Dingen die je pas heel laat begreep...

22-09-2012 21:20 3001 berichten
Ik kwam er door een ander topic op. En ik dacht dat er al eens zo'n topic was hier op viva, maar ik kan het niet vinden.

Dus maar een nieuwe.

Dingen die je pas heel laat begreep :

Ik dacht altijd dat grafstenen in films en soaps 'echt' waren, en dat er dus een crew zich de vinkengriep zocht, opzoek naar een grafsteen met de juiste naam, en het liefst de juiste sterfdatum van de desbetreffende persoon. ( Anita van GTST bijv. Zo toevallig dat er érgens in NL een Anita begraven lag die dezelfde achternaam had ect.

ik bedacht me een jaar of 2 geleden dat die dingen natuurlijk gewoon gemaakt worden voor een film of serie

... Dat Grass roken niet hetzelfde is als Gras roken..... Ik heb het ooit met ene vriendin ( we waren 14 ofzo... ) gedaan in het park, maar stoned wordt je er niet van hoor

.. En dat bryan adams niet over zijn 'first real sexdream' zingt, maar over zijn 'first real six-string'....
Alle reacties Link kopieren
quote:englishrose schreef op 22 september 2012 @ 21:40:

Q8, dat tankstation, dat dat Koeweit betekent!Shit, wist ik ook al niet. Ik snap die tankstations blijkbaar niet
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:38:

[...]

???Dolf stelt Adolf Hitler voor, het haar, het snorretje. Vroeger dacht ik dat Dolf gewoon slecht was
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:36:

[...]

Dat snap ik ook niet als ik weet dat het at is. Net als dat # wat iedereen te pas en te onpas gebruikt.

At als het engelse woord At. Dus: bij, op ect.

Ik ga naar boven atmijn bed. ( in mijn bed )

Om aan te duiden wáár je bent. Of waar je je email hebt @(at=bij)hotmai.com.

En het is in het engels niet : Monkeytail.. zoals mijn broer dacht.
Head and Shoulders Shampoo.

Palmolive.
quote:strandmeisje schreef op 22 september 2012 @ 21:39:

Dat de kruiden in de supermarkt op alfabet hangen...

Blijkbaar wist iedereen dat, behalve ik....Serieus?? Is echt handig, maar wist ik dus ook niet....tot nu.
quote:borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:41:

[afbeelding]

Lang geleden dat ik het heb gezien. Heb het altijd een vreemde tekenfilm gevonden en helemaal niks voor kinderen. Mijn zoontje kijkt er ook nooit naar. Als die eend in beeld komt met zijn druppel later roept hij meteen:"mam, dit wil ik niet zien."
Wat iedereen boven me zegt dus
Dat van die kruiden en Shell weet ik ook pas sinds een jaartje. Dankzij een topic van hier.
Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik doorhad dat het logo van Albert Heijn gevormd wordt door de letters AH. Ik dacht altijd dat het een..... ja, gewoon een 'ding' was

quote:borodini_ schreef op 22 september 2012 @ 21:42:

[...]

At als het engelse woord At. Dus: bij, op ect.

Ik ga naar boven atmijn bed. ( in mijn bed )

Om aan te duiden wáár je bent. Of waar je je email hebt @(at=bij)hotmai.com.

En het is in het engels niet : Monkeytail.. zoals mijn broer dacht.Dat snapte ik al, maar dan snap ik nog niet dat iedereen dat gebruikt. Zeg dan gewoon dat je in je bed gaat liggen.
quote:reoba schreef op 22 september 2012 @ 21:35:

Haha, ja dat van de Shell kwam ik ook heel laat achter.

Zonder vroeger vorlichting gehad te hebben, dacht ik als kind dat baby's uit de navel kwamen, dat is eng? Maar na twee kinderen weet ik nu beter.

Jaaa, dat dacht ik ook altijd, dat je navel dan open ging en dat daar dan de baby uit kwam...

Waarom zit die navel anders daar?
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ik leer hier nog heel veel.
quote:brocoli schreef op 22 september 2012 @ 21:42:

Head and Shoulders Shampoo.

Palmolive.Het kwartje rond Palmolive valt bij mij nog niet..
quote:strandmeisje schreef op 22 september 2012 @ 21:39:

Dat de kruiden in de supermarkt op alfabet hangen...

Blijkbaar wist iedereen dat, behalve ik....Niet ! ... ik heb weer wat geleerd...
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:44:

[...]

Dat snapte ik al, maar dan snap ik nog niet dat iedereen dat gebruikt. Zeg dan gewoon dat je in je bed gaat liggen.Oh, sorry
quote:Lotte35 schreef op 22 september 2012 @ 21:44:

Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik doorhad dat het logo van Albert Heijn gevormd wordt door de letters AH. Ik dacht altijd dat het een..... ja, gewoon een 'ding' was

[img]http://adodenhaag.nl/images/stories/ah%20logo.gif[/img]

Ik dacht dat er CH stond. Snapte het ook al niet.

Ik kom hier niet echt helder over, maar ben in het echt heel slim hoor!
Vroeger bij mij op school werd er altijd een Duits verjaardagsliedje gezongen. Ik zong het altijd als: Toenkaboesta viel Glück.

Ik was al 30+ toen ik erachter kwam dat het was: Zum Geburtstag viel Glück
quote:reoba schreef op 22 september 2012 @ 21:44:

Ik leer hier nog heel veel.

Leuke avatar! Ik koeien.

Daarmee denk ik meteen aan koeien en wat ik ook pas afgelopen jaar leerde:

Koeien geven alleen melk als ze een kalf hebben en dus niet altijd en overal.

Koeien krijgen pas een uier als ze een eerste kalf hebben gekregen. Daarvoor zitten er wel 4 tepels/spenen, maar dat groeit pas tijdens de eerste dracht.

Klinkt hartstikke logisch, maar toch denk ik dat veel mensen het ook niet weten.

Ik zag trouwens een keer Puberruil op tv en een meisje uit de Bijlmer ging een week naar een boerderij. Toen moest ze eieren gaan rapen. Zij:"hoezo rapen? Die komen toch gewoon uit de winkel?"
Ik dacht dat er AN stond ipv AH. Ja, vroeger dan he.
quote:Lotte35 schreef op 22 september 2012 @ 21:44:

[afbeelding]Ik heb heel lang gedacht dat het een soort van slecht gestrikte lus was.
Heel vroeger had je een reclame waarin een man de heg aan het knippen was met een elektrische schaar van Black&Decker. In de reclame zei dat ding blackendecker bleckendecker, helemaal teleurgesteld was ik toen bleek dat dat ding helemaal niet praatte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:englishrose schreef op 22 september 2012 @ 21:44:

[...]

Het kwartje rond Palmolive valt bij mij nog niet..

Head and Shoulders altijd als 1 woord bedacht. Is natuurlijk gewoon hoofd en schouders. Daar ligt de roos meestal.

En palmolive is met extracten uit de olijfboom. Kwam er pas achter toen ik er een reclame over zag in het buitenland. Door de uitspraak. Het is palm-olive. Niet palm-o-lie-ve zoals we het in het nederland uitspreken.
Door Alfred heb ik trouwens jaren gedacht dat eilanden echt op een schildpad lagen Engeland zou zomaar weg kunnen zwemmen toen wij er op vakantie waren. Vond ik erg indrukwekkend
quote:Yvonne77 schreef op 22 september 2012 @ 21:47:

[...]

Koeien geven alleen melk als ze een kalf hebben en dus niet altijd en overal.

Koeien krijgen pas een uier als ze een eerste kalf hebben gekregen. Daarvoor zitten er wel 4 tepels/spenen, maar dat groeit pas tijdens de eerste dracht.

Wist ik ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven