De Zeewespen II

08-01-2011 18:34 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

De Zeewespen
Miepje jij mag het over jezelf hebben, net als iedereen.

Maar je hebt wel elke dag een meldplicht

Gala zij is hier dus ook de enige (zie gezichtenboek en hiefus voor foto)
A dirty mind is a joy forever
Ze riepen bij mij inderdaad ook dat het na de pubertijd zou stabiliseren. Ik kon een paar maanden geleden weer 1 minpunt er af halen. Mijn ogen gaan nog steeds achteruit.

Punto is inderdaad niet zo groot, we hebben nu een Opel Astra: die is echt huge. Maar daardoor betalen we ook een vermogen aan wegenbelasting. Ik vind dat zonde van het geld. Het verschilt ongeveer 500 euro per jaar. We hebben net even auto's zitten vergelijken, en alles bij elkaar zijn we met de Punto iedere maand 100 euro goedkoper uit. We hebben ook mijn auto even vergeleken. Ik had verwacht dat die best wel duur was omdat hij niet zuinig is, maar uiteindelijk bleek hij het goedkoopst te zijn.

Ik ga die auto wel missen hoor. Ik vind die Astra ook zo'n gave auto, vind het best wel jammer. En ook dat ik niet zomaar overal naar toe kan (voor een tijdje dan).
Hey Miep!!

Oh ja ook allemaal happy new topic

En ik vind helemaal niet dat je teveel over jezelf gezegd hebt, ik kan geen genoeg van je krijgen. Van jullie allemaal niet for that matter

En gewoon omdat het kan dit plaatje, want Star Trek is gaaf.
Yesssssssssssssssssssssss een trekkie erbij.

Heb ze allemaal gezien, en de meeste vaker.
Ik heb de laatste Enterprise serie gezien, verder niet. Mijn vriend heeft ze wel allemaal gezien.
dat was wel de slechtsteserie en die openingstune jeukt extreem.

ds9 leukste serie en Picard leukste captain.
en de laatste film was erggggggggg goed, ook voor niet trekkies
GALA! TINKEL! Stiekeme Trekkies van me!

Ik vond de tune van Enterprise wel leuk, je hebt geen idee hoe vaak ik dat zing als het me weer tegenzit, in de hoop dat het weer goed komt enzo

Ik heb die laatste film ook echt 5x gezien in de bioscoop

Mijn Indiase sausje was wel ok, maar niet echt fantastisch. Beter had ik die pasta met pesto gekocht :(
Ik heb zelf mayonaise gemaakt en die smaakt lekker!!!

Jammer alleen dattie wat waterig is.
Dolce wat heb jij een knappe dochter! Vind die bril eigenlijk heel leuk staan!
Dank je Yellow

Het is ook wel een schatje.

Ik vind de bril haar ook leuk staan, maakt haar alleen wel wat ouder dan ze is.
Ja maakt haar wel wat ouder, maar komt door het donkere monteur denk ik. Heb ikzelf ook en vooral als mijn haar opgestoken is noemen ze mij hier thuis de secretaresse.
quote:galadriel schreef op 08 januari 2011 @ 20:53:

Ja maakt haar wel wat ouder, maar komt door het donkere monteur denk ik. Heb ikzelf ook en vooral als mijn haar opgestoken is noemen ze mij hier thuis de secretaresse. secretaresse??
quote:Miepjemiep schreef op 08 januari 2011 @ 20:24:

Happy new topic

Ga zo de oude even teruglezen maar allereerst sorry dames dat ik er zo weinig ben en het veel over mezelf heb gehad.Is natuurlijk nooit erg, we weten hier wel dat jij het even lastig hebt nu. Ventileer gerust hier.
ja, of heb ik het heel verkeerd geschreven.

maar ze vinden me zo streng met bril.

Is denk een grapje dat erin gebleven is.
Nem: wat naar allemaal. Maar ik zou idd gaan praten. En mssn niet alles in 1 keer, maar wat vaker kleine stukjes. Dan zit er voor haar denktijd tussen en kan het mssn wat beter landen.

Gala: wij hadden vroeger een espace. Ideale auto met groot gezin. Genoeg ruimte om met 3 naast elkaar te zitten. En alle stoelen eruit en je hebt me toch een bak aan ruimte.

Loki: ik las jou post, ik ga koken want de kattebak stinkt zo en vroeg me af hoe koken helpt tegen de stank... :-D

Ds vind oudste het erg dat ze een bril moet? En weten ze nu al dat ze er niet overheen groeit?

Yellow: fijn dat je nog wat geld hebt gevonden voor boodschappen!!

Neuro is alles gelukt vandaag? Denk het wel aangezien je in overijsel zit

Tinkel: wat een leuk huis! Jammer dat het zon nare buurt is. Ik hoop dat je snel je huis vind!!

Alleen even zwaaien want wij gaan zo even bij een vriend van Clyde langs

Tot later!

Waarom krijgt iedereen van iedereen foto's en mail en ik niet?
En waarom kan ik niet gewoon op de site inloggen? Ben ik tot mijn mobiel veroordeeld vanavond *moppersmile*
ehm, ik heb jou toch gemaild met fantastische foto's van mij?!
Ik vraag me af hoe het met drakenvrouwtje is na haar ongeluk....Iemand haar nog gesproken?
quote:Miepjemiep schreef op 08 januari 2011 @ 20:59:

Waarom krijgt iedereen van iedereen foto's en mail en ik niet? smoelenboek, daar zie je haar.
quote:yellowlove schreef op 08 januari 2011 @ 21:04:

Ik vraag me af hoe het met drakenvrouwtje is na haar ongeluk....Iemand haar nog gesproken?

nope, maar ben wel benieuwd, zou ze vandaag op de markt staan of morgen?

Als dit sowieso al doorgegaan is.
Draak ongeluk? Wtf dat heb ik niet gelezen!!
Gala, je had het goed geschreven hoor, ik vond het wel leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven