Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
@Calice: 's avonds lees ik altijd goede boeken. Ik ben bang dat ik anders internetverslaafd raak, iets wat ik nu misschien al een beetje ben.

@Capibara: ik heb nooit ontkend dat EB en ik veel overeenkomsten hebben. We zijn niet voor niks zulke goede vrienden.
Een beetje die hard verhuist dan toch naar een andere provider? (of naar een ander huis als dat nodig is).
Ik lees al tijden geen goede boeken meer. Vind ik zo zonde van die pixels in mijn hoofd. Overigens Geleerd zag ik je wel een minuutje op de chat. En je ging zomaar weg ook. Staan de yoni's (kutten) je niet aan?

Hm, moet toch weer eens Paradise Lost oppakken.
Digi.....je onderschrift

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Geleerd, was wel een heel kort werkdagske vandaag geloof ik
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Nou, vertel, Geleerd, in welk goed boek ga je vanavond lezen??
quote:Summerdance schreef op 22 oktober 2008 @ 16:45:

Digi.....je onderschrift

Djoels heeft de mijne gejat. Ik wilde 'May the yoni be with you'. Nou ja, ik heb zowel Starwars als LOTR in de bios gezien. Hm, staat niet echt elitair he?

*neuriet themalied Starwars en geilt op Anakin*
Zamirah, weet je dat nou nóg niet...? G raadt iedereen 'het fundamenteel huppeldepup' aan (ben 't even kwijt) van Frank van Dun. Dus HOPPA naar de bieb!
Peas on earth!

Zoals je hier ziet lees ik alleen goeie boeken in de vakantie. Alleen dan heb ik tijd.
quote:Geleerd schreef op 22 oktober 2008 @ 16:37:

@Capibara: ik heb nooit ontkend dat EB en ik veel overeenkomsten hebben. We zijn niet voor niks zulke goede vrienden.@EB Geleerd: ik bedoelde dat je nog steeds ontkent dat je hier ooit als EB het forum hebt lastiggevallen, terwijl alles er op wijs dat jullie uit een en dezelfde duim gezogen zijn.
N.a.v. dit topic ook een nieuw onderschriftje genomen.Met dank aan Smashmouth.
Tja...

Ik snap de discussie eigenlijk niet echt.

Evolutie is het enige ware doel dat nagestreeft wordt. Dat heeft niets met wil of cognitieve vermogens te maken, maar met wetmatigheden der natuur.
Hahaha Justme, je gebruikt 'doel', 'nastreven' en 'wetmatigheden'. Ai ai ai. Daar werd ik om afgefikt.

Repent, repent!
@Zamirah: ben jij dat echt?
Evolutie is het proces zelf, justme. Evolutie kan dus nooit het doel zijn van het evolutionaire proces.

Zoals heejhello al stelde zou dat een cirkelredenering zijn.
Ga toch werken, man!

Ja, dat is Zamirah echt, ja! Dus?
Tuurlijk is ze dat. Ik weet dat we waren samen op vakantie!

quote:Geleerd schreef op 22 oktober 2008 @ 17:21:

@Zamirah: ben jij dat echt?Waarschuwing voor Zamirah: * kijk NIET in je Viva PM's*
We hebben een mooie-Viva-meiden-lees-goede-boeken-op-vakantie-club. Niet voor jongens dus.
Al onze vriendinnen lezen op het strand.

Lezen op het strand is het mooiste wat er is!

Straks wil ie van die vieze dingen met je doen zoals beschreven in zijn topic op de sekspijler: opmerkelijke seksvoorkeuren- en gedragingen.
O, wat leuk, Mevr de Kees! Daar heb jij die bikini aan die we samen in Salamanca gekocht hebben! Weet je nog? Met die lekkere verkoper, die wilde toen nog ons mobiele nummer...
Maar waar is Geleerd nou?Oh wacht die zit natuurlijk te forummen!

quote:didi schreef op 22 oktober 2008 @ 17:25:

[...]

Waarschuwing voor Zamirah: * kijk NIET in je Viva PM's*Que'est-ce que c'est???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven