De Zeewespen

22-12-2010 00:12 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jarenlang hebben ze rondgezworven.

Zo lang, dat niemand meer weet waar ze oorspronkelijk vandaan kwamen.

En eigenlijk weet ook niemand meer precies wie of wat ze zijn, de meeste mensen weten alleen maar dat ze een doorslaggevende rol hebben gespeeld in de Slag bij de Shetlandeilanden, en dat ze verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor de diaspora van de pony's die ooit alleen maar op die eilanden te vinden waren.

Sommige mensen zijn heel goed op de hoogte en weten ook nog dat ze ooit een belangrijk verdrag hebben gesloten met het monster van Loch Ness.

Sinds die tijd worden ze nog maar heel af en toe gezien, op alle zeeën van de wereld, en de geruchten gaan dat ze soms zelfs een uitstapje maken naar geheime zeeën die niet eens op onze kaarten staan. Hun thuishaven is lang geheim gebleven, maar de vraag is hoe lang dat nog gaat lukken.

Misschien kunnen ze nog heel lang mysterieus blijven, en blijft hun precieze geschiedenis wel altijd gehuld in nevelen...

De Zeewespen!

Aah flowerfield

Ik hoop dat je snel je ideale bedje kunt vinden. Misschien kun je het zelf maken(met behulp van vrienden) bestaan vast wel sites voor hoe je zoiets maakt?
Goedemorgen............o nee....middag

De wijn was gisteravond zo ontzettend voortreffelijk én het was super gezellig en het eten overtrof alles!!!

Wauw, wat hebben wij een topavond gehad.

FF kweetniet, maar ligt ze in zo'n trappelzak?

Ik ben met de kids van ledikantje direct naar een gewoon bed gegaan. Ze zijn er wel eens uitgevallen, maar eigenlijk sliepen ze op die manier wel beter!
A dirty mind is a joy forever
Je hebt ook van die dingen ff dat je haar als het ware een beetje vast legt. Die doe je om het matras en maak je dan met 2 lange delen elk aan een kant van haar buik vast met klitteband. Soort buikband maar omdat deze ook om het matras zit schuift ze niet meer zo. Mijn zus heeft een goedgekeurde (zelfs door de kraamhulp!!) zal eens vragen hoe die heet.
Zijn bij mijn ouders geweest, was gezellig en L heeft zich heel goed vermaakt. We hadden de babywalker meegenomen (babyrolator) dus iedereen kon zien hoe goed ze kan lopen. Ze lief zo achter dat ding. Net op de terugweg langs de mac geweest. Nu L eten, in bad en dan naar bed.

Miepje, vraag eens als je wil. Hoewel ik niet denk dat het werkt want ze is een buikslaper.

DS, leuk! Heerlijke kerstdagen gehad dus?
Gelukkig, de kerstdagen zijn bijna voorbij. Was heel gezellig maar ik ben toch altijd blij als het verplichte op visite moeten over is.

Daarnet alleen met Drakenman geplaatbakt. Erg lekker, maar ik mocht/kon heel veel niet hebben, te gekruid. Nou ja, ik heb me het deel wat wel mocht, goed laten slapen.

Flower, ik weet ook niet hoe je het op moet lossen. Als ik iets bedenk, gil ik wel.
Ff spuiten; ik voelde me ontzettend KUT gisteren toen we uit eten gingen met de familie en mijn moeder probeerde te vertellen aan de restauranthouder dat er toch een persoon minder was zonder dat ik het zou horen (mijn ex) en dat ze een cadeau had, wat ik vond, ingepakt en alles met zijn naam erop(had ze al van tevoren gehaald)

het maakt me verdrietig
is het nog maar zo kort over tussen jullie twee Yellow?.

Mijn kaas fondue was mislukt, was me nog nooit overkomen, snap er niets van.

Wel lekker gegeten hoor, gewoon op de plaat gegeten verder met de kinderen (zelfde als jij Draakje?.)
Yellow kan me voorstellen dat het je verdrietig stemt.

Elke keer weer met je neus op de feiten gedrukt te worden dat het over is.

Komt goed meis!! Volgens mij ben je een sterke vrouw, je vindt je weg wel. Je ben goed, goed zoals je bent!

Draakje Relaxzzzzz..........

Gala wat gek...

Mijn kerst is geweldig, beter had ik het me niet kunnen wensen.

Eindelijk iets wat goed gaat!!!
Draak, jammer zeg! Hopelijk heb je er wel van genoten?!

Yellow, dat is klote! Ik kan wel met afgezaagde spreuken komen aanzetten, maar dat doe ik niet! Een dikke

DS! Heerlijk toch?! Probeer dat gevoel nog even vast te houden!
Oooh, en Gala! Sorry, ik ben moe! Hoe kan dat nou mislukken? Is toch gewoon die kaas smelten?
quote:Flowerfield schreef op 26 december 2010 @ 21:02:

Oooh, en Gala! Sorry, ik ben moe! Hoe kan dat nou mislukken? Is toch gewoon die kaas smelten?

Ja normaal gesproken wel, maar het was voze kauwgom.

Wat fijn dat je zo'n fijne kerst hebt Dolce, het is je gegund.
Voze is vieze, stomme woordenafmaker.
FF fijn dat L. zich zo super heeft gedragen trouwens!

Gala, een maandagochtendpakje fonduekaas waarschijnlijk
Wat raar zeg! En ik loop net aan vriend te verkondigen dat wij dat binnenkort ook gaan doen!
Ben ik ook blij van! Ze is zo relax nu bij anderen! Ze deelde zelfs haar stukje spekkoek met mijn broertje en moeder. Dat had ze een paar maanden geleden echt niet gedaan. En ze had de grootste lol toen mijn moeder haar op de bank een zetje achterover gaf zodat ze in de kussens viel.
Ik had het helemaa zelf gemaakt, met kaas van de kaas boer, witte wijn en kirch.

Nootmuskaat, knoflook en een nieuwe pan.

Voortaan maar een pakje
Gala wel heel vervelend!!!

FF lekker dat ze nu zo relaxed is!
Ah! Dus met de supermarktkaas kan het niet mislukken? Wat zonde zeg! Had je dus beter zo op kunnen eten.
Luisteren jullie ook naar de Top2000 op Radio 2?

Ik wel, ik geniet me suf!
Ik lig in bed en ga slapen! Morgenvroeg weer werken en dit gaat een prutnacht worden. Een nachtje doorslapen, dan zou ik me suf genieten! Welterusten allemaal!
Trusten ff!!

Jammer dat het mislukte gala

Hier een leuke avond gehad !!

Leuke dagen gehad hier!

We gaan zo nog een jointje roken (stiekem, onder de afzuigkap ) en dan slapen...

Kom morgen bijlezen en meebeppen

Fijne avond nog en alvast lekker koese

Slaap lekker voor wie gaat slapen!

Het is nu 4 weken over, ach, ik zal proberen er niet teveel over te zeuren.

Jammer van de kaasfondue idd, ik heb het nu 1x gedaan in mijn leven, en vond het een groot succes, maar voelde me daarna wel dikker dan ooit tevoren zeg, het vult ontzettend!(ikh ad toen idd wel zo'n kant en klaar pakket)

Fijn dat L lief was!
Goedemorgen! Vandaag werken! Even ontbijten nu en daarna douchen! Tot later!
Goodmorning,

Vandaag staat Rapunzel op het programma.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven