Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
dinsdag 4 november 2008 om 18:28
roel je mot je koolhydraten verlagen en je eiwitten verhogen en eigenlijk niet combineren.
een broodje kaas is fout, dat broodje zorgt dat de vetten vd kaas opgeslagen worden.
tis of de kaas met groentes enzo, of dat broodje met groentes enzo
ik zelluf doe aan de low carb nu na een periode van kpplhydraat vrij, toen at ik lekker brie met rauwkost enzo
vlees met wokgroente m aar niet de rijt en de pasta.
ik bakte dan een ei en rolde het daarin, net een wrap , maar dan fout.
val; je wel als een tierelier van af. en tis lekker,
je mag dan namelijk in de avond koffie of chocolademelk met slagroom.
lekker he
maar je mot er wel achter staan, anders hou je het idd niet vol, ik ben er al aan gewend.
een broodje kaas is fout, dat broodje zorgt dat de vetten vd kaas opgeslagen worden.
tis of de kaas met groentes enzo, of dat broodje met groentes enzo
ik zelluf doe aan de low carb nu na een periode van kpplhydraat vrij, toen at ik lekker brie met rauwkost enzo
vlees met wokgroente m aar niet de rijt en de pasta.
ik bakte dan een ei en rolde het daarin, net een wrap , maar dan fout.
val; je wel als een tierelier van af. en tis lekker,
je mag dan namelijk in de avond koffie of chocolademelk met slagroom.
lekker he
maar je mot er wel achter staan, anders hou je het idd niet vol, ik ben er al aan gewend.
dinsdag 4 november 2008 om 18:55
Jeetje Saar, wat een gedoe! Ben bang dat jouw dijeet voor een gemiddelde Havette ietwat te ingewikkeld is.
Ik heb dus ook een tip: gewoon niet eten, een huis kopen terwijl je ouwe huis nog niet verkocht is, een verbouwing beginnen met een aannemer die opeens fajiet blijkt te zijn terwijl je de helft al heb aanbetaald en je baan aan de treurwilgen hangen. Verder veel neuken, neuken en nog 's neuken ('k hoop wel dat Julio die compu maakt vanavond anders zit er zo weer een pond of wat aan).
Ik heb dus ook een tip: gewoon niet eten, een huis kopen terwijl je ouwe huis nog niet verkocht is, een verbouwing beginnen met een aannemer die opeens fajiet blijkt te zijn terwijl je de helft al heb aanbetaald en je baan aan de treurwilgen hangen. Verder veel neuken, neuken en nog 's neuken ('k hoop wel dat Julio die compu maakt vanavond anders zit er zo weer een pond of wat aan).
dinsdag 4 november 2008 om 19:38
dinsdag 4 november 2008 om 19:48
Ik zal mij tot u nader verklaren. Ik heb door een hoge mate van discipline en zelfstudie op te brengen commerciële economie kunnen studeren op de HEAO en mij zodoende kunnen ontwikkelen tot een zekere positie die ik nu bekleedt in de samenleving en mijn bedrijf. En ik moet dan ook zeggen dat het mij opvalt dat daar door enkele lieden hier niet het respect voor word opgebracht dat ik zou hebben verwacht. Van daar mijn opmerking.
dinsdag 4 november 2008 om 19:54
Bij verdere beledigingen zal ik overigens niet aarzelen mijn advocaat in te schakelen die u ongetwijfelt wel zult kennen van de televisie, namenlijk de heer Enait, die ik een groot man vind en die ook door zelf studie gekomen is tot waar hij zich nu bevind en die overal in de wereld studenten inspireert. Naar ik met stelligheid en ten zeerste hoop, zal dat niet nodig zijn.
dinsdag 4 november 2008 om 19:56
quote:FritsvanEgters schreef op 04 november 2008 @ 19:48:
Ik zal mij tot u nader verklaren. Ik heb door een hoge mate van discipline en zelfstudie op te brengen commerciële economie kunnen studeren op de HEAO en mij zodoende kunnen ontwikkelen tot een zekere positie die ik nu bekleedt in de samenleving en mijn bedrijf. En ik moet dan ook zeggen dat het mij opvalt dat daar door enkele lieden hier niet het respect voor word opgebracht dat ik zou hebben verwacht. Van daar mijn opmerking.Oei, Frits.
Ik zal mij tot u nader verklaren. Ik heb door een hoge mate van discipline en zelfstudie op te brengen commerciële economie kunnen studeren op de HEAO en mij zodoende kunnen ontwikkelen tot een zekere positie die ik nu bekleedt in de samenleving en mijn bedrijf. En ik moet dan ook zeggen dat het mij opvalt dat daar door enkele lieden hier niet het respect voor word opgebracht dat ik zou hebben verwacht. Van daar mijn opmerking.Oei, Frits.
dinsdag 4 november 2008 om 19:57
quote:FritsvanEgters schreef op 04 november 2008 @ 19:54:
Bij verdere beledigingen zal ik overigens niet aarzelen mijn advocaat in te schakelen die u ongetwijfelt wel zult kennen van de televisie, namenlijk de heer Enait, die ik een groot man vind en die ook door zelf studie gekomen is tot waar hij zich nu bevind en die overal in de wereld studenten inspireert. Naar ik met stelligheid en ten zeerste hoop, zal dat niet nodig zijn.Oei, oei, Frits.
Bij verdere beledigingen zal ik overigens niet aarzelen mijn advocaat in te schakelen die u ongetwijfelt wel zult kennen van de televisie, namenlijk de heer Enait, die ik een groot man vind en die ook door zelf studie gekomen is tot waar hij zich nu bevind en die overal in de wereld studenten inspireert. Naar ik met stelligheid en ten zeerste hoop, zal dat niet nodig zijn.Oei, oei, Frits.
dinsdag 4 november 2008 om 19:59
quote:FritsvanEgters schreef op 04 november 2008 @ 19:54:
Bij verdere beledigingen zal ik overigens niet aarzelen mijn advocaat in te schakelen die u ongetwijfelt wel zult kennen van de televisie, namenlijk de heer Enait, die ik een groot man vind en die ook door zelf studie gekomen is tot waar hij zich nu bevind en die overal in de wereld studenten inspireert. Naar ik met stelligheid en ten zeerste hoop, zal dat niet nodig zijn.Sorry, Frits, ik heb geen tv en ook geen soepsidie.
Bij verdere beledigingen zal ik overigens niet aarzelen mijn advocaat in te schakelen die u ongetwijfelt wel zult kennen van de televisie, namenlijk de heer Enait, die ik een groot man vind en die ook door zelf studie gekomen is tot waar hij zich nu bevind en die overal in de wereld studenten inspireert. Naar ik met stelligheid en ten zeerste hoop, zal dat niet nodig zijn.Sorry, Frits, ik heb geen tv en ook geen soepsidie.
dinsdag 4 november 2008 om 20:00