Dikke vrouwen in een string bikini: ja of nee?

10-07-2007 15:01 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hier een lichte discussie met een vriendin van mij. We hebben besloten om er maar een topic over te openen, want we komen er niet uit. Vriendin heeft het figuurt eeeeeeeeeeee zeg maar gewoon dik en heeft een bikini gekocht voor op vakantie. En dan nog wel een van het soort string. Ik vind het absoluut niet kunnen. Je zet jezelf behoorlijk te kijk in zo´n bikinietje en met haar maat vind ik dat nou niet echt een positief beeld. En ik vind het gewoon geen gezicht, met al die flappen en lappen eroverheen. Zij vind dat als ze ze in haar maat verkopen, ze ze best kan dragen. En dat als men het niet wil zien, ze dan dus maar de andere kant op moeten kijken. Wie o wie heeft hier een mening over?

Dikke vrouwen in een stringbikini: Ja of nee?
quote:

quote: yoyo2 reageerde

quote: blijfgewoonbianca reageerde

ik zie trouwens heeeeeeeeeeel veel dikke mannen op het strand.....  met haar op hun buik ............. die dragen dan gewoon wat dunne , of goddelijke , of mager mannen ook dragen .......... waarom zeggen de vrouwen dáár nou niet eens wat van ?

omdat dat helemaal niet de vraag van TO is!

nou en ? ik vraag het  nou toch..........:D

hoeveel van die anti-dikke-vrouwen-met-string  types hebben een man met een vette bierpens ? OF MET EEN AHUM>>>WELVAARTSBUIKJE ? En zorgen ze dat die buik op het strand bedekt is voor degenen die zich er aan zouden kunnen storen ?

Hahahahahahaha, ik dus. Ik ben antustring voor dikke vrouwen en heb een teddybeer man. Niet door bier trouwens, want hij drinkt niet. Hij is lekker groot en stevig. En gaat niet in een speedo op het strand liggen.
quote:

nou en ? ik vraag het  nou toch..........:D

hoeveel van die anti-dikke-vrouwen-met-string  types hebben een man met een vette bierpens ? OF MET EEN AHUM>>>WELVAARTSBUIKJE ? En zorgen ze dat die buik op het strand bedekt is voor degenen die zich er aan zouden kunnen storen ?

Voor mannen heb je nou eenmaal ballenknijpers of boxershorts voor op het strand. En dan kan zo'n vette buik er nogsteeds onsmakelijk uitzien, maar als die man gewoon een fatsoenlijke broek aan doet, dan heeft hij zijn best gedaan om het er zo min mogelijk onsmakelijk uit te laten zien. Voor vrouwen heb je daarentegen bikini's en zelfs badpakken. ipv dat je het er onsmakelijk uit laat zien door een string te dragen, kun je beter gewoon een bikini aandoen waardoor je niet expres te koop loop met je hangbillen en verrimpelde anus.
quote: Dat is toch niet meteen ingewikkeld of mis ik iets in deze disucssie?nee hoor, je vraag was heel duidelijk! ;)
quote:Soms is iemand mooi van lelijkheid.........  of zo lelijk dat het vanzelf weer mooi wordt.....Ja, en soms is iemand te dik om er aantrekkelijk uit te zien in een string.

Ik vind een string sowieso geen kledingstuk voor buiten de deur.

Ik ga ermee kappen, de boel word een beetje uit zijn verband gerukt nu. Ik heb het idee dat je nu denkt dat ik lelijke mensen niet in het openbaar wil zien of zo.... Ik wil ze alleen niet in een string zien :) maar dat geld voor iedereen!
quote:Ik vind ook slanke vrouwen in een stringbikini niet kunnen. vind het nogal nutteloos...wie ziet nou je kont...wil je dat echt weten ? :Dof ie bruin is...hooguit je lover en die kan een witte kont heus wel aan.dus jij hebt een badpak ; omdat  toch niemand je buik ziet ?

Vind het vaak een beetje showgedrag...kijk mij eens even rond durven hupsen in mijn mini-bikini.

dus...don't even get me started over dikke vrouwen in stringbikini... o, joh....leef je uit !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:

quote: blindje reageerde

Dat is toch niet meteen ingewikkeld of mis ik iets in deze disucssie?

nee hoor, je vraag was heel duidelijk! ;)

Dacht ik ook, maar ja, wij zijn blont, dus misschien missen we het allebei wel....
wat nou weer met blond??!!! :(
Liever helemaal niet in bikini :o
quote:

quote: Krengiserweer reageerde

Mss komt het omdat ik single ben, maar ik kijk toch liever naar een mooie dame dan naar een lelijke.soms is iemand mooi van lelijkheid.........  of zo lelijk dat het vanzelf weer mooi wordt.....

En mooi of lelijk in in principe niet afhankelijk vn gewicht. Desondanks vind ik een dame in een te kleine stringbikini gewoon niet mooi.en in eentje die past ?  

Vmeestal vind ik eengewoon broekje mooier staan dan een string, maar een passsende string ziet er 100X beter uit  dan een te kleine. vreemd genoeg beseffen maar heel weinig mensen dat  een string die snijdt en kuiltjes maakt eigenlijk een te kleine is.

geldt trouwns ook voor gewone broekjes en speedo's voor mannen. Rollade-effect  is gewoon niet  mooi.

Voor mannen heb je nou eenmaal ballenknijpers of boxershorts voor op het strand. En dan kan zo'n vette buik er nogsteeds onsmakelijk uitzien, maar als die man gewoon een fatsoenlijke broek aan doet, dan heeft hij zijn best gedaan om het er zo min mogelijk onsmakelijk uit te laten zien. nou, hij kan er ook voor kiezen de hele dag zijn t-shirt aan te houden om een ander  geen pijnlijke ogen of een  omgekeerde maag te bezorgen....... toch ?

wil iedereen met vette spataders een vleeskleurige panty aanhouden op het strand, ja ........dank u !

En wil iedereen zijn uitgroei in de gaten houden ?

wow....................dit wordt een  zwáár  esthetische zomer ! :D
quote:wat nou weer met blond??!!! :(Ik bedoelde vriendin en ikke. We zijn blont (met een t hé) dus we dachten misschien missen we iets... Jij niet hoor. Yoyo is lief,

nietgaanhuilen....

eelt, eksterogen en hamertenen....................... geen toegang op het strand .
quote:

je verdraait steeds de discussie.
quote:

wat nou weer met blond??!!! :( Ik bedoelde vriendin en ikke. We zijn blont (met een t hé) dus we dachten misschien missen we iets... Jij niet hoor. Yoyo is lief, nietgaanhuilen....

veegt snel traan weg...

ok :D
quote:

quote: Lalein reageerde

Ik vind ook slanke vrouwen in een stringbikini niet kunnen. vind het nogal nutteloos...wie ziet nou je kont...wil je dat echt weten ? Ja:Dof ie bruin is...hooguit je lover en die kan een witte kont heus wel aan.dus jij hebt een badpak ; omdat  toch niemand je buik ziet ? Doe buik siet men in het dagelijks leven ook wel eens, mijn kont niet

Vind het vaak een beetje showgedrag...kijk mij eens even rond durven hupsen in mijn mini-bikini.

dus...don't even get me started over dikke vrouwen in stringbikini... o, joh....leef je uit ! het ziet er vies uit, puilt  uit en de string verdwijnt ergens waar de zon niet schijnt...zo je zin?
BGB heb je mijn reactie op jouw vraag over mannen nog gezien?

Nieuwsgierig wat je nu van mij vind....
quote:

je verdraait steeds de discussie.

goed, he ? Da's een heel bijzonder talent , dat koester ik dan ook.
quote:goed, he ? Da's een heel bijzonder talent , dat koester ik dan ook.mij irriteert het anders...

Hahahahahahaha, ik dus. Ik ben antustring voor dikke vrouwen en heb een teddybeer man. Niet door bier trouwens, want hij drinkt niet. Hij is lekker groot en stevig. En gaat niet in een speedo op het strand liggen.  

teddybeerman ? harig en dikke buik ? Waarom maak je daar iets heel "LIEFS "- klinkend van terwijl de afschuw over dikke vrouwen eraf druipt ?

Hij heeft geen speedo...........oké, wat dan ? Een boxer waar zijn buik  een stukje over hangt ? Waarom geen t shirt zodat anderen geen aanstoot kunnn nemen aan zijn harige buik en zijn tietvorming ?
quote:

quote: Lalein reageerde

Ik vind ook slanke vrouwen in een stringbikini niet kunnen. vind het nogal nutteloos...wie ziet nou je kont...wil je dat echt weten ? Ja nou oké........... ik kom in clubs ............. daar loop ik in lingerie...................in strings nog wel................ en dan is een string met witte billen  toch wel ietwat raar gezicht. :Dof ie bruin is...hooguit je lover en die kan een witte kont heus wel aan.dus jij hebt een badpak ; omdat  toch niemand je buik ziet ? Doe buik siet men in het dagelijks leven ook wel eens, oja ? door wie dan ?  mijn kont niet

dus...don't even get me started over dikke vrouwen in stringbikini... o, joh....leef je uit ! het ziet er vies uit, puilt  uit en de string verdwijnt ergens waar de zon niet schijnt...zo je zin? jouw feessie, Lalein.
Dat is niet de discussie verdraaien, dat is meteen doorstoten naar de kern. Namelijk: wanneer hou je je aan ''de norm'' en wanneer niet? Is de norm hetzelfde voor mannen als voor vrouwen? Heeft de norm te maken met mooi of niet mooi? Wie bepaalt eigenlijk wat mooi is?
quote:

goed, he ? Da's een heel bijzonder talent , dat koester ik dan ook.

mij irriteert het anders...

draai jij de discussie toch gewoon weer terug ?
quote:

teddybeerman ? harig en dikke buik ? Waarom maak je daar iets heel "LIEFS "- klinkend van terwijl de afschuw over dikke vrouwen eraf druipt ?

Hij heeft geen speedo...........oké, wat dan ? Een boxer waar zijn buik  een stukje over hangt ? Waarom geen t shirt zodat anderen geen aanstoot kunnn nemen aan zijn harige buik en zijn tietvorming ?

Ik heb geen afschuw van dikke vrouwen. Ben er zelf eentje. Ik had het over dikke vrouwen in een stringbikini. Hij heeft een zwembroek en draagt daaroverheen een boxer en meestal een tshirt. (Enne, hij krijgt meer dan genieg commentaar over zijn harigheid hoor. Ja, hij is harig, maar het kost nogal wat om dat weg te laten halen. Ik houd wel van harige mannen, dus ik vind het prettig. Hij voelt zich er onzeker door en draagt dus een tshirt.)
Hij zou mij trouwens best wel in een string willen zien lopen....
quote:Hij heeft een zwembroek en draagt daaroverheen een boxer en meestal een tshirt. Da's nou zonde. Een leuke, dikke, harige man is niet verkeerd, toch? Of heeft-ie zoveel haar dat je niet ziet wat de voorkant is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven