De zon schijnt...

24-04-2010 14:58 68 berichten
en toch zitten we op zo'n mooie dag als vandaag achter de computer.

Ik zit achter de computer omdat ik vannacht raar heb gedroomd, huilend wakker werd, ben gaan ontbijten met koffie en kokosmakronen met chocolade, vervolgens weer twee huilbuien kreeg, en nu heerlijk relaxt en lui maar dikke rode ogen op de bank lig met de laptop.

Waarom zit jij nu achter de computer?
Alle reacties Link kopieren
Paloma, dit nummer van K's choice vind ik ook mooi :

Dad

I was a kid, you were my dad

I didn't always understand

I wanted freedom, you got mad

You were concerned, I got upset

I didn't recognize you yet

And did you cry, I know I did

When I lied to you

I didn't want to hurt you

I just never knew I did

You never told me that you loved me

I know you didn't know how

I guess that shows we're much the same

'Cause I love you too and until now

I've never said those words out loud

I hope you're proud

To be my dad...

What are your secrets, do you pray

Is there a god that shows your way

I wish I knew...

Do you have crazy fantasies

What happens in your dreams

I want to know...

I guess you'll always be a mystery to me

But you taught me how to value life

And what else do I need

I have a dad who watches over me
Dank je wel. Dat is inderdaad ook een mooie tekst. De band met mijn vader was goed maar complex. En dat kwam natuurlijk omdat hij complex was en ik niet .
Maar natuurlijk Paloma
quote:Wellhello schreef op 24 april 2010 @ 16:49:

Ik zit binnen,

omdat ik keihard moet janken om hele stomme dingen en ik geen zin heb dat iemand het ziet.Wat zijn die stomme dingen ?
quote:kleine04 schreef op 24 april 2010 @ 17:01:

was wel ff buiten maar had geen zin meer

om naar de markt te gaan en voel me niet echt top.

dus zit nu binnen met een boek.

en net ook tranen met tuiten gehuilt.

nu lig op me bed met de gordijn dicht en muziek aan.Wil jij er ook over vertellen ? Ik heb het gedaan en het lucht best wel op.
quote:paloma schreef op 24 april 2010 @ 14:58:

Waarom zit jij nu achter de computer?

Omdat ik anders niet op jouw bericht kan reageren!

En inderdaad, het is een zonnige dag, en druk en erg gezellig in Enschede!
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 24 april 2010 @ 19:38:

[...]

Omdat ik anders niet op jouw bericht kan reageren!

Zo had ik het nog niet bekeken. Leuk dat je er bent!

Hier ook een heerlijke zonnige dag geweest - ga er morgen (in de herhaling) maar eens van genieten.

Zit nu te twijfelen of ik de rest van de kokosmakronen ga opeten of dat ik toch maar ga koken.
Ik zat ook een beetje op de wip, maar ga toch maar gewoon koken.
Ik zit ook al de hele dag binnen. Ok, ik heb een half uurtje op mijn balkon gezeten, maar dat vond ik ook niks. Gewoon een kutdag. Waarom? Geen idee.

Paloma, ik snap heel goed hoe je je voelt. Dat heb ik ook altijd rond de sterfdag van mijn moeder.

voor iedereen die het nodig heeft.
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Ik had ook een ontzettende dip, maar ineens ging ie weg! Even onverwacht als ie kwam, vertrok ie weer!

Nu jullie nog!
Stomme dingen; dingen veel te zwaar opvatten, compleet uit verband rukken en het ergens wel weten maar complete emotionele incontinentie!

Ben ook aan t minderen met AD dus dat kan zeker een oorzaak zijn.

Maar gaat al wat beter, hoewel de waterlanders achter de ogen ziiten...
This is not kosher!
Hoe gaat het met iedereen hier ?

Vanochtend weer een huilbui gehad en toen was ik het zat . Ik heb een paar druppels rescue in een glas water gedaan en opgedronken (zijn homeopathische druppels). Ik had het flesje nog staan van een jaar geleden en nu komen ze ook weer van pas. Het is niet dat ik mij somber voel of dat ik zit te malen, maar huilbuien uit het niets zijn ook vermoeiend. Nu ben ik thuis lekker aan het rommelen.

Fijne dag allemaal - achter de computer of niet .
Ik moet even bijkomen van het zonnebad van net Ben daarom even binnen gaan zitten. Maar heb net al met de laptop buiten gezeten Niks is meer leesbaar, maar ach
Het is warmer dan gisteren, maar niet onaangenaam warm.
World of Warcraft: Legion
Hier is het ook minder zonniger dan gisteren maar wel lekker. Het is een fijne zondagmiddag.
Het is hier (Amsterdam) niet zonnig. Gewoon ronduit bewolkt. Tenminste dan waar ik woon. Het zal best warm zijn (ben nog niet buiten geweest), maar heel bijzonder vind ik het allemaal niet (hoorde allemaal mensen om me heen die van plan waren te gaan BBQ-en).
Echt Nederlands. De zon schijnt net en het is even over de 15 graden en dan moet er al meteen gebarbecued worden. Ben ik de enige die het ronduit smerig vind om opgesloten in een tuin, in een walm van rook te moeten gaan zitten, wachtend op een stukje vlees die hopelijk genoeg gegaard is (barbecueën is namelijk "een kunst" en niet iedereen met een glas bier in zijn handen kan dit)? Vast wel .
Beetje mosterd paloma, maar nee.

Altijd teveel gegeten van het brood en *gruwel* koude aardappelsalade in afwachting van een viezig vleesje, nooit een momentje met iedereen aan tafel omdat er altijd wel iets gedraaid/gered/geschonken moet worden, kleren daarna ruiken naar brand, etc..... Nee je bent zeker niet de enige.

Kan dan wel weer hard lachen om die opvouw-BBQtjes die je overal kan krijgen om op ieder gewenst plekje dit heerlijke zomer-gevoel op te kunnen roepen.....

maar misschien moet ik gewoon in finland oid gaan wonen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven