De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

mja, komt allemaal wel goed hoor NU, ik moet ergens wat structuur vinden enzo

Yellow, het is vieze chemische troep en het is heel erg slecht voor je *steekt foeivingertje op*
Oh sorry ik zie nu dat ik een intiem moment incl glijmiddel verstoor. Ik ga wel in de hoek staan!
nou doe maar niet hoor, we fisten wel een andere keer

hoe was het in de stad en in het rokerige café?
Yellow

Ach doe lekker mee joh!

Wel even tandjes op elkaar!

Nem, je kan me altijd bellen he
Oh Nem wil het blijkbaar nog even privé houden
Het rokerige cafe was fantastisch, lekker veel roken, en ik vrees huilen om mijn ex. Wel fijn om even met vriendin te praten

Nem, wat is er precies aan de hand? (je hoeft niet te antwoorden, maar ik begrijp het niet helemaal)

NEURO ALWEER MIJN LICHTPUNTJE, van jou mag ik tenminste meedoen. Ik heb alleen geen glijmiddel, wel condooms waar ik het vanaf kan schrapen?
Hoezo huilen om je ex?

Hahaha wij hebben hier wel een 5 liter vat staan
NU, ik weet het, maar ik heb niks te vertellen

Yellow, het hele verhaal is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg lang en ik betwijfel eigenlijk of er iemand is op het topic die het hele verhaal ooit heeft gehoord, maar de recente ontwikkelingen zijn dat ik inmiddels al drie jaar thuis zit, elke keer wordt neergeslagen als ik weer opkrabbel, en nu wel weer aan de studie ben, maar het daar nog best moeilijk mee heb, dat oppakken van een regelmaat. Nu is het vakantie en ik merk dat ik eigenlijk alleen maar de hele dag een beetje op de bank hang en weinig nuttigs doe. En daar voel ik me rot over. En doe dan nog minder. Voilà cirkeltje
Yellow, wat rot, dat huilen om je ex tis nog niet heel lang geleden he?
Nem
Hij is er vandoor met een ander, maar ik zit nog in fase nonacceptatie, je kent het wel.

Fijn dat jullie een 5 liter vat hebben staan, maar ik hoop ooit weer uit mezelf te glijden van een of andere hunk. Ik dacht zelf aan deze:

Veelste jong, maar ik ga nu voor het concept toyboy
Nem

En wat betreft je leventje op het moment, ik doe met je mee hoor, tot diep in de nacht op het forum tot ik zo moe ben dat ik tenminste in slaap val in plaats van malen. Goed dat je je studie oppakt, ik ben weer voor de miljoenste keer ingestort, en vrees dat ik het weer niet af ga maken
meh, er zijn leukere mannen...

Ik ken het niet, gelukkig maar, maar het lijkt me erg rot, zo in de steek gelaten te worden wonen jullie nog in hetzelfde huis, op heb je inmiddels een eigen plekje?

NU, dankjewel
Zow, yellow, megt jou kan ik praten, hoe triest het ook mag klinken. Inderdaad forummen/internetten tot je echt moe bent, en vervolgens veels te laat opstaan en de dag onder je vingers weg zien glijden. Stom eigenlijk.

Ik moet wat met die studie, tis een hele nieuwe. Met alleen een vwodiploma kom je gewoon niet zo ver in het leven.
Yellow: klote! Ik ken het gevoel een beetje, mijn ex had ook rare fratsen

Als je wilt praten, mijn nick @live.nl en dan kan ik je mijn msn adres geven?

Hoeft niet nu ofzo maar aanbod staat!

Nem voor jou altijd, mijn allerliefste verloofde!
whut! meteen al een mailadres? Hengelaar!!!

*toverstaf pakt*

Ik herken het, ikheb ook braaf een VWO diploma, maar daar kom ik dan nergens mee. Of wel ,maar dan heb ik een gigantische studieschuld omdat ik geen studie afgemaakt heb. Ik kan er echt gigantisch om malen al dat geld dat terugbetaald moest worden.

Ik woonde niet samen met mijn vriend, dus ik zit nu gewoon in mijn huis. Maar hij was wel altijd hier, dus ik kan af en toe wel tegen de muren opspringen omdat het zoveel herrinneringen zijn.

Lief van je voor het msnen, ik zal een mailtje sturen (moet eerlijk zeggen dat ik nooit op msn zit, maar ik kan het altijd een keer proberen)
Jaloers Nem?!

had ik niet achter je gezocht!

Ik zou jou nooit buitensluiten (ZOALS JE NET WEL BIJ MIJ DEED TOEN IK NIET EENS IN DE HOEK MOCHT KIJKEN)

Yellow, je bent een echte zeewesp!

Kijk maar hoor, tis gewoon een aanbod, doe ermee wat je wilt

Nem, jij blijft mijn allerliefste, dat weet je toch!
meh, yellow, da's echt rot zeg. Dat geld zou geen issue moeten zijn, ga gewoon weer studeren, dan komt het ooit wel een keer, ookal is het veel.

Ik sluit niemand buiten, ik probeerde je gewoon niet te verplichten tot fisten op je allereerste dag hier

NU:
Nem wat nou nee!

Is onze liefde voorbij?

Heb ik me zo in jou vergist?

(hoe ging die songtekst nou)

Zou je lachen

Zou je schelden

Zou je zeggen dat ik een klootzak ben ?
Hahaha nee die bedoelde ik niet

Nem:

Waarom ben jij zo veranderd,

Nee zo ken ik jou toch niet.

Jy bent nu iemand anders,

Ik hoop dat jij dat zelf ook ziet.

Nou kijk eens in de spiegel,

Kyk jezelf maar eens aan.

Dan kan jij misschien vertellen

Wat er allemaal mis is gegaan.

Doe maar gewoon,

En blijf wie je bent.

Ik heb je lief,

Maar wel alleen zoals ik jou ken.

Ja ik vraag het je,

Ooh ik smeek het je.

Als je zegt dat jij van me houd,

Doe dan gewoon.

⤙t Is moeilijk om te zeggen,

Hoe ik me van binnen voel.

Ik hoop dat je mij uit kunt leggen,

Wat er speelt met jou gevoel.

Ik ben ooit verliefd geworden,

Op dat meisje jong en fris.

Maar waar is zij nu gebleven,

Heb ik mij zo in jou vergist.

Doe maar gewoon,

En blijf wie je bent.

Ik heb je lief,

Maar wel alleen zoals ik jou ken.

Ja ik vraag het je,

Ooh ik smeek het je.

Als je zegt dat jij van me houd,

Doe dan gewoon. [2x]
ehm.........

Wat gaan jullie morgen eten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven