Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Zo heb ik de NUWON eens zo ver gekregen dat mijn elektaciteit niet werd afgesloten. Door die meneer die dat kwam doen aan te kijken met Bambi ogen en toen heel hard te gaan huilen. Dat ik 22 was, blond en mooi hielp ook wel.

Bij de weg, ik had trouwens gewoon betaalt maar de vorige bewoners niet en die hadden nooit opgezegd bij de NUWON. Dat jullie niet denken dat ik een desbetaler ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 04 november 2008 @ 12:06:

Marg, wat zijn hbo's?das een curzuz en daar wordt je heel intelektueel van naar het scheint
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 04 november 2008 @ 11:43:

ik heb ook heelveel diploma's. Twee hbo's en mag dus offisjeel 2 keer bachelor voor mijn naam zetten maar das maar stom want ik ben helegaar niet vrijgesellig

Maar BABA van der Velden klinkt wel weer lekker seksie Marg!

Ik ben de weer hoor moest even naar het hospitaal met jongeheer bokje die een iks aantal weken geleden besloot dat een kleuter vinger tussen de auto deur wel een goed ekspierement zou zijn. en dan hard die deur dicht hengsten en kijken wat de schade bedraagt. Het levert hem een leuke kleuter staazje in het zieken huis op alwaar hij alderhande gisp meesters en sjerurgen leert kennen. En ik verveel me een stuk minder nu ik zijn taksie mag spelen!

*inmiddels is het alweer uuuren later, ik werd opgehouden door gries meel pukking en intreurieur verzorgsters die wel geld maar niet luisteren willen *
Ach ach ach Liedejij! Gossie possie. Zit ze arm d'r nog aan? Hebtie nou een nutella gekregen?
Ga in therapie!
Nutella is lekker voor op brood...
(alleen gaat mijn boterham nooit dansen zoals in de reklame, snap niet waarom, want ik koop echte nutella en geen neppert)
dat is geen nuttela carla maar een mutella, zo zie je weer wat geleerd op de curzuz
Ik lus geen mineralen!

Nou dames, het is echt heel naar maar mijn verbinding is egt heel k.u.t.

Word al een paar dagen iedere keer zonder sorry van het net gebokt. Toen mijn man Julio Landzaad gister thuiskwam heb ik heel hard gehuild en hij heeft me nu aan een extra draadje gezet. Hij zegt: niet zonder draadje, het gaat alleen met een draadje. Ik zeg: o.k., as ik maar met mn havettes kan comuni comoeni praten want as je je niet laat zien, zijn ze je zo vergeete.

Nah ja, hij toet 't weer dus i'm bek.

Ga nu ff een paar havette-koters van school halen.

Later!
Wendela wij vergeten jouw nooit hoor Fijn dat je weer met draad bent!
Ga in therapie!
Wat een belevenissings weer allemaal. O, o, Lidewij, jij hebt toch ook wel je handen vol aan je kinderen he? En dan is er een nog geeneens geboren en die andere gaat met zijn vinger tussen de autodeur zitten. Een mutella staat wel stoer natuurlijk maar mooi dat hij een tijd niet zijn eigen bord naar de keuken kan brengen, wat heel vervelend is.

Mijn bloedje wilde net niet meekomen uit school. Ze is HSP, dat is modern voor overgevoelige dramaqueen, wat vroeger weer 'de aanstelleritis' heette (ik ben stapeldol op haar maar vandaag werd ik even stapeldol ván haar, vandaar mijn ongemeen harde uitspraken waar ik niks van meen). Normaal gesproken komt ze altijd de deur uit huppelen maar vandaag bleef ze al bij de schooldeur hangen en wijgerde wou ze gewoon niet mee. Toen ze wel meeging was het onder dwang en moest de juf er aan te pas komen om haar in haar fietsstoel te zetten. Dan wens ik me even met teruglopende kracht géén moeder van iemand!
Wendela, ik hou ook niet van mineralen, daarom eet ik geen rogebrood ook.

Een touwtje of niet, als het www maar werkt zeg ik altijd maar!
Wen, fijn dat je er weer ben.

Aiaiai, Lidewij, dat is even schrikken. Het kleine bokje zal nu vast niet meer van die gevaarlijke eksperementen doen.

Roelien, had ik ook nooit agter je verzocht hoor dat je een desbetaler bent.

Moest wel lachen om jullie ze atvieze om te gaan huilen, gillen en stampen bij de tantarts. Ik dacht dat gaat ik dus echt niet doen.

Kom ik daar, vraagt de assistente of ik een afspraak heb. 'Ja,' zeg ik 'vanochtend gebeld.'

Assistente: 'Oh, de tandarts is ziek naar huis, ze is je zeker vergeten.'

Vergeten! toen begon ik spontaan te huilen, terwijl ik dat helemaal niet wilde.

Assistente heel lief, heeft me zo goed mogelijk geholpen, telefonisch overleg met tandarts, weer een lading meducijn gekregen en ze ging de kaakchirurg bellen dat hij mij snel moet helpen en niet pas over een paar weken. Zij voor mij pleiten, zeuren en smeken, ging nog net niet op haar knieen. En komende donderdag heb ik een afspraak i.p.v. eind november. Ik kon haar wel zoenen.

Dus donderdag gaat die verstandkies er gelukkig uit. Als ik daarna wat minder intellegent overkom, weten jullie waar het door komt.

pffft, effe zuchten hoor.
soms Roelien mag je dat ook denken, mijn mams heeft me ook al eens verwenst (wegens zulks gedrag). Maar nu doet ik het weer prima en ben ik haske gewoon en intelektueel

sabien sie huilen werkt. Natuurlijk zijn wij stoer en sterk maar heel soms mogen we dat laten varen

wendela doet je draadje het nog steets wat ik jouw man toch een knappert
Ik ben dol op minneralesoep (die Italiaanse met die vermeselie)! Is heel gezond ook.

Die hsp trein hebben wij hier ook, geeft heel veel stres aan die kindjes vanwegens de herrie en de onderhuidse trilingen. Dan nog dat gehobbel op die fiets erbij dat is gewoon te veel. Dus niet boos worden op je snoesie hoor dat verdiend ze niet. Ze leidt gewoon onder de hsp.
Ga in therapie!
hebben jullie hsp trein coool, wij hebben hier alleen gele treinen
Goh roel dat is me ook ondankbaar van zoon klein snot aapje om te gaan zitten mokken als jij daar met je goeie gedrag de tee klaar hebt staan thuis en je hele karjere opgeeft om er voor haar te zijn en madam zegt nee. Ik voor kom zulke tafrelen door mijn bokje gewoon met de eerste de beste ouder mee te geven waar nog een ekstra fietstoel leeg is dan is hij ook weer dank baar als hij eens met ons mee naar huis mag. Sommige ouders zijn nog al verbaasd als ze opeens een vreemde knul erbij krijgen maar ja ik zeg altijd maar zo tegen ze een gegeven kind moet je niet naar zijn naam vragen. Dan zeg ik de hele lijst met zijn alergyen en zijn schrik angsten op en welke struktuur hij nodig heeft want ja alle kinderen hebben struktuur nodig en dan fiets ik hard weg voordat ze hem uit de stoel hebben (ik doe ook altijd snel alvast het riempje vast dat duurt even voordat dat los is).

Hij wordt eigenlijk altijd wel weer thuis gebracht meest al voor het avond eten ook nog ze kennen hem inmiddels op het plietsie buro denk ik.
Oooh heet dat HSP??? Nou dan weet ik ook weer welk kaartje eraan hangt. Ik heb er hier 3 met regelmatige HSP en vandaag heeft 1 van de bloedjes nog een extra bloedje meegenomen. Heel gezellig! En nu zijn ze aan het klijen in mijn net gestofgezuigde kamer.

Tjee Sabien wat een geklooi met die kiesen van jouw! Komt dat omdat het vandaag verkiesingsdag is of heb dat nergens iets mee te maken?
O Sabien, ik heb je via telepatiese straling wat asotiviteit gestuud om 3 uur dus ik denk dat die huilbui daarmee te maken had. Fijn dat je nou zo gauw een afspraak het bij de kaasjirug. Neem nouw maar een fles wiskie de tandats ruikt het nou toch niet meer.

Meiden ik ga op reis tot gauw daaahaaag!
Ga in therapie!
op reis met de hsp trein carla
Owww Sabien, zie je nou, gewoon je vrouwelijke charmes in de strijd gooien en het gaat vaak vanzelf ook nog! Donderdag wordt je opengereerd, nou meid, ook geen dag te vroeg he.

Nu moet ik nog van mijn hoge bloeddruk af. Gewoon even 100 kilo afvallen en klaar zou je zeggen maar dat valt nog niks mee al vind ik me zelf niet zielig meer en ben ik eindelijk (ik ben 40 mag het?) zo ver dat ik voel dat het me eigen ding is die ik moet doen voor me zelf en dat dat niks met eerlijk of niet eerlijk te maken heeft. Nu nog mijn leven lang een 'bepaalde manier van eten' (gewoon een dieet dus) volhouden.

Fijn dat de mediese molen van de Havettes zo lekker draaiende is.
Ben ik even kontent dat die bloedjes van mij zelf naar sgool kunne fietsen.

Bedankt voor alle asjertieve havettestralingen, dat heeft echt geholpen.

Car ga je egt op reis? Wat spannend.
quote:MissMara schreef op 04 november 2008 @ 16:10:

Goh roel dat is me ook ondankbaar van zoon klein snot aapje om te gaan zitten mokken als jij daar met je goeie gedrag de tee klaar hebt staan thuis en je hele karjere opgeeft om er voor haar te zijn en madam zegt nee. Ik voor kom zulke tafrelen door mijn bokje gewoon met de eerste de beste ouder mee te geven waar nog een ekstra fietstoel leeg is dan is hij ook weer dank baar als hij eens met ons mee naar huis mag. Sommige ouders zijn nog al verbaasd als ze opeens een vreemde knul erbij krijgen maar ja ik zeg altijd maar zo tegen ze een gegeven kind moet je niet naar zijn naam vragen. Dan zeg ik de hele lijst met zijn alergyen en zijn schrik angsten op en welke struktuur hij nodig heeft want ja alle kinderen hebben struktuur nodig en dan fiets ik hard weg voordat ze hem uit de stoel hebben (ik doe ook altijd snel alvast het riempje vast dat duurt even voordat dat los is).

Hij wordt eigenlijk altijd wel weer thuis gebracht meest al voor het avond eten ook nog ze kennen hem inmiddels op het plietsie buro denk ik.

Mag ik even opmerken dat er ook aan jou een karjere verloren is gelopen door niet aan de cabaret te gaan?

Mijn kind vinden de meeste ouders zieligjes. Omdat ze heel klein is want ik werd zwaner toen ik niet gezond was en dus kreeg ik een heel klein kindje en ze is nu ook nog maar een meter terwijl ze al vier is. Dus ouders willen haar altijd graag mee naar huis nemen. En dan hoeft het van mijn niet he, dan denk ik, dan neem ik haar zelf wel mee, niet alleen de lusten,ook de lasten maar di bewaart madam mooi voor der moeder. Die lasten dan.

Handig, die van die fietststoel. Goeie tip, die ga ik onthouden.

Ik heb reumaheupen en mijn kind wordt een beetje te zwaar om de heupzwaai te doen van de fiets af. De tijd zal niet lang meer duren voor ze zelf de fiets af moet stappen want dat het dan niet meer gaat of dat de buurman moet helpen of zo. Hopelijk heb ik voor die tijd mijn rijbewijs gehaald!
Roelien, van honderd kilo afvallen (is dat heel erg hoog?) dat lijk me wel pijnlijk. Pas je wel op, of ben je een trilseeker? (dat is Enguls, voor mensen die heel gevaarlijk doen voor de kik)
Car, goeie reis, doe Loes de groete en geef der een pakkert van me!
ik kan zelfs autorijden dus dan kun jij dat ook best Roelien, ga je die mevrouw haar dieet volgen hoe heet ze Sonja Eierkoek Ik heb het geprobeert maar een hele week eierkoeken, ja dan gaat het je toch tegenstaan

die van fietsestoeltje ga ik onthouden als ik ooit kleintjes krijg, het zou zomaar kunnen dat die het beste van de twee werelten krijgen van mij en me man. En das niet zo gesellig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven