Dingen die je pas heel laat begreep...

24-06-2015 22:07 1007 berichten
en we gaan hier verder over pakken sap omgekeerd uitschenken, hoe sluizen werken en alle andere dingen die we niet wisten
quote:AnAppleADay schreef op 25 juni 2015 @ 09:20:

[...]





Oh dat doet mijn vriend soms ook, ik dacht altijd dat hij dat deed om mij af te leren dat ik uit het pak drink.

Want heb nu al twee keer gehad dat ik een klots drinken in mn oog krijg
quote:toulouse74 schreef op 24 juni 2015 @ 23:37:

Ik schreef altijd 'sjacherijnig', totdat ik erachter kwam dat je het schrijft als 'chagrijnig'.

En ik sprak Gorinchem altijd uit als Gorin-gem (zoals je het schrijft), en niet als Gorkum (zoals het hoort).Ik heb heel lang gedacht dat dat 2 verschillende plaatsen waren. Dat Gorkum in Friesland lag ofzo
Dat een wc bril verkleiner voor kinderen ònder de wc bril moet en niet erop.

Ik maar vloeken dat het zo stom ontworpen was... Snap achteraf niet dat ik zo dom heb kunnen zijn.
quote:damocles schreef op 25 juni 2015 @ 09:42:

Dat een wc bril verkleiner voor kinderen ònder de wc bril moet en niet erop.

Ik maar vloeken dat het zo stom ontworpen was... Snap achteraf niet dat zo dom heb kunnen zijn.Serieus? En ik maar rommelen met dat ding wat steeds schuift!
quote:Desperate_Housewive schreef op 25 juni 2015 @ 09:43:

[...]



Serieus? En ik maar rommelen met dat ding wat steeds schuift!Jaaaaaa! Mag nog van geluk spreken dat kind niet met verkleiner en al van de wc is gedonderd tegen de radiator aan.
Schaamteloze tvp
quote:AnAppleADay schreef op 25 juni 2015 @ 09:20:

[...]





Oh dat doet mijn vriend soms ook, ik dacht altijd dat hij dat deed om mij af te leren dat ik uit het pak drink.

Want heb nu al twee keer gehad dat ik een klots drinken in mn oog krijg
quote:damocles schreef op 25 juni 2015 @ 09:51:

[...]





Jaaaaaa! Mag nog van geluk spreken dat kind niet met verkleiner en al van de wc is gedonderd tegen de radiator aan. Ik heb geen radiator in de wc en ze heeft hem eigenlijk nooit gebruikt verder. Gaat altijd op de gewone bril gelukkig
quote:Whatifyoufly schreef op 25 juni 2015 @ 00:25:

Dat het medicijn is en niet melicijn. Pipi Langkous zei namelijk ergens in een Pipi Langkous film: "doe mij maar 10L melicijn". Nou toen ik daar dus achter kwam op mijn 15de heb ik zo hard gelachen 😅hihi zegt Pipi niet meDUcijn? of heb ik dat nou verkeerd onthouden :p
quote:Desperate_Housewive schreef op 25 juni 2015 @ 10:05:

[...]



Ik heb geen radiator in de wc en ze heeft hem eigenlijk nooit gebruikt verder. Gaat altijd op de gewone bril gelukkig LOL, wij ook niet maar wel in de badkamer. Die van mij is zo smal (en onhandig) die zou zonder verkleiner in de wc gekukeld zijn.
Alle reacties Link kopieren
tvp.



Van die WC verkleiner, echt? (moet thuis eens gaan proberen dan... met zoonlief welteverstaan)
quote:damocles schreef op 25 juni 2015 @ 10:31:

[...]





LOL, wij ook niet maar wel in de badkamer. Die van mij is zo smal (en onhandig) die zou zonder verkleiner in de wc gekukeld zijn.Ik heb maar 1 wc haha! En ik denk dat dochter het gewoon ook te wiebelig vond heb haar nog nooit uit de wc hoeven vissen gelukkig. Maar ik ga het iig wel doorgeven aan een vriendin met een kleine
Alle reacties Link kopieren
quote:therealarya schreef op 25 juni 2015 @ 10:07:

[...]



hihi zegt Pipi niet meDUcijn? of heb ik dat nou verkeerd onthouden :p

Haha inderdaad! Ik ben de Pippi Lankous-tijd al jaaaaaren voorbij, maar hier komt die uitspraak nog steeds tevoorschijn als iemand even iets uit het 'meducijnkastje' moet pakken



En voor een beetje jeugdsentiment klik hier: https://www.youtube.com/watch?v=9v88jQe-ywQ
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
quote:damocles schreef op 25 juni 2015 @ 09:42:

Dat een wc bril verkleiner voor kinderen ònder de wc bril moet en niet erop.

Ik maar vloeken dat het zo stom ontworpen was... Snap achteraf niet dat ik zo dom heb kunnen zijn. Ik heb voor mijn oudste ongeveer drie dagen zo'n ding gebruikt en hem toen weg gedaan vanwege onding. Bij de jongste ben ik er dus niet meer aan begonnen. Volgens mij ken ik niemand die dat ding onder de wc bril legt.
Dat van de wc bril verkleiner zie ik zo niet voor me. Als je zoiets onder de bril ligt, gaat de bril dan niet omhoog staan (omdat de achterkant vast zit?)



En voor wat betreft het uitschenken van een pak sap: dat wist ik ook niet! Maar waar ik wel heel benieuwd naar ben, is het waarom erachter. Waarom klotst het aan de ene kant wel, en als je andersom schenkt niet?!
quote:chocoladerijstwafel schreef op 24 juni 2015 @ 22:33:

Vandaag las ik over het bakje waar champignons in zitten.



Het deksel gaat er altijd moeilijk af, maar er weer op krijgen is helemaal lastig.

Blijk je het deksel er dus ondersteboven op te moeten doen. Schijnt dan perfect te passen.



Iemand die dit wel wist? Oh, bedankt voor de tip! Net uitgeprobeerd en het werkt inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
quote:ayraa schreef op 25 juni 2015 @ 12:41:

Dat van de wc bril verkleiner zie ik zo niet voor me. Als je zoiets onder de bril ligt, gaat de bril dan niet omhoog staan (omdat de achterkant vast zit?)



En voor wat betreft het uitschenken van een pak sap: dat wist ik ook niet! Maar waar ik wel heel benieuwd naar ben, is het waarom erachter. Waarom klotst het aan de ene kant wel, en als je andersom schenkt niet?!



Als je drinken inschenkt, verdwijnt er sap uit een pak en moet er lucht terug in de plaats. Als je de dop gewoon 'normaal' onderaan houdt, schiet er elke keer een hele bel lucht naar binnen omdat het sap wat nog ín de pak zit, toestromende lucht tegenhoudt. Dan gaat het klotsen. Draai je het pak om, ligt het sap onderin en heeft de lucht alle ruimte om langzaam in de pak te sijpelen.



Ik ben benieuwd of deze uitleg ook echt zo duidelijk is als dat ik hoop dat het is
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Er zijn volgens mij ook pakken sap waar het op staat. Ik weet niet meer welk merk het was, maar ik heb die truc in elk geval van een pak geleerd.
Nee ayraa, dat is zo'n dun gedeelte dat je daar geen last van hebt.

Ik heb het overigens wel over die eenvoudige wc verkleiners zoals bijv. Hema verkoopt.



Alle reacties Link kopieren
Een wc bril verkleiner van de Hema moet onder de gewone wc bril, maar van veel andere merken niet. Het ligt aan het model verkleiner.
Alle reacties Link kopieren




Wij hadden deze, die moet er echt óp.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:therealarya schreef op 25 juni 2015 @ 10:07:

[...]



hihi zegt Pipi niet meDUcijn? of heb ik dat nou verkeerd onthouden :pYep, zeker weten. Heb dat verhaal wat gehoord op de luistercd op vakantie.
tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven