Discuzeur klets en nutteloze mededelingentopic numero cinco!

13-02-2021 06:26 2932 berichten
Tromgeroffel!!!
Het is alweer tijd voor een nieuw mopper en kletstopic, nummer 5 alweer!!!
(Ik kan toch niet meer slapen :lol:)
Willkommen, bienvenue, welcome!!!
Happy new topic!!!!! :puh: :cheer: :hyper: :cheer2:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=468813&p=32537651&start=#p32537651
anoniem_401860 wijzigde dit bericht op 18-03-2021 19:13
25.73% gewijzigd
Het mag in de krant.
Zondag en lekker weer maar geen geklus hier.
Hopelijk blijft dat zo en breng ik niemand op een idee... :lol:
(Iemand hierachter heeft zo'n hogedruk-dinges en volgens mij wil die daar gewoon mee pochen en opscheppen aangezien hij dat kreng vaak gebruikt...heb zin om dat ding stuk te maken... :proud:)
Alle reacties Link kopieren
Hier is het ook verdacht stil. Net wel iemand die de muziek op standje straatruzie had staan maar dat was maar 10 minuten ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
28-02-2021 10:31
Ik bedoelde meer het digitaal vasten :)
Dat ook!
dolfje schreef:
28-02-2021 14:11
Dat ook!
Dat is retezwaar om eerlijk te zijn, ik mis jullie echt :$ maar het geeft me ook wel rust.
Alle reacties Link kopieren
Je zit nu al op de helft toch ongeveer?
Alle reacties Link kopieren
Phoebe1982 schreef:
28-02-2021 15:54
maar het geeft me ook wel rust.
Ja dat geloof ik wel.

Morgen begint mijn nieuwe rooster, zal even wennen zijn ( op een paar dagen heb ik andere tijden gekregen).
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier..

Lekker gewerkt en toen een stukje gefietst, thuis wat gestreken en nu wacht ik op Picnic die komt nu . Heb helaas vanmiddag wel wat hoofdpijn gekregen die niet wegtrekt. Na het eten gaan we denk ik even een klein rondje lopen.
Alle reacties Link kopieren
Balen van je hoofdpijn Dolfje, maar wel fijn gewerkt dus.

Hier ook gewerkt, en daarna opnieuw stemwijzer gedaan, nu kwam ik weer op een andere partij uit. Ik heb wat rondgekeken op hun site en moet zeggen hun standpunten bevallen me wel. Ik laat het nog even bezinken en als ik er over een paar dagen nog zo over denk, dan weet ik dus eindelijk waarop ik ga stemmen :P
Alle reacties Link kopieren
Dat ben ik ook nog steeds van plan om in te vullen want ik weet het ook nog niet.
Ik ben een gerecht aan het koken wat ik echt al honderd keer gemaakt heb maar ik doe echt álles fout. Denk aan kip die niet ontdooid is, water niet aan de kook (koud dus), rijst te lang gekookt, veel teveel water bij de saus, enz. enz.

Ik haat maandagen.

Morgen eet ik friet of pizza.
OK, ik ga proberen of het bij mij in de keuken wèl goed gaat. Ik hoop niet dat je honger gaat krijgen, Rik.
Flikken Maastricht is bezig met seizoen 15. Ik wil het gaan bingen, dus leek me wel wat om afgelopen weekend met seizoen 13 te beginnen. Heb het seizoen al uit dus moet mijn tempo verlagen of toch nog geduldig worden gedurende seizoen 15 :'( :hihi:

Mijn (derde) WIDM-kandidaat blijkt nu verliezende finalist. Kan komende dagen gaan tossen wie dán mijn mol wordt en uiteraard zal het dan de andere blijken te zijn. Ik ben te lui om aantekeningen te maken of fragmenten terug te kijken, wel weer benieuwd naar de ontknoping en de uitgehaalde streken :)

Ben de uitslag van de stemwijzer alweer vergeten, binnenkort maar eens op herhaling. Als ik tot zes partijen kom kan ik erom gaan dobbelen :P

Benieuwd of we dan nog een avondklok hebben... Ondanks alle thuiswerk gaat dagje stembureauzitten niet in mijn planning passen helaas. Mijn gemeente zegt voor de woensdag genoeg mensen te hebben en ik kan niet op de maandag en dinsdag. Volgende keer beter.
Blauwetrui schreef:
28-02-2021 15:55
Je zit nu al op de helft toch ongeveer?
Hele maand maart nog. Vier zondagen O_O
Het lijkt 2020 wel, ben soms verbaasd hoe langzaam de tijd gaat....
RikM schreef:
01-03-2021 18:19
Ik ben een gerecht aan het koken wat ik echt al honderd keer gemaakt heb maar ik doe echt álles fout. Denk aan kip die niet ontdooid is, water niet aan de kook (koud dus), rijst te lang gekookt, veel teveel water bij de saus, enz. enz.

Ik haat maandagen.

Morgen eet ik friet of pizza.
:rofl: :applause: Herkenbaar. Ik vind koken leuk en ik kan het ook echt wel maar soms heb je van die dagen dat je beter niet in de keuken kunt komen om te voorkomen dat je halve huis ontploft.
(Is al jaren terug maar ik had een x zo'n dag dat al het eetbare wat ik aanraakte mislukte dus uit pure noodzaak maar iets kant en klaars in de magnetron gedonderd. En dat verbrande dus, in de magnetron :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Gelukkig woonde mijn moeder toen vlakbij en ben ik maar bij haar gaan eten :proud:)

Anyway, hallo. Hey wat doet Phoebs hier, die is toch bezig met de katholieke 40-dagenvastentijd?
Dat klopt, maar ik was even vergeten dat we door die Lockdown al veel minder mogelijkheden hebben, dat we daardoor al min of meer
aan het vasten zijn. Ik verveel me niet snel hoor maar het is allemaal wel steeds hetzelfde, yoga, werken, wandelen, tv, zingen, boodschappen.
Ik begin het rete saai te vinden allemaal en mijzelf ook een nog een strenge vastentijd op leggen (Ik doe het puur vrijwillig...) dat is retezwaar begin ik te merken.
Daarom heb ik besloten dat ik de lat ietsje lager ga leggen en dat ik weer (wel een beetje met mate...) mag forummen van mezelf.
Niet snoepen en geen snacks houd ik er wel in.

Ik had geen zin om te koken, vega balletjes in de airfryer gepleurd, komkommer, tomaat en zelfgemaakte satesaus.
(Vanmiddag had ik al salade op en kippensoep dat ik van mijn moeder had gekregen :-P))

En nu ff bedenken of ik ga douchen of in bad ga straks...
Blauwetrui schreef:
28-02-2021 15:55
Je zit nu al op de helft toch ongeveer?
Nee, 4 april is het pasen, duurt helaas nog wel even... :|
Alhoewel het ook wel een fijne tijd is hoor maar ook wel zwaar, maar dat hoort erbij.

Ik ben eruit, ik ga in bad :puh:
Jaloers! Ik wil ook een bad. Mag ik er bij komen zitten? :rolling:


P.S. Ik snap goed dat je het digitaal vasten niet meer trekt. Ik zou dat nog geen week volhouden. Zeker nu.
Alle reacties Link kopieren
Hello Phoebe :hello:

Haha soms heb je van die maandagen he...
Ik ga morgen na werk meteen boodschappen doen, dan ben ik pas om 17u thuis dus ik eet ff wat makkelijks, ik denk ook een pizza. Of een quiche.

Dolfje ik hoor het van meer mensen dat ze nog niet weten wat ze gaan stemmen. Er zijn in ieder geval 3 partijen waarop ik nevernooitniet ga stemmen dus dat scheelt al iets in mijn beslissing :P
Phoebe1982 schreef:
01-03-2021 19:04

Daarom heb ik besloten dat ik de lat ietsje lager ga leggen en dat ik weer (wel een beetje met mate...) mag forummen van mezelf.
:cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ha Phoebe!

Ik heb nog steeds koppijn dus ik ga zo naar bed.
Wv Flikken Maastricht is geweldig.
Rik: ;-D ;-D ;-D
Dat mag niet van Rutte :lol:

:hello: Dolf
Phoebe1982 schreef:
01-03-2021 22:13
Rik: ;-D ;-D ;-D
Dat mag niet van Rutte :lol:

O ja, shit.
Watervrouw333 schreef:
01-03-2021 21:28
:cheer2: :cheer2:
:rolling: :$

Rik: ;-D

:yawnee: Goedemorgen!
Jeej, actie, ik ga zo naar kantoor! (Je gaat dingen wel enorm waarderen door zo'n lockdown zeg...)

Ik ben waarschijnlijk niet de enige maar ik denk dat ik vanaf morgen gewoon in mn slaapzak voor de kapper
ga liggen :proud:
Ik heb dankzij kennis die kapster is geweest geen coronacoupe maar het moet wel dringend weer gehi-light worden.
Niet dat dat essentieel is en ernstig dat dat er bijna uit is :proud: maar toch, als je haar maar goed zit ;)
Nou ja, het is gewoon al licht aan het worden!!!!
Lente is onderweg!!! :hyper: :sun:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, kapster komt hier ook deze week gelukkig. Voor mijn grijze haren en knippen en de woeste bos van man moet heel nodig geknipt worden.

Ik heb nog steeds een beetje hoofdpijn helaas.
dolfje schreef:
02-03-2021 07:57
Goedemorgen, kapster komt hier ook deze week gelukkig. Voor mijn grijze haren en knippen en de woeste bos van man moet heel nodig geknipt worden.

Ik heb nog steeds een beetje hoofdpijn helaas.
:there:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven