Dit is toch gewoon aso?

12-07-2014 01:17 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even afreageren hoor. Lig me echt op te vreten hier in bed. De buren hebben een feestje. Volwassenen en een grote groep pubers. Na lang buiten te hebben gezeten zijn de volwassenen naar binnen verkast, maar de pubers (vooral jongens) zijn nog steeds in de tuin. Aan het voetballen! Tegen onze schutting aan! En met van die harde baard-in-dd-keel stemmen tegen elkaar aan het schreeuwen. Sorry, maar dit kan toch niet? Hun ouders moeten toch snappen dat ze die gasten naar binnen moeten halen? Okee, het is weekend, maar ik moet werken morgen. Dus ik wil nu weleens slapen. Even bevestiging zoeken: dit is toch gewoon aso?
't Is al met al een heel gedoe
Ja. Aso
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Yep. Zeg er gewoon wat van.
Ga je er toch naartoe
Heel aso.
Yep, snappik, maar ik heb daar nu echt geen zin in. Ik ben nu in de logeerkamer gaan liggen, dat ik daar nou niet eerder opgekomen ben...even mijn vriend geappt dat ie niet moet schrikken als hij mr straks niet kan vinden...
jup snap wel dat het begin van de vakantie is en een beetje geluid kan.

Maar schreeuwen in de tuin is echt not done. Beetje rekening houden met de buren is niet meer dan normaal
Wilde vooral even tegen jullie aanklagen...ik spreek de buurvrouw er morgen wel op aan, als ik weer toonbaar ben!
Kan het zijn dat het een eindexamen feestje is..? Als het een eenmalige actie is, vervelend en het was zeker netjes om het van te voren te melden. Hoop vooralsnog dat het nu rustig is...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Buren zijn niet onaardig hoor en die pubers vast ook niet..maar ze beseffen niet dat ze van die harde stemmen hebben geloof ik...dat voetballen blijft het meest aso, vind ik.
Mijn nachtrust zou boven mijn toonbaarheid gaan, maar succes morgen. Hoop dat je straks kan slapen.
Nou de kinderen zijn nog niet aan eindexamen toe...denk eindvanhetschooljaarfeestje...
Lupine, je hebt volkomen gelijk....maar ben echt een schijterd op dit vlak.
quote:Pingu schreef op 12 juli 2014 @ 01:29:

Buren zijn niet onaardig hoor en die pubers vast ook niet..maar ze beseffen niet dat ze van die harde stemmen hebben geloof ik...dat voetballen blijft het meest aso, vind ik.Zeg er dan wat van. Misschien zijn het echte aso's, maar waarschijnlijk schrikken ze echt wel van de buurvrouw die in badjas uit het raam vraagt of het wat zachter kan. Die pubers hebben helemaal niet door hoeveel geluid ze produceren nu.
In de logeerkamer is het heerlijk stil! Ga nu slapen, bedankt voor jullie tijd en raad :-)
Daarom ben ik ook zo blij met het dubbel glas dat ik heb overal!!

Ik hoor niks van lawaaierige feestjes!!

Slim om in de logeerkamer te gaan liggen..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lily-rose2014 schreef op 12 juli 2014 @ 01:24:

Ga je er toch naartoe

Dat vind ik altijd zo'n dooddoener.

Mijn ervaring is dat mensen die uit zichzelf niet doorhebben dat ze asociaal gedrag vertonen daar meestal ook niet op aanspreekbaar zijn. Er naar toe gaan kan dan zelfs leiden tot meer overlast, omdat ze nog even gaan laten merken dat ze toch echt schijt aan de buren hebben.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Lawaai oké. Maar voetballen ? Niet oké. Daar zou ik wat van gezegd hebben. Hier afgelopen weken eerst de eindexamen feestjes gehad en daarna het wk. Laten we zeggen dat ik alle top 40 muziek kan meezingen en ook alle wk hits van voor tot achter ken

Ach. Het is maar even. Gelukkig alleen maar muziek en wat gelal
Emmer water naar beneden gooien
Trots!
quote:modepop- schreef op 12 juli 2014 @ 10:07:

Emmer water naar beneden gooien

of met de tuinslang tot ze opgerot zijn...

Ik vind het ook wel een beetje aso, of meer knullig dat ze niet aan de buurt denken (dat doen ze echt niet bewust neem ik aan) maar 1 x per jaar is toch niet zo'n drama?
Hebben die mensen heel vaak een feestje? Anders zou ik me er niet zo druk over gemaakt hebben hoor.
quote:Solomio schreef op 12 juli 2014 @ 09:27:

[...]

Dat vind ik altijd zo'n dooddoener.

Mijn ervaring is dat mensen die uit zichzelf niet doorhebben dat ze asociaal gedrag vertonen daar meestal ook niet op aanspreekbaar zijn. Er naar toe gaan kan dan zelfs leiden tot meer overlast, omdat ze nog even gaan laten merken dat ze toch echt schijt aan de buren hebben.Eens, heb dit zelf aan de hand gehad in een periode van veel overlast van buren. We werden op een gegeven moment zelfs bedreigd. Dat zelf aanspreken zal ik door deze ervaring niet gauw meer doen.
Only you can change your life. No one can do it for you.
Wij hebben dat in ons vorige huis ook een keer meegemaakt. Het was drie uur, ze waren buiten nog snacks aan het bakken en flink aan het lallen. Net op het moment dat wij het ook goed zat waren, kwam er een andere buurvrouw de hoek om (in nachtjapon en op sloffen) om te vragen of het allemaal wat minder kon omdat haar kinderen niet konden slapen. Heeft toen flinke indruk gemaakt en het hele boeltje was meteen een stuk rustiger. We hebben er daarna met z'n allen nog vreselijk om moeten lachen, omdat die jonge jongens alleen nog maar " ja mevrouw, nee mevrouw, het spijt ons mevrouw" konden uitbrengen .
Tja, het is weekend. In het weekend vind ik lawaai heel de nacht acceptabel, ook als ik er zelf om 6 uur uit moet. Ik ben heel erg van leef en laat leven. Als ze het niet altijd doen is het toch niet zo'n ramp?
Als er idd niet ieder weekend tot diep in de nacht gefeest wordt zou ik me om het geluid echter niet druk maken, en ook een beetje onzin vinden om daar mensen op aan te spreken. Maargoed wij wonen dan weer in een super geisoleerd huis dus als de buren een feestje hebben heb ik daar echt geen last van.

Waar ik wel iets van zou zeggen is voetbalen TEGEN de schutting! Lijkt me niet echt goed voor de levensduur van zo'n ding.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven