De ouderensoos
woensdag 23 november 2016 om 13:14
woensdag 23 november 2016 om 13:15
quote:Jaja007 schreef op 23 november 2016 @ 13:12:
[afbeelding]
Die pan op afbeelding OP had mijn oma van weleer ook.
Als we bij haar waren, dan had ze altijd iets lekkers in die pan. En haar huis rook echt lekker naar vers gemaakte gerechten.Echt alledrie de voorwerpen van de foto's hadden wij in huis.
[afbeelding]
Die pan op afbeelding OP had mijn oma van weleer ook.
Als we bij haar waren, dan had ze altijd iets lekkers in die pan. En haar huis rook echt lekker naar vers gemaakte gerechten.Echt alledrie de voorwerpen van de foto's hadden wij in huis.
woensdag 23 november 2016 om 13:15
woensdag 23 november 2016 om 13:27
quote:yasmijn schreef op 23 november 2016 @ 13:18:
[...]
Welnee, dat was humor van de bovenste plank.
Hij introduceerde ook het woord 'sleurhut' bij het grote publiek in diezelfde conference, in combinatie zelfs met het buckler bier, maar de caravan bleef gewoon populair hoor.
Het was heus niet dat wanneer Youp het zei daar altijd naar geluisterd werd.
[...]
Welnee, dat was humor van de bovenste plank.
Hij introduceerde ook het woord 'sleurhut' bij het grote publiek in diezelfde conference, in combinatie zelfs met het buckler bier, maar de caravan bleef gewoon populair hoor.
Het was heus niet dat wanneer Youp het zei daar altijd naar geluisterd werd.
woensdag 23 november 2016 om 13:32
quote:Eleonora-1 schreef op 23 november 2016 @ 13:27:
[...]
Het was heus niet dat wanneer Youp het zei daar altijd naar geluisterd werd.En met een item over Ikea en stapelbed, ging de Ikea ook niet over de kop.
[...]
Het was heus niet dat wanneer Youp het zei daar altijd naar geluisterd werd.En met een item over Ikea en stapelbed, ging de Ikea ook niet over de kop.
woensdag 23 november 2016 om 14:00
quote:Cateautje schreef op 23 november 2016 @ 13:22:
[...]
Hardwerkende mensen het faillisement inschoppen? Sorry, maar ik heb een heel ander gevoel voor humor.
Wow. Welk faillisement?
We hebben het hier over Heineken! Het grootste biermerk ter wereld. Maar dat geeft verder niet. Zelfs Oom Freddy zag de humor.
[...]
Hardwerkende mensen het faillisement inschoppen? Sorry, maar ik heb een heel ander gevoel voor humor.
Wow. Welk faillisement?
We hebben het hier over Heineken! Het grootste biermerk ter wereld. Maar dat geeft verder niet. Zelfs Oom Freddy zag de humor.