De Parodiëttes Remake (deel IV)

16-09-2014 22:22 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom!

Na ruim 3500 zinnige mededelingen in deel drie is het tijd voor een uitzinnig deel vier.
Kan ik hier mischien lodgenoten vinden bij wie het nieuwe forum ook niet werkt? Ik weet dat het al twee weken is sinds de update maar ik snap er nog steeds nix van. Ik heb namelijk wel een leven buiten het forum dus ik kom hier alleen als ik echt niks beters te doen heb. Maar daar is natuurlijk weer geen rekening mee gehouden toen het forum werd geup-dated. Tjongejonge, wat zijn ze hier weer goed bezig.

NOT!!!
Beste Zoembazoembaschietemdoodinznpoot,

Zou je aan kunnen geven of je een leven hebt op mobiel, laptop, pc of mac en welke browser je niet gebruikt? Dan geef ik het door aan de technische dienst.

Met vriendelijke groet,

ModderwolfJunior

Lijst van bekende problemen:

- PB'tjes van Sambalmeds worden door niemand gelezen - is designkeuze

- Alle hengelberichten komen bij Sloerie O'Hoera - wordt aan gewerkt

- Berichten worden ongelezen weggegooid - is de bedoeling, maar er wordt onderzocht of in een later stadium ook complete topics ongelezen kunnen blijven

- Overbodige pijlers - doorgegeven aan TD, in afwachting antwoord

- Gironummer niet zichtbaar bij bedeltopic

- Stiefkinderen niet flexibel genoeg op de iPhone

- Hypotheek onder water - is designkeuze

- Opwarming van de aarde - is designkeuze

- Ebola - neem een paracetamolletje
quote:GrannyWeatherwax schreef op 10 november 2014 @ 22:52:

Scheelt ook een berg aambeien als je in een kant en klaar gezin stapt, ammenooitnie.

Zekers...

ik heb bv niks met baby's. Irritante jankblagen die alleen maar poepen.

Peuters haat ik ook. Pas vanaf de kleuterleeftijd wordt het wat, vooral omdat ze vanaf 4 jaar op school worden opgevangen.

Nou, dus ik date uitsluitend mannen met kinderen van 4 t/m 12. Niet ouder, want dan puberen ze en zetten ze zich af tegen de nieuwe stiefma. Ouder dan 18 zijn ze geen puber meer, maar dan proberen ze je ineens te versieren....Nou vind ik een jongen van 20 heel leuk hoor (ik ben 23), maar palief heeft gewoon de betere kaarten.

Want waarom zou ik met een jochie van 20 gaan hokken in een studentenkamer, alles op de fiets of in een zesdehands barrel moeten doen, als hun vader een mooie 2-onder-1 kapper heeft en voor mij een kekke Mini koopt?

Precies, I rest my case.

Maar goed, in de leeftijdscategorie 4-12 zoek ik dus naar mannen die gescheiden zijn omdat ze teveel werkten volgens hun ex (kenmerk van succes!). Die hebben ook een mooi huis en auto, en zijn wat vitaler dan die vijftigers.

Bovendien zijn kinderen van 6 een leuk accessoire.
Dank voor je lijst Modderkolf.

Ik heb nog een vraagje. Sinds een paar maanden gebruik ik geen maandverband meer. Maandverband zie ik als een uiting van de mannelijke werelddominantie en bovendien wil ik het militair-industrieel complot tegen het milieu niet langer steunen. Omhels je bloedingen is mijn nieuwe levensovertuiging, en het heeft me al zoveel gebracht! Nu ben ik alleen bang dat ik allergisch ben voor de bananenbladeren die ik in mijn onderbroek draag. Ik krijg er hele nare rode bobbels van in mijn liezen. Op aanraden van een het natural bleeding female world community-forum heb ik een sisal dekje gemacrameed om om de bladeren af te dekken maar dat helpt niet echt. Mijn man zegt dat ik gewoon een goede beurt moet hebben (maar dat is een chauvinistisch varken). Hebben jullie praktische tips?
Waarom ga je niet voor biotampons sloeberma? De oplossing van de natuur zelf: een maïskolf! Inbrengen met wat bio kokosolie, alle brokken blijven in de ribbeltjes hangen. Na gedane arbeid even afspoelen in de regenton en je zet je gezin s avonds ook nog een voedzame maaltijd voor. Wel even een sisalletje door de onderkant halen ivm eruit trekken. En natuurlijk niet de grootste uitzoeken he!
Ye ken.
Waarom afspoelen, MjammyEarwax? Als je het bakt is dat toch juist voedzaam?
quote:korenwolf schreef op 11 november 2014 @ 19:49:

Waarom afspoelen, MjammyEarwax? Als je het bakt is dat toch juist voedzaam?Kijk kolfmedol, dat is nou eens biodynamisch constructief participeren! Dat zouden meer mensen moeten doen!
Ye ken.
Ja dat doe ik niet hoor. Mijn gezin eet veganistisch en aangezien een mens ook een dier is, kunnen we geen menstruatiebloedworst eten.

Ik voel me met terugwerkende kracht ook schuldig over de borstvoeding die ze tot hun 7de gekregen hebben....en ik dacht er nog wel goed aan te doen.

En wat doen jullie qua nagelbijten en neuspeuteren? Pijpen en slikken doe ik in ieder geval niet meer. En baren ook niet. ? Zeg nou zelf, dat is toch gewoon een soort bio-industrie.
Vanuit energiebesparende overwegingen heb ik seks, baren alsmede werken allang in de ban gedaan.
Ye ken.
quote:Starshine schreef op 11 november 2014 @ 15:06:

[...]

Zekers...

ik heb bv niks met baby's. Irritante jankblagen die alleen maar poepen.

Peuters haat ik ook. Pas vanaf de kleuterleeftijd wordt het wat, vooral omdat ze vanaf 4 jaar op school worden opgevangen.

Nou, dus ik date uitsluitend mannen met kinderen van 4 t/m 12. Niet ouder, want dan puberen ze en zetten ze zich af tegen de nieuwe stiefma. Ouder dan 18 zijn ze geen puber meer, maar dan proberen ze je ineens te versieren....Nou vind ik een jongen van 20 heel leuk hoor (ik ben 23), maar palief heeft gewoon de betere kaarten.

Want waarom zou ik met een jochie van 20 gaan hokken in een studentenkamer, alles op de fiets of in een zesdehands barrel moeten doen, als hun vader een mooie 2-onder-1 kapper heeft en voor mij een kekke Mini koopt?

Precies, I rest my case.

Maar goed, in de leeftijdscategorie 4-12 zoek ik dus naar mannen die gescheiden zijn omdat ze teveel werkten volgens hun ex (kenmerk van succes!). Die hebben ook een mooi huis en auto, en zijn wat vitaler dan die vijftigers.

Bovendien zijn kinderen van 6 een leuk accessoire.

goh, ik hou juist zo van weekendbabies (ik heb dezelfde slaapgewoontes dus ik neem ze gewoon mee uit, staat ook enig zo'n koptelefoonhoudertje in de draagzak) dus die van mij worden te oud.

Neem jij ze over? Ik ben wel weer toe aan wat nieuws. Lichte gebruikssporen maar kan nog prima een ronde mee hoor.

over het menstrueren: het is gewoon een kwestie van wilskracht. Je bent toch ook gewoon zindelijk? Als een kind tot 5 keer in haar broek poept zeggen we: poeppoli. Maar gewoon je bloed maar wat aan laten lopen is geaccepteerd. Stap uit die zielige slachtofferrol. Gewoon ophouden en niet zeuren.
Oh die menstruatie....ja dat is een ding. Ik overweeg een baarmoederstoma. Dat dat bloed gewoon geur- en lekvrij in een zakje wordt opgevangen ipv dat primitieve gedoe met lappen en kurken. Achterlijk toch dat we ons nog steeds zo moeten behelpen? Als mannen menstrueerden hadden ze er allang iets tegen uitgevonden.
Van Stralenstijn, ik snap dat je moeite hebt in die categorie beschikbare mannen te vinden. Punt is dat die, op een enkele uitzondering na maar die wil je écht niet hebben, normaliter rechtstreeks van de ene in de andere relatie stappen. Het handigste is dus op zoek te gaan naar een getrouwd exemplaar met kinderen in die leeftijd. Je hebt daar tegenwoordig websites voor. Je kan eventueel gewoon aangeven dat jij zelf ook in een relatie zit: als je hem eenmaal binnen hebt gehengeld, kun je hem in mijn ervaring makkelijk losweken van zijn vrouw (tip: Christine deGraaf).

Wel van tevoren even checken of ze wel co-ouderschap willen anders zit je nog met zonder cadeaupapierkinderen. Als je een beetje opschiet, kunnen jullie nog samen Sinterklaas en Kerst vieren! Staat heel leuk, een bosje kindjes onder de boom, gezellig roodgeruit dekentje eronder (persoonlijk heb ik daarom de voorkeur voor peuters, die passen beter).
Ga in therapie!
Menustreer je nog wel, Kennieseksenstraks?
Ga in therapie!
Ik date alleen nog donkere mannen, bruine babies staan zo beeldig bij mijn off-white lederen bankstel. Ik heb nu een snoezige baby aan de haak geslagen, ik loop gewoon de hele dag te wandelen met dat kind in de armen.Heb nog nooit zoveel complimenten gehad. Helaas wordt ze wel een beetje zwaar en wil ze ook liever lopen, dus binnenkort moet ik weer een nieuwe.

Wat vinden jullie van kleine Chineesjes, schattig of niet?
Poeh, jij durft, Zoenenbah! Ik zou het niet moeten op m'n witte bankstel. Dat roet-uit-de-schoorsteen geeft toch enorm af?
Dat is zo handig aan leer hè, doekje erover en het is weer schoon. Het bankstel is overigens niet wit maar off-white.
Leer, off-white nog wel! Weet je wel wat dat doet voor je footprint? Kun je wel lekker tekeergaan tegen imperialistisch patriarchaal maandverband, maar dat gat in de ozonlaag dat jij veroorzaakt met één alkalisch gebleekt lederen kussen uit de bio-industrie, dat krijg je van je vruchtbare levensdagen niet meer dichtgemenstrueerd. Al maak je nog zulke grote brokken.
Je brengt me op een idee, Knordewolf: de menstru-poef. Organische vormen zijn in de mode. Gelukkig heb ik mijn laatste maiskolf met brokken in de vriezer gegooid, in afwachting van een CO2 neutraal en antifallisch recept. Ik ga meteen aan de slag met epoxyhars.
ik doe in de winter niet aan stiefkinderen.

teveel accesoires die kwijt kunnen raken (en dat gejank als er dan een handschoentje weg is en ze eventjes naar de andere H&M mee moet lopen in de stad) en nog meer kans op snot.

maar zoemklaarja, een vraagje, zie je snot goed op dat donkere huidje? Anders moet ik even switchen want dat kerstverhaal klinkt wel goed. Dan zoek ik een bepaalde tint beige die goed bij mijn poederroze kerstdecoraties past.
quote:zoembaya schreef op 11 november 2014 @ 16:56:

Dank voor je lijst Modderkolf.

Ik heb nog een vraagje. Sinds een paar maanden gebruik ik geen maandverband meer. Maandverband zie ik als een uiting van de mannelijke werelddominantie en bovendien wil ik het militair-industrieel complot tegen het milieu niet langer steunen. Omhels je bloedingen is mijn nieuwe levensovertuiging, en het heeft me al zoveel gebracht! Nu ben ik alleen bang dat ik allergisch ben voor de bananenbladeren die ik in mijn onderbroek draag. Ik krijg er hele nare rode bobbels van in mijn liezen. Op aanraden van een het natural bleeding female world community-forum heb ik een sisal dekje gemacrameed om om de bladeren af te dekken maar dat helpt niet echt. Mijn man zegt dat ik gewoon een goede beurt moet hebben (maar dat is een chauvinistisch varken). Hebben jullie praktische tips?Je moet gewoon even een cupje vilten en deze inbrengen
Hoi,

Mijn zoontje, al bijna 3, irriteert me vreselijk. ik lees hier mee dus jullie stoere vivawijffies begrijpen wat ik bedoel.

Het is gewoon een etterbakje, ik hou kapot veel van hem maar je weet toch.

Nu heb ik het volgende bedacht: we gaan met kerst altijd naar oma. Hij is de laatste tijd niet te genieten (overal om janken, s nachts gillen en weer in zijn bed pissen, kdv zegt Sinterklaas stress maar het blijft achterlijk gedrag).

Ik wil hem goed laten voelen dat hij echt dit jaar super irritant is geweest, dus mijn plan is: als we aan tafel gaan, wil ik in de tuin voor het raam een klein tafeltje voor stoute jongetjes maken. Met allemaal eten erop wat hij vies vindt. En hem dan daar laten eten, dat hij goed kan zien dat lieve mensen binnen mogen eten.

Wel met zijn jas aan natuurlijk en terrasverwarming, ik heb geen zin in dat gesnotter op de wintersport.

Jullie nog verdere ideeën?
ja goed plan. Kinderen moet je laten voelen, want luisteren doen ze toch niet.

Maar waarom tot kerst wachten? Begin gewoon nu met snterklaas. Geen snoep n de schoen, maar de roe en een vermanend briefje van de sint. Geen cadeautjes op 5 december. Dreigen met mee in de zak zou ik niet doen, dat vinden kinderen alleen maar leuk, lekker naar spanje.. In plaats daarvan kun je dreigen dat hij mee met naar centerparcs.

Oh ja, waarschijnlijk komen er straks allemaal zeikwijven die het AMK willen inschakelen en dat het zielieg is enzo. Niks van aantrekken, een moeder weet het beste hoe ze der kids aan moet pakken.
dat amk ja, wat die zeggen is sowieso ene oor in andere uit.

Na de zoveelste melding neem ik die echt niet meer serieus.

Heb ook een heel leuk kdv gevonden, googlede op 'gezeik amk'.

Ze bieden: ze hebben een camera hangen, dus je kunt aanbellen en gewoon weggaan ipv dat loze gebabbel en gezeik 'weer geen ontbijt/ wat raar nu al een lolly' etc.

Ze hebben er geen zandbak en kleden je kind om bij vieze activiteiten. Tussen de middag warm eten. Als je van te voren belt staat je aangeklede kind bij de deur, zo op te pikken.

Echt een tip, nu mijn moeder nog zover zien te krijgen dat ze stopt met melden (heb haar nodig voor oppas voor het stappen in het weekend, de buren heb ik gewoon bedreigd).

Echt vermoeiend al die instanties steeds over de vloer en je moet ook ouderbijdrage betalen hè, bij zo'n crisisuithuisplaatsing.

En dan nog commentaar dat je gaat stappen en dan niet gelijk even gaat kijken.

Betaal er toch voor! Dan vertrouw je er ook op dat het goed is.
Nou zie je wel, je bent een haske leuke moeder. Ik heb geen kdv meer nodig. Mijn Kids weten waar het brood ligt dus ze pakken zelf wel wat.

Veel plezier met kerst. Wat gaan jullie eten? Smulstenen is heel leuk hoorde ik.
Eensch.. Opvoeden, dat moet je gewoon kunnen. Al die luie moeders, dat wreekt zichzelf. Ik heb het eerste jaar geinvesteerd in mijn kind en dat betaalt zich terug! Zo kon ze met 9 maanden al tot 10 tellen en je weet: "wie tot 10 kan tellen, kan de hele wereld bellen", dus ik laat m'n prinsje nu rustig een nacht alleen. Als er problemen zijn, dan belt hij wel. Handig toch? Volgens mij kan hij ook best zindelijk zijn, als hij maar wil, dus ik heb mijn huis zo ingericht, dat het makkelijk schoon te maken is, en hij loopt rond zonder luier. Als het mis gaat, moet hij zelf schoonmaken. Vinden kinderen leuk toch, met water kliederen? Win - win.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven