppen? Sorry, maar ik heb een heel ander gevoel voor humor.Die handel was echt niet te zuipen.
quote:1234512345 schreef op 23 november 2016 @ 13:22:

[...]

Die handel was echt niet te zuipen.Er waren meer dan genoeg klanten voor die het wel lekker vonden, want het verkocht als een tierelier.

[...]

Welnee, dat was humor van de bovenste plank.

Hij introduceerde ook het woord 'sleurhut' bij het grote publiek in diezelfde conference, in combinatie zelfs met het buckler bier, maar de caravan bleef gewoon populair hoor.

Het was heus niet dat wanneer Youp het zei daar altijd naar geluisterd werd.
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2016 @ 13:27:

[...]

Hij introduceerde ook het woord 'sleurhut' bij het grote publiek in diezelfde conference, in combinatie zelfs met het buckler bier, maar de caravan bleef gewoon populair hoor.

Het was heus niet dat wanneer Youp het zei daar altijd naar geluisterd werd.En met een item over Ikea en stapelbed, ging de Ikea ook niet over de kop.
Ik keek ook graag naar Kung Fu

David Carridine

quote:Cateautje schreef op 23 november 2016 @ 13:22:

[...]

Hardwerkende mensen het faillisement inschoppen? Sorry, maar ik heb een heel ander gevoel voor humor.

Wow. Welk faillisement?

We hebben het hier over Heineken! Het grootste biermerk ter wereld. Maar dat geeft verder niet. Zelfs Oom Freddy zag de humor.
quote:1234512345 schreef op 23 november 2016 @ 13:32:

[...]

En met een item over Ikea en stapelbed, ging de Ikea ook niet over de kop.Daarom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven