de viva site

06-09-2007 17:51 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
hebben julie dat ook? dat de site zo traag is/ het weerhoud mij om te gaan lezen of berichten zooooo irritant of zou t aan mijn pc liggen

jammer

ana
Ik ben pas nieuw hier, maar hij is inderdaad vaak heel traag, erg jammer!
@ vansleentje,

ik dacht al dat het aan mijn internetverbinding lag. Heb deze nl. tijd geleden naar beneden gedaan qau prijs. En dacht dat daardoor het viva forum zo traag werkte. Maar das bij mij dus niet alleen
De traagheid is bij ons bekend. Ook wij zijn niet tevreden over de performance op dit moment. De techneuten zijn druk bezig de problemen op te lossen. Helaas hebben deze problemen nogal wat voeten in aarde. Zodra we meer nieuws hebben dan melden we dat.
met dank aan de internet redactie:D
Mij vergaat de lust en de zin ook vanwege de traagheid van de pages.

Ik merk dat ik veel minder op viva forum ben en al helemaal niet meer veel lees, kost te veel tijd en bovendien frustrerend allemaal, vind het dus echt nie een verbetering. Hugs komen niet aan, smileys kan ik niet plaatsen, vriendschap aanvaarden lukt niet....ik mis het oude forum,duidelijk en overzichtelijk.
Alles is niets, Niets is alles
Echt jammer dat het zo langzaam is, het weerhoudt mij er ook van om lekker te gaan forummen. Dit is een ergernis.
Is viva bij jullie ook so SLOWWWWWWWWWWWWW
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
Geen bijzonderheden
neu hoezo? duurde maar 5 minuten om op dit topic te komen grrrrrrrrrrrr

superslow dus!
Viva heel fucking slow ja.
ik ben hier pas een paar dagen maar het is echt een ramp ja!
Heeeeel erg slow of er niet op kunnen is het vandaag.
Wilde mijn computer al het raam uit gooien
heeeeeeeeeeeeeeeel erg langzaam!! blij dat dit bij meerdere voorkomt. dacht aL dat het aan mijn pc. lag!!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Melden op de Vivapijler in het bugtopic.
Geen bijzonderheden
Beter plan; topic wordt naar viva verplaatst :-)
Jaaaa,vandaag is knudde!

Ik ben ff weggelopen tijdens het inloggen,het duurde een minuut of 10!

En een kleurtje lukt ook niet!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Thanks Viva angel5

Ik wist niet goed waar dit te plaatsen.
De topics Viva Slow en Viva site zijn samengevoed omdat ze over hetzelfde onderwerp gaan: de traahhaaaagheid van het forum.
Ik vraag me af wanneer de traaaaaaaaaaaagheid van dit forum verholpen is *gaap*

Kan hier niet goed tegen en is een grote bron van ergernis bij mij!

Weet iemand al wat meer wanneer dit forum een beetje "normaal" gaat doen?
Menschen, wat ik heb begrepen uit een reactie van Sanne is dat de performanceproblemen (de traagheid van de site) hoge prio hebben. Men werkt eraan.
ook hier veel problemen!!! foto's vaak niet tezien,of duurt heeeeeel lang, of er staat een kruisje waar je op moet klikken,en dan zie je nog niks!!! soms moet je inloggen,ook dat duurt lang of je hoeft helemaal niet in teloggen. dus ik lees hier ook niet zo heel veel meer. jammer hoor!! hoop dat hier gauw verbetering in komt...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Beste allemaal,

Het wordt zo onderhand wel weer eens tijd voor een update...

Al merken jullie het niet direct, achter de schermen wordt er door de diverse partijen enorm geknutseld en gedaan. Afgelopen week zijn er verschillende updates gedaan (o.a. aan de userdatabase, de servers, het forum en de site) en ook deze week staat er weer het e.e.a. geplanned.

Tot nu toe heeft het er een aantal maal op geleken dat een update iets uithaalde, maar helaas bleek dat vervolgens toch weer teleurstellend

Nog geen goed nieuws dus. Blijf aub jullie problemen wel melden, daar hebben we enorm veel aan!

Onze excuses voor het ongemak,

Sanne Walvisch
en jaaaaaaaaa hoor t gaat veel beter met de verbinding en k ben weer terug te forummen!!!!!

ana

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven