Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten
maandag 20 oktober 2008 om 16:01
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.
Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.
N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.
N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.

donderdag 23 oktober 2008 om 14:27
quote:Carlice schreef op 23 oktober 2008 @ 14:25:
jaap en frits doen niet meer mee, niet onbelangrijk!
En verder wil Geleerd (of Digi) forummer van de maand worden, allemaal stemmen!Ja verdomme, da's niet handig. Niet aan gedacht zeg! Nu stemt de ene helft die op Digileerd wil stemmen op Digi, en de andere helft op Geleerd. Zo kan er zomaar iemand anders winnen!
jaap en frits doen niet meer mee, niet onbelangrijk!
En verder wil Geleerd (of Digi) forummer van de maand worden, allemaal stemmen!Ja verdomme, da's niet handig. Niet aan gedacht zeg! Nu stemt de ene helft die op Digileerd wil stemmen op Digi, en de andere helft op Geleerd. Zo kan er zomaar iemand anders winnen!
donderdag 23 oktober 2008 om 14:28
quote:Vleermuis28 schreef op 23 oktober 2008 @ 14:24:
Echt ik krijg een rolberoerte hier ...
toen ik het op een moment ff eens was met Geleerd op het single topic .. Zag Geleerd wel een relatie met mij zitten
Toen kwam SD in beeld en zag hij haar wel zitten en huppelde achter haar aan.
Vervolgens kwam Pode in actie en zag hij haar wel zitten huppelde vrolijk achter haar aan TOT hij er achter kwam dat Pode een relatie heeft met Xan. Toen was het gelijk gebeurd met de *liefde*
Vervolgens zie je hier dat Digi het even eens is met Geleerd en TADAA
Geleerd denkt nu dat een relatie met Digi wel zin heeft..Ja en weet je wat nog het ergste is; ik loop maar heen en weer te paraderen en mij ziet hij niet ineens
Echt ik krijg een rolberoerte hier ...
toen ik het op een moment ff eens was met Geleerd op het single topic .. Zag Geleerd wel een relatie met mij zitten
Toen kwam SD in beeld en zag hij haar wel zitten en huppelde achter haar aan.
Vervolgens kwam Pode in actie en zag hij haar wel zitten huppelde vrolijk achter haar aan TOT hij er achter kwam dat Pode een relatie heeft met Xan. Toen was het gelijk gebeurd met de *liefde*
Vervolgens zie je hier dat Digi het even eens is met Geleerd en TADAA
Geleerd denkt nu dat een relatie met Digi wel zin heeft..Ja en weet je wat nog het ergste is; ik loop maar heen en weer te paraderen en mij ziet hij niet ineens
donderdag 23 oktober 2008 om 14:29
quote:shining schreef op 23 oktober 2008 @ 14:27:
Die zijn daar te lui voor Digi. Of moet ik zeggen, Geleerd?
Maar vertel eens in het kort?
Oh nou, ik schreef een aantal pagina's terug dat ik er heilig van overtuigd ben dat Geleerd een typetje is van Meneer X die de vrouwtjes van het forum wil opruien. En dat dat hem goed gelukt is. En toen bedacht men dat ik Geleerd weleens zou kunnen zijn (Met name Bronny en Carlice, maar Carlice is nu Darth Carlice en schaart zich aan mijn zijde), en toen begon Geleerd ook nog eens te hinten dat dat weleens waar zou kunnen zijn.
Ja, het is een scheme op academisch niveau.
Die zijn daar te lui voor Digi. Of moet ik zeggen, Geleerd?
Maar vertel eens in het kort?
Oh nou, ik schreef een aantal pagina's terug dat ik er heilig van overtuigd ben dat Geleerd een typetje is van Meneer X die de vrouwtjes van het forum wil opruien. En dat dat hem goed gelukt is. En toen bedacht men dat ik Geleerd weleens zou kunnen zijn (Met name Bronny en Carlice, maar Carlice is nu Darth Carlice en schaart zich aan mijn zijde), en toen begon Geleerd ook nog eens te hinten dat dat weleens waar zou kunnen zijn.
Ja, het is een scheme op academisch niveau.
donderdag 23 oktober 2008 om 14:30
quote:Vleermuis28 schreef op 23 oktober 2008 @ 14:27:
[...]
Ja dat was het , wist ff niet meer waarom jij gedumpt werd door Geleerd Ik rook ook. Geleerd weet nog niet dat ik ook graag naar tranquilizers graag en tot voor kort vrij vaak met mij neus in het witte poeder hing. En dat ik SM leuk vind. En dat ik neptieten heb.
[...]
Ja dat was het , wist ff niet meer waarom jij gedumpt werd door Geleerd Ik rook ook. Geleerd weet nog niet dat ik ook graag naar tranquilizers graag en tot voor kort vrij vaak met mij neus in het witte poeder hing. En dat ik SM leuk vind. En dat ik neptieten heb.
donderdag 23 oktober 2008 om 14:30
donderdag 23 oktober 2008 om 14:39
donderdag 23 oktober 2008 om 14:41
quote:Summerdance schreef op 23 oktober 2008 @ 14:38:
[...]
Je wordt echt niet gezien hier he lieve schat....
*bied troostende schouder*
Nee, het doet echt heel pijn....
Maar gelukkig zag ik al een opbeurende reactie!
Godzijdank weet Geleerd niet dat ik wie ik precies ben
*Zet geheimzinnige achtergrondtune aan*
[...]
Je wordt echt niet gezien hier he lieve schat....
*bied troostende schouder*
Nee, het doet echt heel pijn....
Maar gelukkig zag ik al een opbeurende reactie!
Godzijdank weet Geleerd niet dat ik wie ik precies ben
*Zet geheimzinnige achtergrondtune aan*