De Zeewespen II

08-01-2011 18:34 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

De Zeewespen
Leuk Miep. heerlijk een eigen plek.

(ik heb groot huis maar geen eigen plek, maar komt nog wel eens, als kinderen de deur uit zijn)

Spannend Yellow, waarom wil je uit dit huis?
Ben er zo blij mee!
o maar kan wel uit mijn plaat gaan hoor soms.

Maar we zien elkaar al te weinig, dus liever niet te veel ellende.
Omdat het klein is. Het is een CONTAINER. Die hebben ze op elkaar gestapeld en dan noemt men het een flat. Het is 30m2, maar dan 14 meter lang, en iets meer dan 2 breed. Lang en smal en badkamer in het midden zodat je een soort 2 kamertjes hebt waar je gewoon niets mee kan. Het is wel fijn dat ik alles voor mezelf heb (wat veel studenten niet kunnen zeggen) maar daar is ook alles mee gezegd. En als ik verhuis woon ik groter, en dichter bij mama (ben heel erg gehecht aan mijn lieve mama)
Miepje, heb je ook geschilderd enzo?
Nee nog niet. Ik wel een muur roze maken of lila maar dat komt nog wel!
.
.
Ik wil mijn huis geel verfen!

Maar ik heb dus 12 euro op mijn rekening...Gelukkig heeft mijn moeder net gezegd dat zij en een van mijn zussen misschien kunnen bijspringen omdat ze hopen dat ik dan alle ellende die dit huis heeft gezien achter me kan laten. Wat heb ik toch een lieve mama!
da's lief van je mamma (en zussen, hoeveel heb je er?)

en geel, nou dat had ik nooit achter je gezocht
ik kom uit een gezin van 8 kinderen

Je kunt er een paar zien op facebook!

Ik heb heel lang een tijd gehad dat ik altijd iets geels aanhad, al was het dan maar een gele bloem in mijn haar hihi. Had ik een keer iets anders aan, waren mensen echt geschokt. Die goeie ouwe tijd toen ik nog jong was.....

Miepje speel je zelf ook weleens games?
Nee yellow hoezo?
ik weet niet wie jij bent op facebook.

ga nu fimpje kijken.

laterzzzzzzzzz
Gala hoe heb je die roze muur bij dd voor elkaar gekregen? Of vind hij roze Ook wel mooi?
Kijkse gala fijne avond.
Ik ga ook afsluiten. Mssn nog een spelletje doen. Fijne avond dames
Dahaaag. Miepje ; omdat je zei dat het een gamekamer ging worden!
voor alle lieverds!
Iedereen al weg?
Ik ben er! Was aan het skypen met mijn vriendin in USA. Grappig, ze was op zo'n campusdorm, en het is precies zoals in die films
Wat gaaf. Ik heb een vriendin uit USA op faceboek, maar zat laatst te kijken en kon haar niet meer vinden. Ik snap helemaal niks van faceboek.
Maar als je haar naam gewoon intoets in het zoekvak? dan krijg je haar toch weer te zien?
Ik moet het maar weer eens even proberen denk ik.
Ow wow ik snap weer een beetje hoe het werkt, ik ben toch veel meer van Hyves.
Ik heb juist het idee dat iedereen is overgeschakeld naar facebook. Zit er zelf nu ook meer op, bijna nooit op hyves meer eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven