De vajayjay Viva? Echt?
dinsdag 3 april 2018 om 09:32
Ooit was Viva een vooruitstrevend blad voor de moderne vrouw. Geen onderwerp werd geschuwd, wat inhield dat er elke week wel wat over seks of het sexy vrouwenlichaam in het tijdschrift stond. Geen uitdaging ging Viva uit de weg.
Verfrissend.
En leuk voor de jonge dame, die ik 35 jaar terug was.
Nu zie ik tot mijn verbazing dat Viva het woord 'vagina' niet meer durft te gebruiken. Het is vajayjay geworden. Echt waarom??
Is de vagina ineens een eng woord? Moeten we het met 'speelse' woorden verbloemen? Schrikt vagina af?
Of is de Viva de nieuwe Yes, waarin voor de jonge tienermeisjes de vrouwelijke lichaamsdelen nog niet te 'hard' benoemd mogen worden?
Geen idee wat de reden is, maar voor mij slaat het nergens op,
Vajayjay
Verfrissend.
En leuk voor de jonge dame, die ik 35 jaar terug was.
Nu zie ik tot mijn verbazing dat Viva het woord 'vagina' niet meer durft te gebruiken. Het is vajayjay geworden. Echt waarom??
Is de vagina ineens een eng woord? Moeten we het met 'speelse' woorden verbloemen? Schrikt vagina af?
Of is de Viva de nieuwe Yes, waarin voor de jonge tienermeisjes de vrouwelijke lichaamsdelen nog niet te 'hard' benoemd mogen worden?
Geen idee wat de reden is, maar voor mij slaat het nergens op,
Vajayjay
Later is nu
dinsdag 3 april 2018 om 11:04
.strikjemetstippels schreef: ↑03-04-2018 10:45Of 'dit moet je nooit mee nemen naar een sollicitatiegesprek'. Nou ik denk dan 'urn met de as van je moeder', 'je hond', 'anekdotes van je collega's hoe goed je wel niet bent', maar nee. Je moet geen tasje van de Bijenkorf mee nemen want dan denken ze dat je de sollicitatie even tussen het shoppen door doet.
Man man man.
Zo blijkt ook een 'veelgemaakte fout bij onderbroeken' te zijn dat je een vies exemplaar uit de wasmand haalt
Later is nu
dinsdag 3 april 2018 om 11:31
Idee voor een nieuw topic: schrijf je eigen Viva-blog.
"Waarom je dus nooit je broodrooster mee moet nemen onder de douche"
"Veelgemaakte fouten bij het veters strikken"
"Waarom het geen goed idee is te tongen met de FWB van je BFF"
dinsdag 3 april 2018 om 11:44
Dat zou een hilarisch topic kunnen worden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 3 april 2018 om 11:49
dinsdag 3 april 2018 om 12:29
Geweldig idee!
Open jij dat topic?
We zullen ze wat nieuwe inspiratie geven, helemaal leuk! en ik beloof heilig dat ik het net als hun "artikelen" ook kort en bij "kernachtige, pakkende tips" zal houden
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
dinsdag 3 april 2018 om 12:57
dinsdag 3 april 2018 om 13:35
dinsdag 3 april 2018 om 14:07
Het is echt enorm irritant. Niet alleen deze trouwens, ook de - Geen vuile onderbroek uit je wasmand halen als je geen schone meer in de kast hebt. Geen shopaankopen demonstratief meenemen op je sollicitatiegesprek en de: als je samen doucht heeft 1 persoon het koud - stukjes. Om te janken allemaal.
en volgens mij kun je die berichten niet eens uitschakelen.
dinsdag 3 april 2018 om 14:18
Het is mij gelukt op mijn laptop om de Lees ook uit te schakelen (althans de titels en plaatjes naar de artikelen).NYC schreef: ↑03-04-2018 14:07Het is echt enorm irritant. Niet alleen deze trouwens, ook de - Geen vuile onderbroek uit je wasmand halen als je geen schone meer in de kast hebt. Geen shopaankopen demonstratief meenemen op je sollicitatiegesprek en de: als je samen doucht heeft 1 persoon het koud - stukjes. Om te janken allemaal.en volgens mij kun je die berichten niet eens uitschakelen.
- firefox
- add on uBlock origin installeren
- rechterkant muis op blok Lees ook klikken
- element blokkeren
Maar dank zij jullie hoor ik toch vaak wat er te vinden is...
dinsdag 3 april 2018 om 14:46
Die bestaat ook niet. Voor het mannelijk geslachtsdeel worden geen schattige nietszeggende verkleinwoordjes, waarmee alle verwijzingen naar de functie worden omzeild, gemaakt. Vrouwen moeten schattige meisjes blijven die weliswaar een hoer moeten zijn in de slaapkamer, maar daarbuiten preuts functieloze vajayjay’s hebben.
dinsdag 3 april 2018 om 14:49
dinsdag 3 april 2018 om 14:50
NYC schreef: ↑03-04-2018 14:07Het is echt enorm irritant. Niet alleen deze trouwens, ook de - Geen vuile onderbroek uit je wasmand halen als je geen schone meer in de kast hebt. Geen shopaankopen demonstratief meenemen op je sollicitatiegesprek en de: als je samen doucht heeft 1 persoon het koud - stukjes. Om te janken allemaal.en volgens mij kun je die berichten niet eens uitschakelen.
Je hoeft ze ook niet aan te klikken he .
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf