Discussiegroepje voor alles en iedereen t/m HAVO deel II
woensdag 18 maart 2009 om 16:56
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Miss Mara = Lidewij Bokje
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Livre = Isadora - Baps voor Intimi - van Boeckensteijn
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet
Chardonnay = Annelies Koevanger
Iseo = Loes Visjager
Jaellaa = Wallie v/d Rimpel
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Lemmy = Jannigje van Agtere - van Voore
woensdag 25 maart 2009 om 09:43
Lied, heya een bietjie geslaaptst vunagt? Har, van veul drinke krijg je nie minder voedering, juisd integegestelling. En Heul Laas heb ook èèn vlesje kuttst voedering een 9tyf ufvect op de beeb ze darmfauna. Wat nie weghaalt dat voor en bovenopp Blijv Staan tot Lied over rijt blijv.
Lied, ken je wad meer speuzevicker sijn over de cytowasie in hut KK mesgie?
Lied, ken je wad meer speuzevicker sijn over de cytowasie in hut KK mesgie?
Ga in therapie!
woensdag 25 maart 2009 om 10:41
Huh? Kaj ik hept tog nie gesegt dat Lied aan de drank moet?
As je mir foeding wil maake, moe je veel venkelT drinke. Spuit hut eruid.
Kutstfoedring moe je ook alenig maar doen as je zelluf niets mir in de diepende friesert heb. Maar das dus plan X ofso, niet plan A of B. Das foor as je egt te moe ben om zelluf melluk te maake en je friesende diepert ook droog sta, om het somaar te zegge.
Weejje Kaj, folleges mei bedoela-en we hut zellufde, maar begreepe we elkander eve nie. Sal wel kome door me diaa lek.
As je mir foeding wil maake, moe je veel venkelT drinke. Spuit hut eruid.
Kutstfoedring moe je ook alenig maar doen as je zelluf niets mir in de diepende friesert heb. Maar das dus plan X ofso, niet plan A of B. Das foor as je egt te moe ben om zelluf melluk te maake en je friesende diepert ook droog sta, om het somaar te zegge.
Weejje Kaj, folleges mei bedoela-en we hut zellufde, maar begreepe we elkander eve nie. Sal wel kome door me diaa lek.
woensdag 25 maart 2009 om 16:28
woensdag 25 maart 2009 om 16:38
Oe ik ben zwart heet! Stropet ik tussen de builen door nade winky zentrum en kopik 1 bebie packje en 1 flesje anti-hijl darm fleura drupels voor me beebie en lech ik die onder in de wankel waache, en gaan ik derna nade Al Beet Hij, en kopik darut nodege, en wilik dat ook onderin de wankel wache doen {wat scheldt mijn verbaasding!!!} Me tasje wech!>!>>>!>!??????
Derijt gevale?! Konijnt nie mooglik! Enook nie gevonde dan langs de roete die ik glope hadt. DUS: GESTOLA?!? Welke overloop steelt de spule van me beebie uit me beebie ze wankel waache>?!???
Groetjes van een lebiele hormonoeder.
Derijt gevale?! Konijnt nie mooglik! Enook nie gevonde dan langs de roete die ik glope hadt. DUS: GESTOLA?!? Welke overloop steelt de spule van me beebie uit me beebie ze wankel waache>?!???
woensdag 25 maart 2009 om 17:05
Tss, wat vuvelent Liedje, hep je nieuwe darm fleura druppels gehole?
Joop en me oudste roepding zijn vuddaag in Duitseland op exkoersie met sgool. As ter geen fieluhs zijn, zijn die vunavont om halluf 9 pas weer tehuis. Dus moet ik koke voor jongste en mijn zelluf. Jongste hoop dat ik een groooote M kook.
Joop en me oudste roepding zijn vuddaag in Duitseland op exkoersie met sgool. As ter geen fieluhs zijn, zijn die vunavont om halluf 9 pas weer tehuis. Dus moet ik koke voor jongste en mijn zelluf. Jongste hoop dat ik een groooote M kook.
woensdag 25 maart 2009 om 21:33
woensdag 25 maart 2009 om 21:40
Euhm Liedje vamme, ik hep sulleke verbaasding werkendde overvalle ook wel meeuw gemaakt onder hondromanale invlooit. En meustes vong ik de "GASTOLA" of "FLORA" spuldingen dan weer op een overwagte plek truch... bevobbeld in de voerding vamme jas of tusse de stuul en hut pontier vamme rij-ding.
Ik insemineer vedders niks tulluk, ik ^deeuw" gewoon *aanvaringen#."
Ik insemineer vedders niks tulluk, ik ^deeuw" gewoon *aanvaringen#."
Ga in therapie!
woensdag 25 maart 2009 om 22:10
Wat een konstipatie fedaag met die ferdweininken, Eerst Babs der toppik en nouw ook noch Lied der sgootbappen... Maar Loes is tog hopeluk nie ferdwene nie???? Folleges mei is se gewoon aan hut slape, omdat se zoms wel niet slaapin de nagt doet se dat op de dach.
Of zouw Harrie der roepding Loes in der rompeltje ferstopt hebbe??
Of zouw Harrie der roepding Loes in der rompeltje ferstopt hebbe??
donderdag 26 maart 2009 om 08:06
quote:MissMara schreef op 25 maart 2009 @ 16:38:
Oe ik ben zwart heet! Stropet ik tussen de builen door nade winky zentrum en kopik 1 bebie packje en 1 flesje anti-hijl darm fleura drupels voor me beebie en lech ik die onder in de wankel waache, en gaan ik derna nade Al Beet Hij, en kopik darut nodege, en wilik dat ook onderin de wankel wache doen {wat scheldt mijn verbaasding!!!} Me tasje wech!>!>>>!>!??????
Dag liefe lebiele moedur, wat erreg!
Gestole darmfloordrupels! Dat een folwassene dat gaat stele, onbegreipbaar!
Ik foel met je mee, doe maar kallem an...
Dag liefe lebiele moedur, wat erreg!
Gestole darmfloordrupels! Dat een folwassene dat gaat stele, onbegreipbaar!
Ik foel met je mee, doe maar kallem an...
donderdag 26 maart 2009 om 08:08