Discussiegroepje voor alles en iedereen t/m HAVO deel II

woensdag 18 maart 2009 om 16:56
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore

zondag 22 maart 2009 om 15:09
Lekkah kroephuk!
Wadder gebeurt is? Nie so veel hoor. Het was heel errug fein, en warrum en het voelduh heel errug fein. En ijg en leik wilduh we heule maal nie wech nie, maar vanwegens roepding is da wel furstandug.
En toen hebbe we staan brulle op straat. De beffolkink hep Menhir Harrie, roepding en mei noch net nie met hooi vorreke (of wazze daar dan ook hebbe) weg ge jaagen, omdat we Loes aan hut huile hebbe gemaak.
Menhir Harrie is nauw al de planne aan hut make om de solderkaamurt om te bauwe tot slaap/stuudy-kamert voor Loes. Ken Loes, wanneer ze wil, lekkar hier komme stuud ere terweil wei haar roepding furtroetele.
Wadder gebeurt is? Nie so veel hoor. Het was heel errug fein, en warrum en het voelduh heel errug fein. En ijg en leik wilduh we heule maal nie wech nie, maar vanwegens roepding is da wel furstandug.
En toen hebbe we staan brulle op straat. De beffolkink hep Menhir Harrie, roepding en mei noch net nie met hooi vorreke (of wazze daar dan ook hebbe) weg ge jaagen, omdat we Loes aan hut huile hebbe gemaak.
Menhir Harrie is nauw al de planne aan hut make om de solderkaamurt om te bauwe tot slaap/stuudy-kamert voor Loes. Ken Loes, wanneer ze wil, lekkar hier komme stuud ere terweil wei haar roepding furtroetele.

zondag 22 maart 2009 om 16:30
zondag 22 maart 2009 om 16:36
quote:Chardonnay schreef op 22 maart 2009 @ 16:30:
Danc july liefe maisjes. Ik ben weer afgeknapd.
Ik hat hier nedt iets gecks. Sit ik op de bank (in me doesjjas) te forumme, staat er iemant gebuct voor me raam naar binne te keike en med ze tong likbewechinchen te maake. Wadt een viezsigared. Was hut missgien Harrie???
Danc july liefe maisjes. Ik ben weer afgeknapd.
Ik hat hier nedt iets gecks. Sit ik op de bank (in me doesjjas) te forumme, staat er iemant gebuct voor me raam naar binne te keike en med ze tong likbewechinchen te maake. Wadt een viezsigared. Was hut missgien Harrie???