Dingen die je pas heel laat begreep...

24-06-2015 22:07 1007 berichten
en we gaan hier verder over pakken sap omgekeerd uitschenken, hoe sluizen werken en alle andere dingen die we niet wisten
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 24 juni 2015 @ 23:40:

[...]



Is het echt áltijd Gorkum? Echt? Dan zeg ik het ook vaak verkeerd, haha.Yep, echt: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gorinchem

Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 24 juni 2015 @ 23:40:

[...]



Is het echt áltijd Gorkum? Echt? Dan zeg ik het ook vaak verkeerd, haha.Blijkbaar, heb even gegoogled
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Taaldingetjes.



Een vergelijking is

-bij een verschil altijd dan

-zonder verschil altijd als



Het woord "enigste" bestaat niet



Een handvat. Twee handvatten.
Hoe zit dat nou met sap? (Verkapte tvp )
Alle reacties Link kopieren
Oh.. Bedankt, Toulouse en Calvijn! Ga ik nooit meer Gorin-gem zeggen..
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Even gegoogeld op sappak (ander linkje als vorige begrijp-topic maar maakt niet uit):



http://www.culy.nl/inspir ... ken-dit-de-juiste-manier/
Alle reacties Link kopieren
Dochters zingen het Mega Mindy liedje als volgt:

Ik ben mega mindy,

ik ben een echte superheld,

die elke boef op aarde belt.



Echter ze belt ze niet, maar ze velt ze.

Ik kreeg het niet uitgelegd, boos dat ze waren!

Ze belt de boeven, en daarmee uit haha!
Alle reacties Link kopieren
Dat het medicijn is en niet melicijn. Pipi Langkous zei namelijk ergens in een Pipi Langkous film: "doe mij maar 10L melicijn". Nou toen ik daar dus achter kwam op mijn 15de heb ik zo hard gelachen 😅
-What if i fall? But darling, what if you fly!-
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook altijd gorinchem, ipv gorkum.



Vraag me dan altijd af waarom de uitspraak anders is dan de schrijfwijze.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vikhui schreef op 24 juni 2015 @ 23:40:

[...]



Is het echt áltijd Gorkum? Echt? Dan zeg ik het ook vaak verkeerd, haha.



Het is officieel Gorinc-hem (Gorink-hem) wat in de loop der jaren is verbasterd tot Gorkum (inwoners zeggen zelf meestal Gorrekem)

Dus dan is Gorin-gem zo raar nog niet, misschien zelfs logischer dan Gor-kum
Erger u niet, verwonder u slechts!
quote:Kjip schreef op 24 juni 2015 @ 23:38:

Ik heb hier een aantal jaar terug geleerd dat horeca voor Hotel, Restaurant, Café staat. Wist ik veel. Heb ik ook van hier: Badr Hari topic...
Pakken sap omgekeerd uitschenken?



Je moet ze gewoon goed om uitschenken, ik snap niet wie er ooit begonnen is die pakken verkeerd om uit te schenken en waarom zo veel mensen dat na gingen doen!
Ik prik er altijd een gaatje in aan de andere kant van het tuutje, dan heb je ook geen geklots. Eenmaal geopend gaat hij toch rechtop in de koelkast, dus voor het lekken maakt het niet uit.
quote:OlympeMaxime schreef op 25 juni 2015 @ 07:48:

Ik prik er altijd een gaatje in aan de andere kant van het tuutje, dan heb je ook geen geklots. Eenmaal geopend gaat hij toch rechtop in de koelkast, dus voor het lekken maakt het niet uit.Waarom zou je een gaatje prikken als de fabrikant echt een perfect pak heeft ontwikkeld waarmee je zonder gaatje zonder klotsen en morsen kunt inschenken?
Ja, omdat ik niet wist dat als je het omgekeerd uitschenkt je ook geen klotsen hebt, duhuh
http://www.ad.nl/ad/nl/55 ... -van-des-Hollandais.dhtml



Deze mensen begrepen het té laat. Tomtom moet je niet klakkeloos volgen, je moet ook op de borden letten!
Alle reacties Link kopieren
Ik (35) dacht laatst ineens hey alfabet dat komt natuurlijk van alpha, beta (gamma).



Nooit over nagedacht
Alle reacties Link kopieren
quote:toulouse74 schreef op 25 juni 2015 @ 00:17:

Even gegoogeld op sappak (ander linkje als vorige begrijp-topic maar maakt niet uit):



http://www.culy.nl/inspir ... ken-dit-de-juiste-manier/



Ik dacht even dat de schrijver dit misschien ook op het viva forum had geleerd



(stiekem een tvp)
quote:okkervil schreef op 25 juni 2015 @ 08:00:

Ik (35) dacht laatst ineens hey alfabet dat komt natuurlijk van alpha, beta (gamma).



Nooit over nagedachtEn daar kom ik nu pas achter!
Alle reacties Link kopieren
Is er ook een truc om die laatste slok uit dat pak te krijgen? Ik hoor altijd nog wat klotsen als ik het lege pak schud, maar mooi dat die laatste druppels vertikken om eruit te komen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Haha wat een leuk topic! Weer wat geleerd vandaag over het pak sap en champignons, nooit geweten..



Ik had op de middelbare school een dictee toets bij Nederlands, en het woord vice-president moesten we opschrijven, dat werd bij mij: vieze president. De leraar heeft zelfs zijn lach niet in kunnen houden haha, dit vergeet ik nooit meer
quote:Sabeltandcavia schreef op 25 juni 2015 @ 08:53:

Is er ook een truc om die laatste slok uit dat pak te krijgen? Ik hoor altijd nog wat klotsen als ik het lege pak schud, maar mooi dat die laatste druppels vertikken om eruit te komen.ouderwets het tuutje openknippen?
Alle reacties Link kopieren
Dat ambulance achterstevoren op de auto geplakt is, zodat je het in je achteruitkijkspiegel kan lezen

Ik heb pas tien jaar mijn rijbewijs....
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:OlympeMaxime schreef op 25 juni 2015 @ 07:48:

Ik prik er altijd een gaatje in aan de andere kant van het tuutje, dan heb je ook geen geklots. Eenmaal geopend gaat hij toch rechtop in de koelkast, dus voor het lekken maakt het niet uit.



Oh dat doet mijn vriend soms ook, ik dacht altijd dat hij dat deed om mij af te leren dat ik uit het pak drink.

Want heb nu al twee keer gehad dat ik een klots drinken in mn oog krijg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven