De vijfuurshow met Leo en Poez!

28-10-2008 23:21 282 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie krijgt een rol? Wie krijgt een rubriek? Wie gaan we interviewen?

Praat en denk mee!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Mevrouwdekees schreef op 31 oktober 2008 @ 09:36:

En als we Lange Frans nou es vragen?

Dat kan ik wel regelen.

Ik weet wie zijn vriendinnetje is...
Oh maar trouwens!?

Frans mag dus geen liedjes zingen... duhhh!
Zeg Djodjo, jij realiseert je hoop ik wel dat in elke show wel wat ruimte zal zijn voor een muzikaal intermezzo? Van diverse gerennomeerde nederlandse artiesten? Dat het niet de Djodjoshow wordt?
Huh?

Dus ik ben alleen goed genoeg voor 1 aflevering?

Nou dan kun je die tupperwhere ook in je poepert stoppen...
Neehee. De begintune is toch van jou? En er mag best af en toe een extra liedje bij. Maar dat betekent niet dat geen ander meer een deuntje mag komen doen.

Zucht. Waar is Leo als je dr nodig hebt, die kan veeeuul beter paaien en aaien.....
Als het passend is, dan mag lange frans best meedoen in mijn achtergrondkoortje hoor...
LEEEOOOO!!!

Kunnen we ons niet laten sponsoren door Curver?!
quote:Poezewoes schreef op 31 oktober 2008 @ 14:13:

Kunnen we ons niet laten sponsoren door Curver?!
Hebben we al een rubriek waarin kijkers iemand ergens voor mogen nomineren? Zoiets als Jack Spijkermans Gouden Eikel? Wat dachten jullie van, om in stijl te blijven, de Lul Van De Dag Trofee?
Ik vind hier dingen van.
quote:Mevrouwdekees schreef op 31 oktober 2008 @ 09:36:

En een liedje zingen, hij doet toch dat liedje over een konijntje dat mag wiebelen?

Nee, dat is van AKA de Junkies, met Willie Wartaal, van de Jeugd van Tegenwoordig.

Doe die ook maar als gasten
Ja hier ben ik, ik heb een writersblock.....in het echt

Maarre....Lange Frans, ach, gezellig, laat die jongen langskomen en even een nummer doen. Zingen kun je het niet noemen tenslotte.

Ja de verkiezing van de ditte me dat van de dag of week of maand of zo.

In het kader van de gezondheid lijkt het mij een goeie om 'De bloeddruk van de dag' te doen. Beginnend met die van mezelf, ik win want die van mij is torenhoog.

Nu nog een prijs die je er mee kunt scoren......
De gouden aambei?
Ik vind hier dingen van.
Ok, vooruit leo...

Ik zal Frans eens regelen..
of een trovee voor de gouden klussert?!
quote:yoyo2 schreef op 31 oktober 2008 @ 17:51:

of een trovee voor de gouden klussert?!Misschien leuk idee om een afrikaanse beeb als trovee te overhandigen. Lekker controversieel.
Leo, Poez, ik wil niet vervelend zijn, hoor maar ik zit nog steeds op mijn contract te wachten. Dat wil ik eerst geregeld hebben voordat ik mijn kinderrubriek ga voorbereiden, dat snappen jullie zeker wel?
.
Stel je het zelf even op, Marie? Scheelt weer want de begroting is nog niet helemaal rond.
M'rie, lees je mail eens of zo!
Myleen, jij zocht toch je roze tafelkleed? Ik geloof dat Aaf hem heeft ------->

Hoe gaat het verder met je kookrubriek?
Ik vind hier dingen van.
Nou, Lé, ik zit mijn mail maar te verversen, maar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor. Tsssss. Goed idee van je, Nijn, ik doe het wel weer allemaal zelluf.

*grmbl*
.
Maik kan niet hij zit op de haakparade, het vierdaags handwerkevenement in Haaksbergen. Ik ga morgen, zie ik jullie nog? (ik sta in de stand met de kurken onderzetters en ik doe een demonstratie dakpan glazuren)
Lijk me leuk Meds, neem je die deerne van hiernaast ook mee, voor de suikerspinnenkraam of voor op tafel als kleedje? REn doen ze er nog recordpogingen? Zijn de kijkerTs dol op, lekker langste haakdraad, gekantklsoste kerktorens of 3000 wevende wijven, zoiets.

@Leo, wiefke zo'n hoge bloeddruk, zal ik die niet pimpen? Met zoute drop voor hoger of Sonja konijnenvoer voor lager. Kan ook je metertje doen hoor, kek kantrandje erlangs ofzo. Misschien een leuk versierd pilledoosje? Ik pimp alles zogezegd.
M'rie, je mailadres is toch eigen_trailer_eerst@hotmail.com?

Daar heb ik ik nu vier keer heengemaild.

Meds, ik sta er met BR's en TP's, in Haaksbergen. Samen met Pom en Bianca. Heb je je eigen glazuuroven weer bij je? Weet je nog hoe we daar vorig jaar vooral pizza's in bakten? Die dakpannen liepen voor geen meter toen hahahaha!

Mevrouw de Kees, ik doe het konijnenvoer van Sonja, maar dan van mezelf. Want ik vind Sonja wil lief maar ik weet na 30 jaar diëten best zelf wat ik wel en niet kan eten. Zou je mijn bloeddrukmeter wat op kunnen pimpen met Swarovski of zo?
Weet je nog dat pom zo´n mooi broderiewerkje had gemaakt van haar Nuvaring, dat was een schot in de roos
Pom heb je dat patroon nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven