Digi-dinnetjes, formerly known as -5kg

03-09-2008 20:35 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo. Weg met die hysterische poppetjes
Ha die Noor, hoe was het??

Hier nog geen frustiekilooo's hoor, maar de weegschaal gaf vanmorgen wel iets meer aan (ongi worden?). Gisteren 66.1 en vandaag 66.5.

Wat mij betreft kunnen we gewoon blijven kleppen hier hoor, maar het is natuurlijk leuker als het wat drukker is...Tja...

Jennie
Heej meiden!!!

Nou maken bovenstaande posts het welkom toch een stuk warmer hoor! Denk, zal halve week niet kijken, want er gebeurd hier toch niks, maar het valt me erg mee!

Erg lekkere vakantie gehad, maar de eerste week toch best wel veel regen, dat was balen. Tweede week zaten we in het noorden van Italie en daar hebben we alleen maar zon gehad, heerlijk! Echt genoten, van het eten, de rust en elkaar...

@ Porec, welke feedback heb je nodig meis!? Want merk idd dat je zelf ook niet veel rondhangt meer?! Althans, heb nog geen 'schreeuw-om-aandacht' vernomen van je... Hoe is het verder met je meis!?

@ Revival, verslaafde! Ach weet je, we zijn elkaar allemaal niks verplicht, dus zie het ook niet als verplichting, zie het meer als een behoefte die je soms kan hebben en soms ook niet... Ben wel heel benieuwd hoe het met je gaat. En vind het superleuk te horen dat jullie kinderen willen (nooit aan gedacht eigenlijk) Hoe gaat het hele proces nu verder dan!? Of wil je dat hier niet neerzetten ivm je herkenning. Hoe kwam dat zo eigenlijk!? En jeetje, nieuw huis.... nieuwe baan.... Toe maar... Dat zijn een hoop veranderingen zo ineens. Ben benieuwd waar die uit voortgekomen zijn... Maar wat ik al zei, snap dat je het hier niet allemaal 'plempen' wil....

@ Jennie, netjes hoor! Ook met je ongi-in-aantocht!

Ik vandaag meegedaan aan een estafetteloop bij ons in de buurt. 38 km was het, in een groep van 8, met elke keer 2 renners en de rest fietsen... Erg leuk!

Slaap zacht straks!
Dacht ook dat het hier wat over was, maar zie inmiddels toch dat jullie allemaal weer 'langs' gekomen zijn.

Noor.. weer at home. Lekkere vakantie gehad dus. Fijn!!

Jennie.. joehoe... you go girl! Doorgaan he.

Hier net de laatste m&m's op. Gekocht voor verjaardag dochtertje. Bij 3 zakken kreeg je een gratis dvd.. dus maar 3 gekocht. 2 over na verjaardag... nu dus niet meer.. Ahhh...

Hier dus druk gehad. M'n kleine wijffie is 4 geworden... Verder werk, enz. enz.

Met de kilo's gaat het wat minder. Tja verjaardag en daarna de resten (altijd veeels te veel gekocht) opeten :-/ Morgen maar weer wat minderen. Ga ook weer sporten. Tijdens schooltijden.

Porec.. Alles goed met je?

Revival.. leuk als je blijft. Mocht ik 'herkend' worden op dit viva-forum dan zou ik er wel mee stoppen. Misschien later onder een andere naam verder gaan.

Ga weer.. Morgen werken, nog even boven boekje lezen.

Kom gauw weer.

GroetjesX
Haaaallllooooo.

Waar zijn jullie? Lekker weekend?

Hier werken. Vanmiddag weer. Verder rustig..

Ben weer goed bezig met 'lijnen'. Weeg nu 63,6.

Maandag ga ik ook weer sporten!! Kleine meid gaat nu naar school en ik wil nu overdag gaan sporten. Maandag dus weer 1e keer....

Fijne dag verder!!

GroetjesX
Up...
Hee blub!!! Jij als enige nog aan het proberen het topic hoog te houden!? Het is toch wat... Hoe gaat het met jou met sporten en lijnen!? Lekker bezig?!! Ik vandaag mijn minitramp weer onder het stof vandaan getrokken en 45 minuten gejumped. Was echt heerlijk! Hoop het echt vol te kunnen houden...

Porec, Revival, Jennie, hoe is het met jullie meiden!!?

Ik morgen met vriend naar de Efteling! Echt zin in!

Slaap zacht zo...
Ja Goudvis, herken het. Oudste hier zes geworden. Zondag hebben we het gevierd. En maar (vr)eten, niet goed.

Wel weer ingeschreven bij sportschool. Gisteren les xco gehad en zumba deze week. Lekker weer. Maar er is dus wel weer een kilo bijgeslopen. Baaaaaal.

Hoe was de Efteling? Dacht dat íe al dicht was...

Jennie
Noor.. leuk efteling. Wij waren er van de zomer, maar toen alleen maar regen gehad :-/

Lijnen ging wel redelijk. Ben alleen nu ongi en dan gaat het mis... chocolade (!!!), enz. Tja straks maar weer goed eten.

Jennie.. nog gefeliciteerd. Al het lekkers op? Lekker weer sporten. Zumba lijkt me ook wel leuk, maar dat hebben ze niet bij ons op de sportschool.. jammer..

Ik ben vorige week weer begonnen op de sportschool. Was heerlijk. Daarna alleen toch weer druk met werk, enz., maar donderdag wil ik weer gaan, aquarobics.

GroetjesX
Heej Ladies!

De Efteling was echt heerlijk!!!! We hadden supermooi weer en het was lekker rustig, das toch altijd wel fijn! Dus alle attracties heerlijk relaxed gedaan en lekker genoten van de gezelligheid en het mooie park!

@ Jennie, gefeli met jullie oudste! 6 alweer... wat gaat het snel! Goed dat je je weer hebt ingeschreven bij de sportschool! En lekker aan het lezen lees ik al! Nou, die kilo is er zo weer af, gaat helemaal goed komen!

@ Goudvis, aah jij ook ongi nu!? Ik van het weekend geweest en een vriendin kwam gezellig slapen, dus hebben alleen maar zitten vreten, echt erg! Jij ook al goed bezig op de sportschool! Lekker hoor!!!

Ik wil ook weer het sporten op gaan pakken, maar sportschool is voor mij weinig optie ivm wisselende diensten. En wil dan toch graag de lessen doen en dat komt zo vaak niet uit. Dus ben nu weer begonnen op mijn trampoline en dat gaat heerlijk! Ook hardlopen weer een 'beetje' aan het oppakken...

Fijne dag!
Up..

Hoe gaat ie meiden? Alles goed?

Hier wel. Weeg nu 63,2. Knop is goed om... nu volhouden. Van het weekend oa 2 verjaardagen gehad en geen gebak genomen of chips/enz.

Sportschool wordt deze week denk niks, misschien 's avonds. Herfstvakantie. Heerlijk trouwens... lekker luie ochtend hier. Helemaal happy dus

Noor.. Lekker zo'n dagje efteling. Vooral als het rustig is en mooi weer!

Ik heb ook veel wisseldiensten. Ik wil nu overdag gaan sporten. De les-aanbod is dan wel minder, maar gelukkig toch nog regelmatig iets.. body shape of aquarobic. Als dat allemaal lekker gaat wil ik ook weer spinning gaan doen. Hoe gaat het hardlopen?
Gisteren een goeie dag gehad en toch woog ik vanochtend 63,8.... 0,6 meer dan gisteren :-/ Snap er niks van..

Misschien wat minder op de weegschaal gaan staan.
Heerlijk goudvis, je gewicht klinkt me als muziek in de oren. Wij zijn een midweekje weggeweest en bij mij moet de knop weer om, het ging zo goed.

Gisteren een uur gewandeld, morgenochtend weer. Deze week weer naar de sportschool. Ik ga m'n best weer doen ).

Ik heb al zo'n tijd niet gelopen, heb er ook even geen zin in. Nu eens lekker in de sportschool lesjes volgen. Hier gaf de weegschaal 66.7 aan...

Jennie
blub.. (ipv up).
snik, het is echt over he

Liefs

Jennie
Jennie.. dacht er net aan om dit topic op te zoeken en maar 'af te gaan sluiten'. Jammer... maar er wordt hier niet meer geschreven.

Hoe denken jullie erover?
Ja Goudvis, dat is goed. Maar wel heeeeeeeeeeeeel erg jammer he.

Maar ja...snik.

Liefs,

Jennie
Hmmm... mijn 'knop' is wel goed om nu. WIL echt afvallen,ben het zat, en ben nu al 2 dagen goed bezig (jeahh). Weeg nu 64,1 en wil echt naar de 62. Daarna zien we wel...

Ga dit topic wel als persoonlijk 'dagboek/schop onder de kont/enz' gebruiken.

Vandaag

O.. crusli/yoghurt

T.. appel

L.. 3 broodjes met 30+ kaas

T.. ?

D... ? of zelfgemaakte tomaten soep of spinazie/aardappels/stukje vis

Doet er nog iemand mee?
Hee goudvisje,

Ik heb mezelf aangemeld bij een ander topic. Zin om mee te gaan .

Moet je even bij mijn topics klikken. Lijkt me wel gezellig...

Goed gedaan trouwens, ik heb cake op (jarige op werk), drie handjes bakker chocokruidnoten en wat chipjes...ooooh, als ik maar niet de zak in moet.

Liefs,

Jennie
Lieverds... :( Hoe is het hier??
Lieve Jen en Blub,

sorry dat ik zooo lang niks heb laten horen... Ben jullie totaal niet vergeten hoor, maar zo druk met van alles, feestdagen... werk... auto paar keer kapot gegaan... administratieve zaken... hardlopen... 'nieuwe' baan... Dus heb echt prioriteiten moeten stellen en weinig online geweest...

Maar hoe is het hier?! Jullie knop is goed om lees ik?! Of toch meegenomen in de zak, Jen!??

Naar welk topic zijn jullie nu verhuisd dan!?

Hee Noor!

Kijk even bij de items waar ik en Blub hebben gereageerd en kom er bij...

afvallen poging 2 uit m'n hoofd. Leuk.

Tot snel!

Jennie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven